Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Waarom niet? Iets beter dan niets. We moeten toch een precedent neer zetten? Iets regelmatig maken zodat er meer mensen naarmate van tijd aansluiten?
 
Ik wacht wel op komend seizoen.
Of we zouden weer een etentje met z'n allen kunnen plannen.
 
Hey!

Officieel is het nog een beetje vroeg, maar ik ben zo blij dat ik mij hier alvast wil gaan voorstellen.

Ik ben Arenda en ik woon in Katwijk, as donderdag mag ik bij de gemeente mijn rijbewijs ophalen!! Jeeeej, de bedoeling is zo snel mogelijk een leuke fiets scoren, want ja wachten tot het voorjaar duurt mij echt te lang!

Ik ben vast wel een beetje aan het kijken, maar ik ben een muts die graag ABS wil en icm mijn budget wordt de keuze al erg beperkt, maar ik hoop wel snel zelf te mogen rijden!

Het is een beetje triest, maar in mijn directe omgeving ben ik best eenzaam qua motorrijden :'). Vandaar dat het mij leuk lijkt hier in de regio eens wat mensen te ontmoeten en misschien eens mee te gaan toeren!
 
Laatst bewerkt:
Zeker waar, het was ook niet helemaal logisch.

Omdat ik nogal onhandig ben! En ik mezelf wel iemand vind die als ik ineens onverwacht moet stoppen wel iets te hard in mijn rem zou knijpen, snap ik dat ik met ABS ook echt niet onschendbaar ben, maar het geeft mij toch wel weer wat meer zekerheid

En dankjewel! Ik ben er echt heeeel blij mee :D.
 
Laatst bewerkt:
Graag! Heb je al een idee wat voor motor je gaat kopen?

Euhh, ik had een leuke kawasaki er6n gezien waar ik wel een beetje verliefd op was, maar toen ging ik bellen voor een proefrit en toen hadden ze hem net de dag ervoor verkocht.. Dus nu mijn rijbewijs maar zonder spoed aangevraagd.

Wat ik zo een beetje zie als ik rondkijk wordt het waarschijnlijk een suzuki bandit 600/650 of een honda cbf 500/600. Dat is wat ik vooral tegenkom binnen mijn budget en met ABS.
 
Welkom Arenda, hoe meer Katwijkers hoe beter :W

Ik snap je wel hoor, ik wilde ook echt graag ABS. Heb ook tijdens mijn lessen soms bewust zo hard abrupt moeten remmen om juist te voelen wat de ABS dan doet. En t bestaat, dus waarom niet? (je gaat ook niet bewust zoeken naar een auto zonder airbags toch? ;))

Hier ook MF staan ook genoeg leuke motoren te koop, wie weet zit er iets voor je bij. Zou lekker veel gaan proefrijden als ik jou was!

Kun je een motor een beetje kwijt thuis? :]
 
Welkom Arenda, hoe meer Katwijkers hoe beter :W

Ik snap je wel hoor, ik wilde ook echt graag ABS. Heb ook tijdens mijn lessen soms bewust zo hard abrupt moeten remmen om juist te voelen wat de ABS dan doet. En t bestaat, dus waarom niet? (je gaat ook niet bewust zoeken naar een auto zonder airbags toch? ;))

Hier ook MF staan ook genoeg leuke motoren te koop, wie weet zit er iets voor je bij. Zou lekker veel gaan proefrijden als ik jou was!

Kun je een motor een beetje kwijt thuis? :]

Dankjewel!!

Jaa, sommige mensen vinden dat als je een 'echte' motorrijder bent je geen ABS moet willen.. Haha, hier op het forum ook ergens gelezen.. Maar voor iedereen is wat anders prettig.

Bedankt voor de tip, ik had inderdaad ook even het aanbod hier bekeken.

Nou ik woon sinds kort in een zomerhuisje in Katwijk aan Zee, waar ik geen vergunning kan krijgen voor mijn koekblik omdat de verhuurders er al 2 hebben, die staat dus zielig bij de Dirk :'). Echter vinden ze het geen probleem als ik mijn motor hier op de plaats naast het zomerhuisje zou stallen *O* , dus dat stemt mij wel erg blij. Dan weet ik ook wel hoe ik naar werk ga als het weer enigszins te doen is :).
 
Echte motorrijders bestaan niet, enkel na-apers ;-)

ABS : Volgens mij heb ik in de 2 jaar dat ik een ABS-motor rij, maar 1 keer gemerkt dat ie erop zat, en dat was expres hard remmen voor het stoplicht..... De rest is anticiperen...

Let bij het zoeken naar een nieuwe motor ook op je zit-houding, vraag je af of je hier 3 uur achtereen op kan zitten zonder irritatie van zithouding, geluid en vibratie.
 
Welkom Arenda, tegen die tijd dat we weer gaan rijden hier heb je vast al een prima motor gevonden. ;)
 
Dankjewel!!

Jaa, sommige mensen vinden dat als je een 'echte' motorrijder bent je geen ABS moet willen.. Haha, hier op het forum ook ergens gelezen.. Maar voor iedereen is wat anders prettig.

Bedankt voor de tip, ik had inderdaad ook even het aanbod hier bekeken.

Nou ik woon sinds kort in een zomerhuisje in Katwijk aan Zee, waar ik geen vergunning kan krijgen voor mijn koekblik omdat de verhuurders er al 2 hebben, die staat dus zielig bij de Dirk :'). Echter vinden ze het geen probleem als ik mijn motor hier op de plaats naast het zomerhuisje zou stallen *O* , dus dat stemt mij wel erg blij. Dan weet ik ook wel hoe ik naar werk ga als het weer enigszins te doen is :).

Je auto staat bij de digros op het terrein? Maar dan kun je dus savonds niet weg want dan is het hek dicht? Of staat ie aan de benzinepomp kant?
 
Terug
Bovenaan Onderaan