Vraagje over DOMINO XM2 snelgas

Evil Knievel

Die hard MF'er
2 jul 2012
553
5
Amersfoort
Hallo,

Ik heb een vraagje over het verwisselen van de verschillende schijven om het gasresponse te wijzigen van de DOMINO XM2.

Bij de set zitten 3 verschillende schijven, een witte, rode en groene.
Voor mijn gevoel moeten deze schijven met een "eenvoudige" handeling te wisselen zijn maar ik kwam er op het circuit achter dat mij dit niet ging lukken.

Ik kan als ik de gaskabels op mac speling zet niet uit de schijf krijgen waardoor ik het handvat niet vd clipon kan halen. Moet dit op een andere manier of is het dan toch kwestie van alles los halen om te wisselen?

Let me know
 
als je kabels niet lang genoeg zijn dan moet je de clipon loshalen (als je bv pp hebt is het alleen de buis loshalen, met een ori clipon is verdraaien vd clipon misschien voldoende, anders boel loshalen)
 
Ja de clip on loshalen zou inderdaad nog een optie zijn ja.

Als ik de plaatjes zie vd sets dan verschilt de lengte vd kabel niet met die van mij.
Het is wat omslachtig en weet niet idd door de manier is maar als het zo lukt prima dan... thanks voor de tip.
 
Had zelf op mijn vorige trackbike ook xm2 wisselen is idd het hele zaakje demonteren. Maar ik reed met de 600 alleen met de rode stand erin :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan