KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan toch wel tegen een beetje regen, is toch geen ducati?!

Dikke bike geerd, plaat nog strakker onder de undertail was nog mooier geweest.
 
En eerste probleem heeft zich alweer voor gedaan, koppelings bescherming is van de motor verdwenen, tis toch ook een gvd goor stront hok ook. :(
Nog nooit zo'n hoeren hok gehad, kreng had beter bij de dealer kunnen blijven, kan me ook niet ergeren aan het ding.
Tis dat ik het geld nu ff er niet voor heb, anders was ik in 1 streep door gereden naar een Yamaha dealer en een r1 gekocht.
 
En eerste probleem heeft zich alweer voor gedaan, koppelings bescherming is van de motor verdwenen, tis toch ook een gvd goor stront hok ook. :(
Nog nooit zo'n hoeren hok gehad, kreng had beter bij de dealer kunnen blijven, kan me ook niet ergeren aan het ding.
Tis dat ik het geld nu ff er niet voor heb, anders was ik in 1 streep door gereden naar een Yamaha dealer en een r1 gekocht.
-O- -O-
 
Zoals ze die ook hebben in de racerij voor de remhandel, dat die niet ingedrukt kan worden, vond het zo lullig staan om dat maar aan 1 kant te monteren, daarom ook 1tje voor de koppeling.

Heb het kreng net maar ingebouwd, wat zooi voor gezet en overheen gegooid zodat ik het voorlopig niet hoeft te zien staan, kan hem ook buiten zetten en hopen dat ie gejat word, maar ik vrees dat ze dit hok wel laten staan. _O-
 
Laatst bewerkt:
is de motorfiets z'n fout toch niet ?
normaal kan zoiets niet zomaar eraf vallen tenzij niet correct gemonteerd ..of kreeg je die gewoon zo trug van de dealer ?
 
Normaal start een splinter nieuwe motor ook en hoeft hij niet 2 maanden bij de dealer te staan.
Koppelingsbescherming zit er vanaf de eerste dag op de motor toen ik hem kreeg en nu is het verdwenen, weer 69 euro down the drain.
Ik zal echt niemand adviseren om een SD te kopen.
Volgende week een mail richting Malden sturen eens kijken of ze een reactie durven te geven.
 
Normaal start een splinter nieuwe motor ook en hoeft hij niet 2 maanden bij de dealer te staan.
Koppelingsbescherming zit er vanaf de eerste dag op de motor toen ik hem kreeg en nu is het verdwenen, weer 69 euro down the drain.
Ik zal echt niemand adviseren om een SD te kopen.
Volgende week een mail richting Malden sturen eens kijken of ze een reactie durven te geven.

Maar je kunt nu wel weer rijden toch ??
 
die bescherming is dus gewoon los getrild? (zo verlies je die stuurgewichtjes ook wel eens)
 
Laat eens een foto zien van die van jou !

Van de motor of van het verdwenen onderdeel. :P
Beide gaat lastig worden, want ik hoef het hok voorlopig niet te zien, heb net een mail richting Malden gestuurd, reactie zal je wel niet krijgen, maar ik weet waar ze zitten. })
 
nou dan maar enkel vrolijke dingen :+

ik vindt dat de remmen beter kunnen van de superduke, iedereen zegt wel dat het DE beste stoppers zijn maar ik heb ze toch al beter geweten ( zelfs op de ouwe ducati met de P4 )
Het is wel zo als je gewoon goed doorknijpt dan stopt de fiets echt wel goed maar ik mis het fijne gevoel.
Heb eerst eens een andere rempomp besteld ( 17mm ..19 zal ook weer teveel van het goede zijn )
Maar anders nog remblokken.. zal me daar ook nog eens moeten in verdiepen.
brembo z04 of de 07BB37sc ?
 
zouden de schijven zoveel verbetering geven ivm het gevoel ?
ik zal het als laatste vervangen, heb zonet toch maar eens de Z04 blokjes besteld
en als ik dan toch de remschijven vervang zullen het niet degenen uit de PP cat zijn, heb altijd goede ervaringen gehad met Beringer, dus miss dat het zulke worden maar dat is nu nog niet aan de orde!
 
Ik vind dat juist super, komende vanaf de R1 waar ik de rc19 brembo pomp op heb gezet, andere remleidingen, wave schijven en brembo straat/race remblokken en dan nog kon het niet tippen aan de standard setup van de SD.

ZO toch nog iets positiefs gemeld over de SD. *O*
En misschien straks nog wel een fotootje. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat juist super, komende vanaf de R1 waar ik de rc19 brembo pomp op heb gezet, andere remleidingen, wave schijven en brembo straat/race remblokken en dan nog kon het niet tippen aan de standard setup van de SD.

ZO toch nog iets positiefs gemeld over de SD. *O*
En misschien straks nog wel een fotootje. O-)

Wel gereden toch vandaag ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan