ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Hey mannen een vraagje:

Weet/heeft iemand een linkje/webshop waar je crashprotectors voor de zx10r 04/05 kan kopen, waarbij je geen gaten in de kuip hoeft te maken en die ook echt goed zijn(niet van die enorm uitstekende dingen waarmee je blok of frame evt krom kan trekken bij een glijer). Of is het alsnog beter zonder?
 
Hey mannen een vraagje:

Weet/heeft iemand een linkje/webshop waar je crashprotectors voor de zx10r 04/05 kan kopen, waarbij je geen gaten in de kuip hoeft te maken en die ook echt goed zijn(niet van die enorm uitstekende dingen waarmee je blok of frame evt krom kan trekken bij een glijer). Of is het alsnog beter zonder?


Ik verkoop nagenoeg alle merken, maar de LSL vind ik altijd wel fraai afgewerkt etc

full
 
JA zo'n standaard is perfect maar net gek zat voor eenmalig gebruik..

heb wel zo'n voorbok voor onder t balhoofd.

en heb een garage maar geen balken aan t plafond helaas..

heb wel een brug dus kan hem vrij makkelijk met spanbanden onder de tafel door vast zetten.
 
Hey mannen een vraagje:

Weet/heeft iemand een linkje/webshop waar je crashprotectors voor de zx10r 04/05 kan kopen, waarbij je geen gaten in de kuip hoeft te maken en die ook echt goed zijn(niet van die enorm uitstekende dingen waarmee je blok of frame evt krom kan trekken bij een glijer). Of is het alsnog beter zonder?
Evotech heeft/had er ook een set van. Toen ik mijn ZX kocht had ik nog een setje gevonden, maar in de tussentijd niet meer kunnen vinden.
 
Hey mannen een vraagje:

Weet/heeft iemand een linkje/webshop waar je crashprotectors voor de zx10r 04/05 kan kopen, waarbij je geen gaten in de kuip hoeft te maken en die ook echt goed zijn(niet van die enorm uitstekende dingen waarmee je blok of frame evt krom kan trekken bij een glijer). Of is het alsnog beter zonder?


Ik verkoop nagenoeg alle merken, maar de LSL vind ik altijd wel fraai afgewerkt etc

full

Inderdaad fraai afgewerkt, maar de kuip moet wel gemodificeerd worden! ;)
 
Hey mannen een vraagje:

Weet/heeft iemand een linkje/webshop waar je crashprotectors voor de zx10r 04/05 kan kopen, waarbij je geen gaten in de kuip hoeft te maken en die ook echt goed zijn(niet van die enorm uitstekende dingen waarmee je blok of frame evt krom kan trekken bij een glijer). Of is het alsnog beter zonder?

Ik heb van die orginele erop zitten die je destijds in de catalogus kon bestellen.

Die zit achter het kuipwerk vast.
Super stevig en solide.
De vorige eigenaar heeft er een crash mee gehad met ongeveer 160 km/h.
Maar het kuipwerk heeft niet veel schade en het frame waar de blokken op vast zitten heeft ook niets.

Een maat van mij heeft uit kunstof een nieuw blok voor mij gemaakt.

Het merk is volgens mij topblocks.

Sturzpads für Kawasaki ZX10R Crash Pad's / Slide Protector / New Design-Version | KERN-STABI Shop online kaufen Freiburg, Emmendingen, Offenburg


http://top-block.com/product-range
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van die orginele erop zitten die je destijds in de catalogus kon bestellen.

Die zit achter het kuipwerk vast.
Super stevig en solide.
De vorige eigenaar heeft er een crash mee gehad met ongeveer 160 km/h.
Maar het kuipwerk heeft niet veel schade en het frame waar de blokken op vast zitten heeft ook niets.

Een maat van mij heeft uit kunstof een nieuw blok voor mij gemaakt.

Het merk is volgens mij topblocks.

Sturzpads für Kawasaki ZX10R Crash Pad's / Slide Protector / New Design-Version | KERN-STABI Shop online kaufen Freiburg, Emmendingen, Offenburg


http://top-block.com/product-range

Ik heb ze ook van topblock , gelukkig nog nooit hoeven te "gebruiken" :+ maar wel 1 van de mooiste valblokken voor "ons" model :Y
 
Ik heb van die orginele erop zitten die je destijds in de catalogus kon bestellen.

Die zit achter het kuipwerk vast.
Super stevig en solide.
De vorige eigenaar heeft er een crash mee gehad met ongeveer 160 km/h.
Maar het kuipwerk heeft niet veel schade en het frame waar de blokken op vast zitten heeft ook niets.

Een maat van mij heeft uit kunstof een nieuw blok voor mij gemaakt.

Het merk is volgens mij topblocks.

Sturzpads für Kawasaki ZX10R Crash Pad's / Slide Protector / New Design-Version | KERN-STABI Shop online kaufen Freiburg, Emmendingen, Offenburg


http://top-block.com/product-range
Zien er zeker knap uit :Y alleen zijn ze bijna net zo duur als een nieuw kuipdeel :+

Mijn fiets heeft ook een keer de grond aan mogen raken, dankzij de valblokken had hij praktisch geen schade en na een (standaard) bezoek aan de dokter reed ik 10 minuten later weer *D :] .
Mijn geluk was wel dat de fiets op het asfalt bleef en heel mooi gleed. Hapt zo'n blok, dan kan je aardig de sjaak zijn -O- .
 
Zien er zeker knap uit :Y alleen zijn ze bijna net zo duur als een nieuw kuipdeel :+

Mijn fiets heeft ook een keer de grond aan mogen raken, dankzij de valblokken had hij praktisch geen schade en na een (standaard) bezoek aan de dokter reed ik 10 minuten later weer *D :] .
Mijn geluk was wel dat de fiets op het asfalt bleef en heel mooi gleed. Hapt zo'n blok, dan kan je aardig de sjaak zijn -O- .

De nieuwprijs is idd aardig hoog :o ik heb ze ooit is kunnen kopen voor 25 euro , kwamen volgens mij van een showmodel af ;)
 
Zal me ook weer eens melden hier, lees nog steeds lekker mee.

Afgelopen seizoen eigenlijk vooral op het circuit gereden en nagenoeg niet op de weg (toch beter voor het RBW :+).

Ik moet zeggen dat ik steeds meer gewent raak aan de 10 op de baan, en het vertrouwen groeit (voorheen altijd op 6jes gereden).

Tot zo ver een paar keer zolder en 2 dagen mettet gedaan. Hopelijk komend jaar een overwinter training mee pakken in spanje. :]

Gelijk de vraag op mijn foto op de openings pagina te updaten. O-).

y4mgcK6AY4FyVdYToR2L6klznqAvh-Y1V07CprdaDa40xrqLWiTX75Wku-FSb4-v-KrtK-MTAUYopJbqORSAXgFnskcx2MaHApnax6OJyXLFI5dVbW8LUjvgP7qBnAoYg64PQ_ait0asb4tUnrhho8ewiZ9tyD85k06h4ODfGJjoELTGmxfQgkYdidJXHQ_X68qP45ro-wozO0T2ftaLZpLHQ
 
Thanks voor alle reacties betreft the crash pads. Ga eens even al die mogelijkheden bekijken :)

Wil volgend jaar wat meer circuitdaagjes pakken, dus ken altijd wat gebeuren :P
 
Thanks voor alle reacties betreft the crash pads. Ga eens even al die mogelijkheden bekijken :)

Wil volgend jaar wat meer circuitdaagjes pakken, dus ken altijd wat gebeuren :P

En dan eventueel van die exhaust en axle sliders er op.

Die kun je via China wel voor een goede prijs vinden. :t
 
Hoi ff een vraag mijn zx10 2016 heeft nu 18000 k gelopen en nu maakt de nokkenas kettingspanner al een hoop geluid ook als hij warm is!!! ik heb nog fabrieks garantie ! tot 26 maart 2017 wat is jullie advies naar de dealer en vragen om het te laten verhelpen ?
groetjes van die ouwe
 
Hoi ff een vraag mijn zx10 2016 heeft nu 18000 k gelopen en nu maakt de nokkenas kettingspanner al een hoop geluid ook als hij warm is!!! ik heb nog fabrieks garantie ! tot 26 maart 2017 wat is jullie advies naar de dealer en vragen om het te laten verhelpen ?
groetjes van die ouwe

Ja! en je nokkenasketting zelf laten checken als ze toch bezig zijn.
 
Hoi ff een vraag mijn zx10 2016 heeft nu 18000 k gelopen en nu maakt de nokkenas kettingspanner al een hoop geluid ook als hij warm is!!! ik heb nog fabrieks garantie ! tot 26 maart 2017 wat is jullie advies naar de dealer en vragen om het te laten verhelpen ?
groetjes van die ouwe

Tis nu november 2017 of bedoel je 2018?
 
Deze maand heb ik mijn ZX-10R 'second generation' inmiddels 11 jaar *D
Nog steeds in prima staat en zonder ongevallen.
En nog steeds geen behoefte aan een nieuwe.

Enig minpuntje waren inmiddels de banden; de achterband lag er al sinds 2009 op en de voorband sinds 2011 :X

Daarom deze week nieuwe (toer)banden gekocht. En kan ik weer een paar jaar verder.

full
 
Deze maand heb ik mijn ZX-10R 'second generation' inmiddels 11 jaar *D
Nog steeds in prima staat en zonder ongevallen.
En nog steeds geen behoefte aan een nieuwe.

Enig minpuntje waren inmiddels de banden; de achterband lag er al sinds 2009 op en de voorband sinds 2011 :X

Daarom deze week nieuwe (toer)banden gekocht. En kan ik weer een paar jaar verder.

[afbeelding]

Rij je wel, of staat de motor in huis als kunst ;) , :+
 
@mick: Dat was tot verkort wel zo :9
Maar gebruik de motor sinds kort ook voor woon-werk ivm file leed.
Dus ik ben dringend op zoek naar een pekelfiets voor als de winter begint.
 
Deze maand heb ik mijn ZX-10R 'second generation' inmiddels 11 jaar *D
Nog steeds in prima staat en zonder ongevallen.
En nog steeds geen behoefte aan een nieuwe.

Enig minpuntje waren inmiddels de banden; de achterband lag er al sinds 2009 op en de voorband sinds 2011 :X

Daarom deze week nieuwe (toer)banden gekocht. En kan ik weer een paar jaar verder.

[afbeelding]

Enig minpuntje waren inmiddels de banden! Wat bedoel je, als je weinig kilometers rijdt Pirelli Super Corsa V2 monteren Super band voor zowel circuit als op straat! :Y ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan