Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix 27-29 okt 2017

Waarl eindigt Michael zondag:

  • Podium!

    Stemmen: 1 3,2%
  • Top 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Top 10

    Stemmen: 11 35,5%
  • 11e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13e

    Stemmen: 3 9,7%
  • 14e

    Stemmen: 3 9,7%
  • 15e

    Stemmen: 8 25,8%
  • 16e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17e

    Stemmen: 5 16,1%

  • Totaal aantal stemmers
    31

iBr@ToR

Aan het typen...
19 apr 2004
4.865
801
Moet toch een topic aangemaakt worden van dit legendarische weekend!

22770044_10156239845735769_4581393276538574044_o.jpg
 
Bo op p2 in FP2 mensen!

DNH1tgpWsAE009K.jpg
 
Laatst bewerkt:
VD Mark zich al netjes geprofileerd, niks overhaasten !
Hoop dat er een top 10 in zit dit weekend, al zouden punten al super zijn en uitrijden gewoon goed ;)

Hoop op een beste strijd tussen DOvi , MM, Vinales en Rossi
 
Het is een spannend weekend voor ons en onze vriend :+ . *O*

En Dovi gaat ook overal goed, dus het beloofd ook aan de kop een mooie strijd te worden. :9~
 
Vind het al knap als Michael vd Mark gewoon uitrijd. En mocht er dan een puntje inzitten is het helemaal super.
 
Laatst bewerkt:
Al gelezen dat Stefan Kiefer plots is overleden!?

Naar aanleiding hiervan heeft het Moto2-team Kiefer Racing zich uit het evenement teruggetrokken.

Bron
 
Laatst bewerkt:
Behalve dat hij in de nacht van donderdag op vrijdag in zijn slaap is overleden en dat hij 51 jaar oud was. Verder is er voor zover ik weet niks bekend over gemaakt.
 
Heb QP1 gemist. En zie dat vdM morgen vertrekt vanaf de laatste plek. Had eerlijk gezegd toch wat meer verwacht. Hopelijk gaat het morgen beter.
 
Mooi eindschot bij die kwalificatie, héél even had Zarco gewoon weer pole position in handen. Het mag gezegd worden: die gast is echt goed.
 
Heb QP1 gemist. En zie dat vdM morgen vertrekt vanaf de laatste plek. Had eerlijk gezegd toch wat meer verwacht. Hopelijk gaat het morgen beter.
Plek maakt niet zo veel uit, maar achterstand is toch vrij groot op de rest. Had tov de eerste vrije training wel wat meer progressie verwacht.
 
Mooi eindschot bij die kwalificatie, héél even had Zarco gewoon weer pole position in handen. Het mag gezegd worden: die gast is echt goed.
Sinds Marquez echt de meeste indrukwekkende debutant. :Y Ben benieuwd of hij volgend jaar nog een stap kan maken.
 
Behalve dat hij in de nacht van donderdag op vrijdag in zijn slaap is overleden en dat hij 51 jaar oud was. Verder is er voor zover ik weet niks bekend over gemaakt.

Ik las ook ergens iets over een "incident", krijg daar altijd een beetje een raar gevoel bij.


Wat een heerlijke kwalificatie vanmorgen, heb echt genoten !! Morgen nog ff een top race en ik hoop dat de spanning in het kampioennschap er nog even blijft tot Valencia
 
Ik las ook ergens iets over een "incident", krijg daar altijd een beetje een raar gevoel bij.


Wat een heerlijke kwalificatie vanmorgen, heb echt genoten !! Morgen nog ff een top race en ik hoop dat de spanning in het kampioennschap er nog even blijft tot Valencia

Wat maakt het uit. Hart stilstand, suicide wat dan ook. Hij is dood ;( ;(
Kiefer RIP
 
Terug
Bovenaan Onderaan