Motorbeurs Utrecht 2018

Nieuwe spullen? Niet nodig CHECK
Oude paaldansers? CHECK
Entree hoog? CHECK
Eten niet te vreten? CHECK
Eten duur? CHECK
Druk? CHECK
Duur parkeren? CHECK

Gaan we er heen? JAZEKER :t

Waarom?
Gewoon, een leuk dagje uit met mijn zoon, dan maar een te duur kaartje, vies eten wat te duur is, maar wal een stapel blij mannetje met mij op pad *O* *O* *O*


Nieuwe spullen? Niet nodig CHECK Nope, ik ook niet
Oude paaldansers? CHECK Hebben ze ook is een uitje
Entree hoog? CHECK Korting via de ANWB, of ergens weer een vrijkaartje scoren
Eten niet te vreten? CHECK Lekker belangrijk, neem mijn eigen lunch pakketje wel wee mee
Eten duur? CHECK Lekker goedkoop met eigen snacks
Druk? CHECK Och, slalommen we gewoon omheen
Duur parkeren? CHECK Nee hoor, gewoon op de brommert, gratis en overdekt

Ik voorzie geen enkel probleem.

Wanneer was het ook alweer :+
 
Laatst bewerkt:
En weer een eurootje duurder, voor iets wat elk jaar hetzelfde is.
Dus in 2020 ruim €20,50
Ik heb de prijzen net bekeken en die zijn gewoon hetzelfde als afgelopen jaar:
Tickets - MOTORbeurs Utrecht - bezoekerssite

Online verkoop
Dagkaart* € 14,-
Avondkaart** € 11,-

Kaartverkoop aan de kassa
Dagkaart € 17,50,-
Avondkaart** € 13,-

En zoals eerder gemeld, niemand verplicht je om te gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Wanneer en waar zijn eigenlijk de grote motorbeurzen in duitsland of belgie.??
Lijkt mij eens een leuk alternatief voor utrecht.(heb ik nu wel gezien :) )
 
Nieuwe spullen? Niet nodig CHECK
Oude paaldansers? CHECK
Entree hoog? CHECK
Eten niet te vreten? CHECK
Eten duur? CHECK
Druk? CHECK
Duur parkeren? CHECK

Gaan we er heen? JAZEKER :t

Waarom?
Gewoon, een leuk dagje uit met mijn zoon, dan maar een te duur kaartje, vies eten wat te duur is, maar wal een stapel blij mannetje met mij op pad *O* *O* *O*

Hier hetzelfde ongeveer. We gaan gewoon gezellie met de kids naar de motorbeurs. Niet in motorkleding trouwens :+
Gewoon een gezellig dagje uit. Als je het te duur/druk/weetikveel vindt, dan ga je toch lekker niet? Iets met azijnpissers..
 
Voor 2 tientjes alle bekende op 1 locatie dat is spot goedkoop man :-)
Lekker iedereen weer even spreken, koffie komt einde dag me neus uit.. maar wordt in de middag ook wel vervangen voor iets anders ;-)
 
Einde dag is de goodiebag ook 20 euro, dus is de beurs eigenlijk gratis :+
full
 
Goeie helm voor dat kind aanschaffen die haar lekker zit en een setje oordoppen op maat gemaakt voor als je het helemaal goed wilt doen.
Succes en fijn weekend.
 
Ik ben er de afgelopen twee jaar geweest. Ik geloof niet dat ik er iets gekocht heb eerlijk gezegd, maar leuk toch. Beetje struinen, beetje rondkijken. En ja, alles is er duur, maar goed, er moet ook wat verdiend worden en ik vind het eten over het algemeen best te doen. Als ik kan ga ik er ook in 2018 weer lekker heen!
 
Ik wil a.s seizoen wel een nieuw textiel motorpakkie van AlpineStars (30 kg afgevallen dus pak wat ik nu heb is wat aan de grote kant😇. Is de beurs dan juist het bezichtigen waard?
 
Ik wil a.s seizoen wel een nieuw textiel motorpakkie van AlpineStars (30 kg afgevallen dus pak wat ik nu heb is wat aan de grote kant😇. Is de beurs dan juist het bezichtigen waard?
Nou, als ik de verhalen moet geloven van de afgelopen jaren hier op MF: niet bepaald.. Kun je misschien nog beter een zaak opzoeken die tijdens de motorbeurs ook alles in de uitverkoop gooit maar dan niet op de motorbeurs zelf.

Het is wel een beetje het seizoen voor de aanbiedingen natuurlijk, oude meuk eruit en straks komt de nieuwe collectie weer etc.
 
Ik wil a.s seizoen wel een nieuw textiel motorpakkie van AlpineStars (30 kg afgevallen dus pak wat ik nu heb is wat aan de grote kant😇. Is de beurs dan juist het bezichtigen waard?


Wat mij betreft wel ja. Heb er jaren terug een leren combi gekocht met een hele leuke korting. En 2 jaar terug een textielbroek. Ook voor een prikkie. Vorig jaar nieuwe laarzen en dit jaar? Nog geen idee. En het is er gezellig vind ik. Misschien m'n oudste zoon mee volgend jaar. Beetje lekker maken dat mannetje. *D :Y
 
Even kijken of ik mijn colbertje nog kan vinden. Ik verkleed mij een keer per jaar als automobilist, speciaal voor de motorbeurs. 8-)
 
Aah duidelijk! Maar van alle merken hangt er dus wel wat? En moet je er dan snel bij zijn?

Je moet net iets vinden wat je past, aanstaat, etc. De grote motorkledingzaken nemen grote hoeveelheden kleding mee, dus keuze zat. Maar belangrijkste van alles: Ken je prijzen, weet wat je wilt, dan moet er vast iets moois te vinden zijn. Ik zocht een jas, budget had ik in mijn hoofd, was na de halve beurs zover dat ik niets ging vinden in mijn maat. Uiteindelijk zag ik in een hoekje bij Motoport Wateringen mijn huidige jas hangen voor een mooie prijs, €25 onder budget. Gelukkig ben ik een klein kereltje, met gangbare maten zal het mooie spul sneller weg zijn.
 
Even kijken of ik mijn colbertje nog kan vinden. Ik verkleed mij een keer per jaar als automobilist, speciaal voor de motorbeurs. 8-)

Je wilt natuurlijk niet geassocieerd worden met "de 1000 kilometer per jaar motorrijders",of "kijk mij nou eens motorrijden"? ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier 2 in Duitsland:
Motorradmesse in Köln
TWIN - Zweiradmessen Leipzig und Dortmund

Zelf nooit geweest, dus geen idee of het wat is.
Eten in Duitsland is in ieder geval altijd beter O-)
Ik woon tussen Utrecht en Köln in. Oke, Köln is 3x verder.
De Intermot is meer een show van importeurs en fabrikanten. Altans zo heb ik het ervaren.
Lekker neuzen in de bakken of een motorjack scoren dat lukt niet in Dld.

De ongedwongen sfeer van Utrecht spreekt mij meer aan. Intermot hoeft voor mij niet meer.

Wat wel veel beter geregeld is, dat is parkeren. Prima aanduiding waar parkeerplaatsen, voor een heel redelijk bedrag. Shuttle-bussen rijden af en aan om de mensen naar de Messe te brengen. Dat is gratis!
 
Nieuwe spullen? Niet nodig CHECK
Oude paaldansers? CHECK
Entree hoog? CHECK
Eten niet te vreten? CHECK
Eten duur? CHECK
Druk? CHECK
Duur parkeren? CHECK

Gaan we er heen? JAZEKER :t

Waarom?
Gewoon, een leuk dagje uit met mijn zoon, dan maar een te duur kaartje, vies eten wat te duur is, maar wal een stapel blij mannetje met mij op pad *O* *O* *O*
Qua parkeren, kijk eens naar P&R Westraven, voor €5 sta je er de hele dag en dan krijg je er ook nog een tramretourtje centrum bij ook.

Of je komt gewoon op de motor zoals het hoort :P
 
Laatst bewerkt:
De ongedwongen sfeer van Utrecht spreekt mij meer aan. Intermot hoeft voor mij niet meer.

Voor de ongedwongen sfeer ga ik liever naar de central classics in Houten of de motorbeurs Hardenberg. Ik heb niks tegen Utrecht hoor. Maar als oldtimer rijder/sleutelaar heb je in Utrecht gewoon niet zoveel te zoeken.
 
Qua parkeren, kijk eens naar P&R Westraven, voor €5 sta je er de hele dag en dan krijg je er ook nog een tramretourtje centrum bij ook.

Of je komt gewoon op de motor zoals het hoort :P

We zijn nu 2x geweest. 1e x op de motor (bleek hij onderweg ziek te zijn, al snel naar huis, geen succes)
2e x met de trein (ik met kruitvat kaartje voor 14,-- retour, hij railrunner) met brandstofkosten kan ik voor dat geld niet met de auto, dan is de trein best nog wel relax, ook als je wat koopt en het toch mee naar huis moet.
Combi ticket is met de trein ook best aantrekkelijk (maar vorig jaar kreeg ik een vrij kaartje *O* *O* )
Denk dat we dit jaar weer de trein pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan