NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Wow dit dode topic al op pagina 4 :Z Maar even wakker schudden dan:
11-assen-1200x200px.jpg
 
Rij gewoon door met m'n Tiger maar dat is woon-werk...
Geen spannende dingen om te melden.

Zijspannetje is bijna niet de stalling uit geweest dit jaar... In mei een weekendje Drenthe.
Het oldtimertje is van verse bandjes voorzien en heeft een paar keer een eindje geprutteld... wel grappig om met een DKW 125cc een eindje te rijden, lekker onthaasten...
 
Gewoon bezig met werk


hoe gaat het met jullie ?

Weer een mooie racedagje in Assen gehad :Y :t
Ooit was WSBK de mooiste competitie maar die tijd ligt ver achter ons. BSB is momenteel verreweg het leukst. Weer erg mooie races gezien. Alleen jammer dat ik mijn eigen race had :$ :X
 
Laatst bewerkt:
Haha idd, zo stil is het nooit geweest hier. Dan maar even posten :9


Ik heb vorige week ONK enduro Vorden gereden en gefinished op P26 met helaas 1min tijdstraf.

Zondag ONK Enduro Hellendoorn gereden, was heel mooi met hele lange, zware proeven. Gefinished op P25.




A.s. zondag onk enduro Zelhem!
 
Laatst bewerkt:
waar is de tijd dat we aan de lopende band topics konden openen omdat het zo vlot ging })

Zat recentelijk nog het Garzweiler topic door te lezen. Was leuk :t
Nu niet meer voor te stellen dat je met 10 - 15 personen gaat rijden om ergens op een stuk verlaten asfalt wheelies te trekken. En dit nog te combineren met iets leerzaams ook!
 
Laatst bewerkt:
Zat recentelijk nog het Garzweiler topic door te lezen. Was leuk :t
Nu niet meer voor te stellen dat je met 10 - 15 personen gaat rijden om ergens op een stuk verlaten asfalt wheelies te trekken. En dit nog te combineren met iets leerzaams ook!

Damn... dat is al weer een tijd geleden... de grootste groep waarmee we toen zijn geweest was iets van 24 motoren. Was wel leuk altijd.. misschien dat ik komend jaar weer eens die kant op ga. Wel eerst even een andere Aprilia regelen.
 
Damn... dat is al weer een tijd geleden... de grootste groep waarmee we toen zijn geweest was iets van 24 motoren. Was wel leuk altijd.. misschien dat ik komend jaar weer eens die kant op ga. Wel eerst even een andere Aprilia regelen.

Ja 2010 of 2011 uit mijn hoofd? Ik zal wel de enige zijn die dan jaren later zo'n topic nog eens doorleest. Maar dat waren echt leuke initiatieven! :Y
 
Haha idd, zo stil is het nooit geweest hier. Dan maar even posten :9


Ik heb vorige week ONK enduro Vorden gereden en gefinished op P26 met helaas 1min tijdstraf.

Zondag ONK Enduro Hellendoorn gereden, was heel mooi met hele lange, zware proeven. Gefinished op P25.


[~[url="http://i1290.photobucket.com/albums/b524/JWHijmans/Mobile%20Uploads/2017-10/A12AA77D-AC58-4EE8-8E9D-992317DA382D_zpspnsvpxeh.jpg"]afbeelding~][/URL]

A.s. zondag onk enduro Zelhem!

Dat dat nog mag anno 2017 :] :t
 
Haha idd, zo stil is het nooit geweest hier. Dan maar even posten :9


Ik heb vorige week ONK enduro Vorden gereden en gefinished op P26 met helaas 1min tijdstraf.

Zondag ONK Enduro Hellendoorn gereden, was heel mooi met hele lange, zware proeven. Gefinished op P25.


[~[url="http://i1290.photobucket.com/albums/b524/JWHijmans/Mobile%20Uploads/2017-10/A12AA77D-AC58-4EE8-8E9D-992317DA382D_zpspnsvpxeh.jpg"]afbeelding~][/URL]

A.s. zondag onk enduro Zelhem!




OH if only I was that young again .. damn good photo .. :]



Just got my new toy home ... and bah cant play with it :( ( lung infection )


0001284141414141917EB1_zpse1ie6zrn.jpg


See what you gone and done ... WOKE EVERYBODY UP _O-

PS they were the only people that would take my RF 900 in part exchange |(
 
Laatst bewerkt:
Ja 2010 of 2011 uit mijn hoofd? Ik zal wel de enige zijn die dan jaren later zo'n topic nog eens doorleest. Maar dat waren echt leuke initiatieven! :Y

ehhh... even denken maar volgens mij was de eerste in 2010 en is de grootste groep in 2011 geweest. Ik reed toen vanuit Mook plankgas naar het verzamelpunt op de A57 bij Moers.
 
OH if only I was that young again .. damn good photo .. :]



Just got my new toy home ... and bah cant play with it :( ( lung infection )

Congrats with the new bike, 1250 bandit ?

I hope your other big ass doesn't feel lonely now ;)


[afbeelding]

See what you gone and done ... WOKE EVERYBODY UP _O-

PS they were the only people that would take my RF 900 in part exchange |(
 

Nope small tight ass Suzuki bandit gsf 650 sa 2009 ... lets just say I wont be racing from the traffic lights anymore .. ..
time to start taking it easy ... ( hey I am an old guy now ) :r
 
Happened a few years ago here on the Waal bruge ... now I always keep it 5 km below losing license like 120 limit I ride 165 ha ha
plus that time cost me almost 800 euro and license |(

Yep, that is what I do when riding in Holland and also the reason I ride more and more in germany.

Speed tickets are cheap and can ride my blade up to 300 on the autobahn without the risk of loosing my license :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan