Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

zeer mooi span maar waarom m gebruiken ze steeds stangkopen in plaats van fusee kogels of zijn dit slechts fusee kogels die op stangkopen lijken
 
Das ist nicht zu gelassen
Sie sind ein richtigen Deutscher. Immer ein Gesetz oder Absatz suchen um es unmöglich zu machen. Glücklich sind wir Holländer und Achterhoekers nicht so krampfartig.

Blaadje is binnen, ik zal even kijken of de scanner thuis iets fatsoenlijks weet te produceren, anders maandag op't werk.
 
Sie sind ein richtigen Deutscher. Immer ein Gesetz oder Absatz suchen um es unmöglich zu machen. Glücklich sind wir Holländer und Achterhoekers nicht so krampfartig.

Blaadje is binnen, ik zal even kijken of de scanner thuis iets fatsoenlijks weet te produceren, anders maandag op't werk.

Op die Hollanders kun je bouwen! (sommigen dan :X )

:+
 
Er zitten scans in je bedrijfsbrievenbus.

Ik zit me nu al de hele dag af te vragen waarom de bovenste fusee aan een mooi vakwerkje hangt met bovenaan zo'n rare knik en een haaks plaatje. Was het nu zo belangrijk om de ronding van het spatbord te volgen dat je onder het fuseepunt uitkomt en een stap moet maken?

full
 
Er zitten scans in je bedrijfsbrievenbus.

Ik zit me nu al de hele dag af te vragen waarom de bovenste fusee aan een mooi vakwerkje hangt met bovenaan zo'n rare knik en een haaks plaatje. Was het nu zo belangrijk om de ronding van het spatbord te volgen dat je onder het fuseepunt uitkomt en een stap moet maken?

[afbeelding]

Ik denk om ruimte te maken voor de stuurstangen. En hij heeft het span zo gemaakt ddat hij kan kiezen tussen twee rijhoogtes, wellicht dat er in de laagste stand nog meer ruimte gebrek is
 
Even heel iets anders. Ik kreeg de vraag van iemand uit den Haag die wel eens een rondje zou mee willen rijden in een zijspan. Iemand in de buurt van Den Haag die daar zin in heeft?
 
Even heel iets anders. Ik kreeg de vraag van iemand uit den Haag die wel eens een rondje zou mee willen rijden in een zijspan. Iemand in de buurt van Den Haag die daar zin in heeft?

Heb ik al een tijdje geleden ook wat over gezien. Kwam toen een beetje raar over allemaal.Maar in het voorjaar zou ik wel wat kunnen beteken dan.
 
Zijn er mensen die naar sinterklaas treffen gaan in Oostende(be)
www.mtvo.be
Ik probeer zaterdag middag aan te sluiten op de pier van oostende om klaas op te halen
 
Laatst bewerkt:
Sie sind ein richtigen Deutscher. Immer ein Gesetz oder Absatz suchen um es unmöglich zu machen. Glücklich sind wir Holländer und Achterhoekers nicht so krampfartig.

Blaadje is binnen, ik zal even kijken of de scanner thuis iets fatsoenlijks weet te produceren, anders maandag op't werk.

Ho ben aan het oefen. wil na pensioen in DLD gaan wonen.
Und es bleibt noch immer nicht zu gelassen (oke oke erlaubt) hab dass auf gezucht
 
Zijn er mensen die naar sinterklaas treffen gaan in Oostende(be)
www.mtvo.be
Ik probeer zaterdag middag aan te sluiten op de pier van oostende om klaas op te halen

Is dat treffen nog steeds?
Ik ging er al heen toen was ik 20 jaar oud, ben nu 58.
Nog steeds op de Velodrome?
 
Ben daar een keer of 15 geweest.
En dan een heel weekend in je tent rond de velodrome tussen de brandnetels.
En dan met zn allen op de Moto naar de kade om sint af te halen, dan een toer door de stad, alle verkeer werd dan stil gezet, op naar een stevige borrel op het stadhuis daar en weer verder naar de vismijn om nog meer pinten en dan kon daar toen gewoon.
De dienders daar die de stoet begeleide dronken ook gewoon een stevige pint mee.
En daar kwamen toen wel meer dan 800 solo’s op, af de meeste alleen voor de toer en een stempel in hun boekje.
Ik heb daar goede herinneringen aan.
 
Zijn er mensen die naar sinterklaas treffen gaan in Oostende(be)
www.mtvo.be
Ik probeer zaterdag middag aan te sluiten op de pier van oostende om klaas op te halen

Wie weet, ik denk wel dat ik dan thuis ben. Tzt ff contact houden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan