Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk wel dat de kans voor een overwinning van rossi wel is verstoord door zarco die niet erg slim reed maar het was wel weer een horrorwedstrijd met veel wisselingen zo willen we het zien P2 was toch weer ongelofelijk van die ouwe.
Het is racen, alle deelnemers rijden voor hun eigen resultaat, dus wat jij zegt is een beetje vreemd. Dan zou JL ook kunnen zeggen, tja het is dat er nog 14 voor mij reden, anders had ik gewoon gewonnen.

Buiten dat, ik denk niet dat MM te kloppen was geweest. Of VR had hem agressief moeten inhalen zodat hij misschien eieren voor zijn geld zou kiezen ivm het kampioenschap.....alhoewel nu ik het typ dat niet klinkt als een reactie die ja van MM uit kan lokken ;)
 
Hier totaal geen fan van MM maar deze verwende knaap is over het hele seizoen veruit de beste.

Als Rossi kan winnen doet hij dat net als een ander maar MM zet er gewoon eind van de race een tandje bij,klasse :Z
 
ik denk wel dat de kans voor een overwinning van rossi wel is verstoord door zarco die niet erg slim reed maar het was wel weer een horrorwedstrijd [..]
Valentino noemde de andere rijder stupid, en hij moest nog meer stupid rijden om hem te verslaan.
Meer dan forse beuk terug.. :+

Ik denk niet dat hij aan de eerste plek dacht, de tweede plek was het absolute maximum gisteren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Valentino noemde de andere rijder stupid, en hij moest nog meer stupid rijden om hem te verslaan.
Meer dan forse beuk terug.. :+

Ik denk niet dat hij aan de eerste plek dacht, de tweede plek was het absolute maximum gisteren. ;)
Ik dacht wel nog even na de beuk van MM, die Rossi gaat er nog eens ff flink voor zitten om 'm op z'n minst 1x proberen aan te vallen, maar daar dacht Zarco anders over :$

Maar als MM niet crasht, is op PI voor iedereen p2 het hoogst haalbare.
 
Ik denk heel veel :P
Yamaha is allang (sinds Michelin en de United software) zoekende naar grip/tyre management.
Eerst vraten ze de banden op in het 2e deel van de wedstrijd en nu krijgen ze geen grip als nat en/of koud is.
Nu hebben ze diverse frames van stal gehaald wat niet werkt en ik vraag mij af of Yamaha wel alles uit de software haalt wat er mogelijk is.
Want hoe is het mogelijk dat Tech3 wel competitief is met de laatste versie van 2016 onder alle omstandigheden?
Mijn opmerking van rijstijl, frame, blok en uitlaat slaat op het inladen van de software settings van Tech3.
En het nadeel van Yamaha is dat ze geen toptestrijder hebben die voor hun het voorwerk doet en de boel daadwerkelijk tot op de limiet kan testen.
Nu test Nakasuga iets en denkt okay goed, en dan komen Rossi en Viñales en wringen de M1 tot nek uit en blijkt dat het niet werkt. Kunnen ze weer opnieuw beginnen...
Vanaf 2018 is testen nog verder beperkt en wordt een toptestrijder nog belangrijker.

Volgens Speedweek probeert Yamaha en Aprilia Pirro te strikken als testrijder.
Pirro ligt volgens dit artikel t/m 2020 vast.
Ook zeggen ze dat Nakasuga niet snel genoeg is.
Het zegt toch wel wat dat er nu "strijd" los barst om snelle/goede testrijders...
Michele Pirro (Ducati): Yamaha und Aprilia ködern ihn/MotoGP SPEEDWEEK
 
Laatst bewerkt:
het toeval wil dat rossi op racesport hetzelfde zei gister hij had de snelheid maar je hebt zeker gelijk het moet nog wel gebeuren maar je ziet vaak als er veel gewisseld wordt
worden snelle lijnen erg moeilijk.
en nogmaals ik zei kans en niet had,dat is een groot verschil.

Het is racen, alle deelnemers rijden voor hun eigen resultaat, dus wat jij zegt is een beetje vreemd. Dan zou JL ook kunnen zeggen, tja het is dat er nog 14 voor mij reden, anders had ik gewoon gewonnen.

Buiten dat, ik denk niet dat MM te kloppen was geweest. Of VR had hem agressief moeten inhalen zodat hij misschien eieren voor zijn geld zou kiezen ivm het kampioenschap.....alhoewel nu ik het typ dat niet klinkt als een reactie die ja van MM uit kan lokken ;)
 
Aangezien er hier altijd veel volk zit stel ik hier maar de vraag.
Dat zwarte stuk rond de remschijf(voorzijde) dat je nu en dan ziet,niet altijd.
Voor wat dient dit toch?
 
Keramische remmen hebben een vrij hoge arbeidstemperatuur, bij koude omstandigheden moeten ze dus zelfs de bodywarmer aan om te blijven werken.
 
Denk wel dat VR door deze wedstrijdinstelling van MM weer munitie heeft om waar hij nog de kans krijgt in de komende wedstrijden een heel stevig koekje van eigen deeg te geven.
VR is nog steeds de enige die niet onder de indruk is van duwen en trekken van MM ( en JZ)
 
Denk wel dat VR door deze wedstrijdinstelling van MM weer munitie heeft om waar hij nog de kans krijgt in de komende wedstrijden een heel stevig koekje van eigen deeg te geven.
VR is nog steeds de enige die niet onder de indruk is van duwen en trekken van MM ( en JZ)

Sterker nog, hij vind dit helemaal geweldig :t

Alleen is het vaak niet mogelijk omdat iedereen op het uiterste van zijn kunnen moet rijden, dan is die ruimte er gewoon niet.
 
Ik moet toch een beetje terug denken naar 2015. Zou het bij Rossi nog in zijn hoofd spelen. Als Rossi moet kiezen wie hij de titel gunt is het iig niet Marquez. Marquez zit er net bij nu. Rossi vergelijkbaar. Het zou morgen nog wel eens vuurwerk kunnen worden...
 
Ik moet toch een beetje terug denken naar 2015. Zou het bij Rossi nog in zijn hoofd spelen. Als Rossi moet kiezen wie hij de titel gunt is het iig niet Marquez. Marquez zit er net bij nu. Rossi vergelijkbaar. Het zou morgen nog wel eens vuurwerk kunnen worden...

Hij zal het eerder Dovi gunnen. Zodat Lorenzo straks niet voor het eerst in jaren kampioen wordt op een Ducati :+

2015 ophalen doet beide partijen geen goed...
 
Ik moet toch een beetje terug denken naar 2015. Zou het bij Rossi nog in zijn hoofd spelen. Als Rossi moet kiezen wie hij de titel gunt is het iig niet Marquez. Marquez zit er net bij nu. Rossi vergelijkbaar. Het zou morgen nog wel eens vuurwerk kunnen worden...

:^

Er hoeft er maar 1 Marquez van zijn motor te ketsen en het ziet er ineens heel anders uit. Ja, hele slechte negatieve gedachten, klopt. Maar de Italianen hebben in het verleden eerder een kampioenschap vergelijkbaar beïnvloed. Echter iets zegt me dat dat nu niet meer gaat gebeuren. Gelukkig zijn de meesten in het rijdersveld tegenwoordig wat wijzer.
 
Laatst bewerkt:
Zou het??

Denk (lees: hoop) dat VR toch wel meer zijn best zal gaan doen nu om
zijn 'maatje' meer te helpen dan MM.
En als hij de kans krijgt het leven van MM wat zwaarder te maken.
Forgiven, not forgotten...
Gaat immers toch wéér om de titel..

Zal op zeker een puntje van de bank strijd worden..
 
Zou het??

Denk (lees: hoop) dat VR toch wel meer zijn best zal gaan doen nu om
zijn 'maatje' meer te helpen dan MM.
En als hij de kans krijgt het leven van MM wat zwaarder te maken.
Forgiven, not forgotten...
Gaat immers toch wéér om de titel..

Zal op zeker een puntje van de bank strijd worden..

Denk het ook wel })

MM gaat landen met de neus in het grind als het aan Rossi ligt denk ik ;) Het zal hard tegen hard gaan tenzij MM er vandoor gaat de leiding neemt en weg is :W
 
Zou het??

Denk (lees: hoop) dat VR toch wel meer zijn best zal gaan doen nu om
zijn 'maatje' meer te helpen dan MM.
En als hij de kans krijgt het leven van MM wat zwaarder te maken.
Forgiven, not forgotten...
Gaat immers toch wéér om de titel..

Zal op zeker een puntje van de bank strijd worden..
En wat halt het uit? MM staat nog altijd 21 punten voor op Dovi. Laat 04,99,46 en 26 maar bakkeleien voor de overwinning, is hij nog altijd kampioen.
 
Zou het??

Denk (lees: hoop) dat VR toch wel meer zijn best zal gaan doen nu om
zijn 'maatje' meer te helpen dan MM.
En als hij de kans krijgt het leven van MM wat zwaarder te maken.
Forgiven, not forgotten...
Gaat immers toch wéér om de titel..

Zal op zeker een puntje van de bank strijd worden..

Daar heeft Rossi de macht niet voor. Zeker op dit moment niet en zeker niet zoals MM dat in 2015 wel kon. Enige manier is hem van zijn bike kegelen a la Iannone. En dat gaat niet gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan