Jerryt's eigenbouw deel 9

Duuc staat weer in de hoek maar het elektriek word deze winter gedaan door een goede kennis hier vlakbij,en net een remschakelset bestelt en achterlamp en knippers zal ik nu regelen.
Hij gaat volgend jaar de weg op! :+
 
Laatst bewerkt:
Duuc staat weer in de hoek maar het elektriek word deze winter gedaan door een goede kennis hier vlakbij,en net een remschakelset bestelt en achterlamp en knippers zal ik nu regelen.
Hij gaat volgend jaar de weg op! :+
Gaaf Gerard, ik ben heel benieuwd, mooi is hij nu al ! :Y
 
T.o.v Brembo's zijn ze veel te lomp maar als Gerard ze mooi vindt dan laten we dat zo het is zijn fiets en zijn keuze wat er op of aan komt.
 
Zo is het maar net😁
Weer een klusje klaar👍
full
 
Das wel weer vreemd ja,heeft nergens over gesproken dat die hem wil verkopen,heb ik uiteraard niks mee nodig maar wel wat vreemd gevoel bij en ook dat die de suggestie wekt dat alles door hem zelf gebouwd is.😇
Nouja,zijn keus.bedankt voor het delen👍
 
Hey vriend :W Alles okee?
Alles goed hier ja en nog lekker aan de hobby,vermaak me nog prima. *O*
De cx is een monoschokker geworden ja.
Zit momenteel wat meer op faceboek(caferacers Belgie/Nederland),daar leeft het custom gebeuren wat meer momenteel en je zit niet met de pics te kloten,je kunt ze rechtstreeks van de iPhone er op zetten. :+
 
Hey vriend :W Alles okee?
Alles goed hier ja en nog lekker aan de hobby,vermaak me nog prima. *O*
De cx is een monoschokker geworden ja.
Zit momenteel wat meer op faceboek(caferacers Belgie/Nederland),daar leeft het custom gebeuren wat meer momenteel en je zit niet met de pics te kloten,je kunt ze rechtstreeks van de iPhone er op zetten. :+

Ja hier ook alles lekker!

Zou je wat foto's willen posten? Ik heb geen facebook Ben ook met een cx bezig en wil dit ook met die brug doen. Watvoor veer zit eronder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan