Motorbeurs Utrecht 2018

full

full
 
Net als alles wordt alles duurder, en dus ook huur, onderhoud, schoonmaak etc. etc.

Als je het te duur vindt ga je niet. Als je het prima vindt, ga je wel. :+
 
Ik ga niet. Ik heb niets nodig aan kleding/nieuwe motor etc, het eten is er smerig en veel te duur, het is te druk, en de entreeprijs is te hoog. En ik heb nog steeds nachtmerries van die veel te oude paaldanseressen twee jaar terug.
 
Nieuwe spullen heb ik niets nodig. Toch weet je nooit wat je tegen gaat komen.
Eten op de beurs doe ik nooit. Idd duur en is niet te vreten.
Die oude paaldanseressen, ach dat hoort bij de show............. :P

De entreeprijs is vaak (flink) te reduceren met vrijkaart of reductie.
Alles al meerdere keren gezien, dus het echte nieuws is maar weinig.

Voor mij is het afsluiting van de winter en begin van het motorseizoen. *O*
Daarom ga ik ieder jaar weer!
(mijn brommerd gaat ieder jaar rustig in de winterslaap/ en z'n baasje ook)
 
Ik bestelde er twee hamburgers met de toevoeging "maar ik wil ze alleen als ze compleet verbrand, baggervet en niet te vreten zijn"... en ik kreeg ze gewoon
 
ownee das nie waar dat had ik gelesen nou hahahaha nu nog even een opmerking van iemand over een broodje unox worst want dat hat allang gemoeten natuurlijk .
 
Tja, "De Beurs"

Ben soms wel nieuwsgierig waar al die ophef nu over is.

Nieuwe GoreTex (tm) kleding?
of juist de prijspakkers voor "model vorig jaar" ?

Maar de werk"collegas" die er zo enthausiast heen gaan (met kaarten-van-de-dealer) zijn het soort volk dat ik niet hoef... De GS-Aaah rijders a 5000km/j, Zijn ooit wel eens tot aan Koblenz gegaan, maar weten niet waar Kassel ligt, en "Ardennen" zijn helemaal eng, want franstalig.

Hopelijk lopen er ook echte rijders rond ?
(maar ach, wat is een "echte rijder"... )
 
Laatst bewerkt:
Tja, "De Beurs"


Hopelijk lopen er ook echte rijders rond ?
(maar ach, wat is een "echte rijder"... )

ik ga dus wel op mijn RD250 naar Beieren en de ardennen en naar kassel... Maar op die beurs kom ik dan ook al jaren niet meer
 

Daar was het me niet direct om te doen, maar wel om je standpunt te benadrukken.

We hadden op de landmachtdagen lui die zeiden: ik pak zo'n geweer niet beet, dat is om mensen mee dood te schieten. Wat doe je daar dan? omdat het gratis is??? Zo ook op die beurs. Je wordt raar aangekeken omdat je in blauw leer loopt...
 
Tja, "De Beurs"

Ben soms wel nieuwsgierig waar al die ophef nu over is.

Nieuwe GoreTex (tm) kleding?
of juist de prijspakkers voor "model vorig jaar" ?

Maar de werk"collegas" die er zo enthausiast heen gaan (met kaarten-van-de-dealer) zijn het soort volk dat ik niet hoef... De GS-Aaah rijders a 5000km/j, Zijn ooit wel eens tot aan Koblenz gegaan, maar weten niet waar Kassel ligt, en "Ardennen" zijn helemaal eng, want franstalig.

Hopelijk lopen er ook echte rijders rond ?
(maar ach, wat is een "echte rijder"... )

Jazekers, dat zijn degene die met motorkleding uit de auto stappen om op de beurs rond te lopen in motorkleding -O-
 
Nieuwe spullen? Niet nodig CHECK
Oude paaldansers? CHECK
Entree hoog? CHECK
Eten niet te vreten? CHECK
Eten duur? CHECK
Druk? CHECK
Duur parkeren? CHECK

Gaan we er heen? JAZEKER :t

Waarom?
Gewoon, een leuk dagje uit met mijn zoon, dan maar een te duur kaartje, vies eten wat te duur is, maar wal een stapel blij mannetje met mij op pad *O* *O* *O*
 
Nieuwe spullen? Niet nodig CHECK
Oude paaldansers? CHECK
Entree hoog? CHECK
Eten niet te vreten? CHECK
Eten duur? CHECK
Druk? CHECK
Duur parkeren? CHECK

Gaan we er heen? JAZEKER :t

Waarom?
Gewoon, een leuk dagje uit met mijn zoon, dan maar een te duur kaartje, vies eten wat te duur is, maar wal een stapel blij mannetje met mij op pad *O* *O* *O*
:^

Ik ga er elk jaar ook heen, met een goeie maat en mijn vader. Gewoon een leuke dag uit. De vieze dure kroketten horen daarbij :P :+
 
Ik bestelde er twee hamburgers met de toevoeging "maar ik wil ze alleen als ze compleet verbrand, baggervet en niet te vreten zijn"... en ik kreeg ze gewoon

Dat kostte wel extra neem ik aan?
 
Ik ga er komend jaar ook heen. Stiefdochter wordt volgend jaar 12 en "dan mag ik eindelijk achterop toch?" Dus even kijken of we wat knappe kleding en helm kunnen scoren. Iemand nog tips over gehoorbescherming bij kinderen? Wil haar eerst sowieso eens naar school brengen enzo. Blokje om de wijk, rustig opbouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan