KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Nee is schoon, overbodig of niet het glaasje zit daar. Hoort daar olie voor te staan of niet in rust stand (motor uit).
 
Aaah vandaag even gereden, als het blok draait verschijnt er wel olie achter het raampje.

Bedankt voor de tips!

Wat een machine die lc4's :P :P :P
 
Dat ene glaasje is volgens mij gewoon om de vliegwielstand te kunnen aflezen dacht ik ;)
Maar ik zou zeggen peilen volgens de manual!
 
Hier een foto van de LC4 die ik een paar jaar heb gereden:

4767933926_ac422522fe_b.jpg

Rechterkant van het blok heb je een glaasje om de positie van je krukas te kunnen zien.

4767934214_fd69a6e390_o.jpg

En aan de linkerkant heb je een glaasje waar volgens de gebruiksaanwijzing: Bij een koude motor wanneer de motor kaarsrecht staat het oliepeil op het onderste streepje moet staan, of bij een warme motor wanneer de motor kaarsrecht staat het oliepeil op het bovenste streepje moet staan.
 
Aaah vandaag even gereden, als het blok draait verschijnt er wel olie achter het raampje.

Bedankt voor de tips!

Wat een machine die lc4's :P :P :P

Hoi ja zijn lekkere motoren. Zijn nog tot heel wat in staat. Was voor mij inleiding via exc naar SXf te gaan. Maar let goed op olie, kleppen en luchtfilter. Levensduur hangst sterk af van onderhoud

Heerlijk spul, morgen weer ff uitwaaien.

:W
 
Heb een tijdje rond gereden op de lc4 maar begin toch een beetje om te kijken naar supermotard verlgen. Heeft iemand nog een niet al te duur setje of een goed alternatief wat past? Het gaat om een lc4 van 1997.

Hoor graag de tips en tricks :D
 
Ik heb een setje liggen, moeten wel nieuwe lagers in en remschijven op, als je mij een berichtje stuurt komen we er qua prijs vast wel uit
 
Heb een tijdje rond gereden op de lc4 maar begin toch een beetje om te kijken naar supermotard verlgen. Heeft iemand nog een niet al te duur setje of een goed alternatief wat past? Het gaat om een lc4 van 1997.

Hoor graag de tips en tricks :D

Ik heb eventueel een setje Haan naven te liggen, handig als je zelf velgen gaat samenstellen..
 
Toch maar besloten om door te blijven rijden op de originele velgen met allroad bandjes. Jeetje ben wel geschrokken van de prijzen voor z'n setje, bijna een beetje triest. In ieder geval, steek liever dat geld in het onderhoud van de motor als dit nodig is.

Bedankt voor de reacties :D
 
Ik ben gestopt met de lc4, heb vorige week een mt09 gekocht.
Als iemand nog onderdelen nodig heeft? Als iemand wat nodig heeft hoor ik het wel
 
Ik ben gestopt met de lc4, heb vorige week een mt09 gekocht.
Als iemand nog onderdelen nodig heeft? Als iemand wat nodig heeft hoor ik het wel


Owww coool :9~ :9~ 3 cilinders wat een pret zegt een Speed triple 1050 piloot.
Succes met het apparaat :t

Ik ga toch maar gewoon lager vervangen ;)

Gelijk een vetnippel er in tappen, gaat nooit meer kadoek :P
Heb nog een 560 blok liggen die intense aandacht nodig heeft O-)


*D
 
:P :P

Ik heb ruzie met de achteras. Dat kreng zit weer eens vast in het wiel. Wel vaker gehad, terwijl ik regelmatig, eens per 1 - 2 maanden zo wie zo eruit moet halen voor lekkeband of wat dan ook. Nu echt vast. Moet er maar met de brander op denk ik. Zal eruit.

Who's your daddy })
 
:P :P

Ik heb ruzie met de achteras. Dat kreng zit weer eens vast in het wiel. Wel vaker gehad, terwijl ik regelmatig, eens per 1 - 2 maanden zo wie zo eruit moet halen voor lekkeband of wat dan ook. Nu echt vast. Moet er maar met de brander op denk ik. Zal eruit.

Who's your daddy })

Je gooit er ook glijmiddel op bij monteren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan