Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Voordat Oma langs komt... even een makkelijke om dit topic weer wakker te schudden op deze druilerige vrijdag.

GRUaQzk.jpg
 
Een makkelijke? Grapjas
Aan de soort huizen te zien Oostenrijk of ertegenaan...

Die stenen kan ik dan niet plaatsen..
Mischien Beieren?
En is SV hier gekomen?
 
Ik kan 'm zelf niet terugvinden in SV maar durf te wedden dat de eesten hier wel een keer langs gereden zijn. Deze plaats staat wel als 360 op google maps.
 
Ik kan 'm zelf niet terugvinden in SV maar durf te wedden dat de eesten hier wel een keer langs gereden zijn. Deze plaats staat wel als 360 op google maps.

hmm ik mischien ook,maar ik maar 500 mb in mijn hersenpan en kan helaas niet upgraden hahaha..

nee effe serieus of oostenrijk tegen de Dolomieten aan dan,want zon scherpe stenen(bergen) kan ik anders niet echt plaatsen..
 
alhoewel als ik de foto dichterbij bekijk die bomen achterin wel heel lang en dun zijn,zou weer zwarte woud kunnen............pffffffffff
 
Oeh, erg leuk topic!!!

Ik heb ook nog een paar foto's die erg leuk zijn! :)

alhoewel als ik de foto dichterbij bekijk die bomen achterin wel heel lang en dun zijn,zou weer zwarte woud kunnen............pffffffffff

Zoals ik het zo snel kan zien lijkt het op een skigebied achteraan.
Die huisjes zo ver van elkaar weg is ook gebruikelijk bij een skigebied...

Ik dacht dat dit een makkelijke was -O-
 
nee effe serieus of oostenrijk tegen de Dolomieten aan dan,want zon scherpe stenen(bergen) kan ik anders niet echt plaatsen..
Die scherpe pieken worden maar op één manier gevormd, dat is ook te zien op de foto. Met de juiste zoekwoorden heb je de locatie dan vrij vlot gevonden ;)
 
aha ik zoek me suf in dolomieten (sud tirol) grens oostenrijk (of mischien Zwisterland)en in het engels ook nog niks gevonden ....
punten zijn gesleten van water (rivier)...
zal eens die harde reset proberen...........
Ga het zo even opgeven.........hmm ik moet ook nog wat andere dingen doen vandaag als alleen maar naar die foto zoeken ;)
 
punten zijn gesleten van water (rivier)...
Nope, neerslag. Waar een rotsblok de zachte ondergrond beschermt blijft een pilaar over. Nou ja pilaar, omdat de basis minder lang in de regen staat is die minder ver uitgesleten waardoor het geheel meer de vorm van een pyramide heeft.
 
daar zijn we inderdaad wel heel dicht in de buurt geweest..............ach ja je kan gewoon niet alles zien he.........misschien een reden om eens terug te gaan ooit dan maar 2019 of zo (hoop ik )
 
:$ hahahah had de foto niet meer terug gekeken,zag mail en klikte erop en gaf pilaren in en kassa(dacht ik )zijn wel erg mooi trouwens..
Nou nog 10 minuten en dan ga ik weer wat anders doen en straks weer fysio en kleinkind ophalen :]
 
ik moet zo weg en moet nog eten hopelijk is deze een beetje moeilijk voor jullie moet zelf nog de exacte locatie bepalen(even mijn route nakijken),weet ongeveer waar het was dus...............succes

7Ai444j.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan