VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan, als je het niet ziet zitten, ik woon niet zo veel verder dan Antwerpen (Sint-Niklaas) en wil ook wel hosten.

:edit: ik las het verkeerd, dacht dat je in A'pen woonde, maar het aanbod blijft, is alleen even de andere richting uit _O-

Ik heb een tuin, bbq en vuurkorf, er kan eventueel zelfs in een tent geslapen worden.
...en ook nog steeds een onafgewerkt VF project waarover geleuterd kan worden :+

Winterbarbecue? Herfstbarbecue? Lentebarbecue?

BBQ in zomer 2018. Goed idee!
Sint-Niklaas is handig voor mij (A'pen), maar is natuurlijk weer ver rijden voor onze Nederlandse collega's...
Misschien moeten we beginnen met een datum te prikken? Nooit te vroeg :)
 
Dank zij 400V4service loopt dit 400 dertje weer als een trein. Wederom 1 gered van de sloop. Laat nu het voorjaar maar komen.
full
 
Hmmm daar ga ik maar is naar kijken vrijdag. Of het hele binnenwerk ook verkeerd om zit dan. Nog iemand een extra dopje van de voorvork over waar 1,2 en 3 opstaat.
 
ik kan me vergissen, maar volgens mij past het binnenwerk van de rechter poot met demperinstelling niet eens in de linker poot met anti-duik.

Ik heb gister even snel gekeken. Ik mis ook verschillende ringen en dergelijke in de voorvork. Dus vrijdag even een grondige inspectie doen en de missende delen bestellen.
 
Net verder gekeken bij de voorvork. Ik hoop dat de damper roda nog wel goed zitten.
2qapzsz.jpg


Bij de rechtvork kwam ik dat ringetje met gaatjes tegen als ik erin scheen met een zaklamp. Het liefste haal ik ze niet eruit als het gewoon goed zit. De keerringen lekken namelijk niet.
 
Ik heb een lekke radiatorslang van de vf1000r. Is er een adresje waar ze deze slangen kunnen maken? Rechte slangen zijn er genoeg echter moet ik een slang met bochten hebben.
 
Kan ik iemand een plezier doen met een frame (zonder papieren) van een VF1000F2? Gratis op te halen :)
Frame is recht, kan eventueel gebruikt worden om spullen op passend te maken.
Heb zo ook nog een VF1000F1 frame. Het begint hier wat krap te worden, en ze moeten weg.
 
Hey

Ik ben een VF750F aan het ombouwen naar streetfighter look.
Daarvoor ben ik van plan om zelf een cockpitje te maken met alleen een kilometerteller en wat lampjes.

Nu ben ik op zoek naar een kilometerteller unit en vroeg me af of ik er ook 1 van andere modellen motor zou kunnen gebruiken en zoja, welke?
Liefste blijf ik wel de originele telleraandrijver op de vooras gebruiken als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan