Ben je beroepsfotograaf dan? Je schiet wel mooie plaatjes man!
_O- _O- :N nope, ik ben geinspireerd geraakt door de plaatjes van Mark Meisner. MARK MEISNER
en blijf proberen zeg maar. deze had ik allemaal in de loop van de tijd verzameld. ik zou graag meer tijd en geld in de hobby steken maar hou er ook van om met het minimale het maximale te proberen te behalen.

veel van deze foto's zijn met een fujifilm xf1 camera gemaakt. verdiep je in de materie en oefenen..... (omdat deze stuk ging heb ik een 2e hands D5100 gekocht en hoop naast de kitlens eens wat scherper en sneller glas aan te schaffen)

maar ik voel me vereerd door je compliment :$ :t
 
_O- _O- :N nope, ik ben geinspireerd geraakt door de plaatjes van Mark Meisner. MARK MEISNER
en blijf proberen zeg maar. deze had ik allemaal in de loop van de tijd verzameld. ik zou graag meer tijd en geld in de hobby steken maar hou er ook van om met het minimale het maximale te proberen te behalen.

veel van deze foto's zijn met een fujifilm xf1 camera gemaakt. verdiep je in de materie en oefenen..... (omdat deze stuk ging heb ik een 2e hands D5100 gekocht en hoop naast de kitlens eens wat scherper en sneller glas aan te schaffen)

maar ik voel me vereerd door je compliment :$ :t

Die maakt zeker mooie plaatjes! Maar geen echte weerfoto's shoots ;)
 
:^

Zeker die laatste onder die brug! 8-) :t
Dat is een aparte qua smaak. ;)
Maar zou het in 120 x 180 centimeter aan de muur wellicht wel goed doen..

Ik zou er nog een berg graffiti in maken en dan opnieuw schieten. :+
 
Laatst bewerkt:
30jmuxk.jpg
 
_O- _O- :N nope, ik ben geinspireerd geraakt door de plaatjes van Mark Meisner. MARK MEISNER
en blijf proberen zeg maar. deze had ik allemaal in de loop van de tijd verzameld. ik zou graag meer tijd en geld in de hobby steken maar hou er ook van om met het minimale het maximale te proberen te behalen.

veel van deze foto's zijn met een fujifilm xf1 camera gemaakt. verdiep je in de materie en oefenen..... (omdat deze stuk ging heb ik een 2e hands D5100 gekocht en hoop naast de kitlens eens wat scherper en sneller glas aan te schaffen)

maar ik voel me vereerd door je compliment :$ :t

Ouwe slijmbal })

En had nou gewoon die 5D gekocht, was veel beter geweest :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan