Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo. Beste klus om alles van de R om te zetten op de Donder. Maar die is klaar. Nu de rest weer onder de mille.

Zonder poetsen en schoonmaken ff snel een piccie geschoten. Ben niet ontevreden.
full
 
Naais, was andersom niet makkelijker? :-P

Die van mij ziet er zo uit als ik hem net heb schoongemaakt. :X

Andersom... tja had idd gekund. Besef me net wel dat ik een cruciaaltje heb gemist. Linksysteem van de Öhlins schokkert is totaal anders dan die van de Sachs. Dus ik kan er nog een keer onder.

Van dichtbij is ie echt wel vies hoor.
 
Hallo hier iemand toevallig voor een Tuono 2010 de originele rechter zwarte spoiler liggen zoals ze deze op tekening noemen of afdekkap
Deze zit gedeeltelijk over koelvloeistof deksel en zit met afstandsbus bevestigd aan frame.
Hoor het graag

Groet Rob
 
Zo. Beste klus om alles van de R om te zetten op de Donder. Maar die is klaar. Nu de rest weer onder de mille.

Zonder poetsen en schoonmaken ff snel een piccie geschoten. Ben niet ontevreden.[afbeelding]

Mooi geworden !
Wellicht kwestie van smaak maar die rode hugger vind ik er niet bij passen.
 
Zo. Beste klus om alles van de R om te zetten op de Donder. Maar die is klaar. Nu de rest weer onder de mille.

Zonder poetsen en schoonmaken ff snel een piccie geschoten. Ben niet ontevreden.[afbeelding]

Mooi geworden. Ik vind dat rode juist wel wat hebben zo.
 
Beetje uit de buurt. Toevallig net 2 rollen folie gescoord. Ga zelf maar eens knutselen.
 
Er wordt geklaagd over deze verkoopactiviteiten. Graag alleen tk aanbieden in het juiste subforum, en dit topic er niet mee vervuilen.
 
Re ondertitel

afgelopen zomer hadden we een toertocht met 18 man

mijn zoon reed ook mee op mijn oer tuono,

na 15 km sloeg zijn achterrem vast denk zuiger ging niet meer terug ,

aangezien we op een bepaalde tijd een tussenstop gingen maken met eten , zei hij , wacht wel tot de rem afgekoeld is , rij ik naar huis en neem mijn mille mee.

komen we op het punt van afspraak was hij er al met de tuono , zei he doe je dat ???

nou er kwam een boer aan op de trekker en die stopte , vroeg heb je ook sleutel 13 bij je
ja zei de boer .

dus olie eraf gelaten , druk weg en de achterrem was weer los .
de boer zei hoe doen je dit nou en ga je zo rijden ...... met grote ogen

mijn zoon zegt remmen is angst en weg was i haha

( op het achterwiel , trekt de T in de 4e versnelling nog op het achterwiel )

vandaar remmen is angst

met onderstaande tuono welke nu te koop is ivm aanschaf tuono aprc






shit nu maak ik weer sluik reclame
[afbeelding]


Wel een goed idee, wheelies maken zonder achterrem |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan