MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben aan het uitdokteren of er in april een offroad weekendje Ardennen te organiseren is, maar dat valt nog niet mee. :N
 
Geen routes en er mag niet zoveel. Een lokale gids zou handig zijn, maar die moet je wel weten te vinden. Het hoeft ook niet verplicht in de Ardennen, als het maar een mooi rijgebied is op een schappelijke afstand.
 
Bilstain is geinig maar klein. Heb je meer aan een trial. Benelux offroad iets spannends vinden zal niet mee vallen

Edit: is hechlingen wat? Nooit geweest maar zal groter zijn dan bilstain...
 
Laatst bewerkt:
Noppies opgehaald. Nog even een nieuwe vooras regelen en uitvogelen wat ik met de remmen ga doen...Dan kan ik deze winter in ieder geval ook nog eens een beetje rijden. 8-)
 
Goed verhaal en mooie plaat :t

[afbeelding]
Thanks! Plaat ben ik ook erg tevreden over, hebben ze weer goed gedaan bij Target.... SX is op de ring verrassend goed en echt wel dé motor voor tripjes die een lang weekend of week mogen duren.

Volgende week de Triumph Tiger 800 XRT, bij gebrek aan de XC. Ik probeer 'm nog op andere banden te krijgen zodat er nog wat stof gehapt kan worden.

Laatste test vd Tiger, de nieuwe wordt op de Eicma gepresenteerd. Ben benieuwd 8-)
 
Laatst bewerkt:
Noppies opgehaald. Nog even een nieuwe vooras regelen en uitvogelen wat ik met de remmen ga doen...Dan kan ik deze winter in ieder geval ook nog eens een beetje rijden. 8-)
2e set SM schijven kopen en makkie an met remmen doen. Makkelijkste oplossing met minste tijd verprutsen tijdens wisselen ;)
 
Is ook de bedoeling, ben al aan het zoeken naar een 320 schijf voor erbij. ;)

Komt van een 640 Adventure, die heeft nog een 20mm vooras, ik heb 26mm. Sowieso nog wat losse rommel nodig. Spacers voor het voorwiel, een dunnere vooras, een kitje om de dunnere vooras te passen in de voorvork, etc.

En een tandwiel achter, deze is af. Zou zweren dat ik nog een oud tandwiel ergens moet hebben liggen, maar kan er alleen maar eentje van de CBR600F vinden. :')

Herstel: Er over praten helpt. Tandwiel is terecht. :P
 
Laatst bewerkt:
Hahaha...

Hechlingen is 26 hectare. Bilstain 40... Is dat dilemma ook weer opgelost.
 
Yups. Dacht eerlijk gezegd dat het veel groter was. Bilstain is veel rotsen. Minder brommervriendelijk. Hechlingen is meer zand wat ik ooit begrepen heb.
 
Yups. Dacht eerlijk gezegd dat het veel groter was. Bilstain is veel rotsen. Minder brommervriendelijk. Hechlingen is meer zand wat ik ooit begrepen heb.

Ben er ook nog nooit geweest. Die prijzen van die trainingen... daar kan ik bijna een week van rondrijden. Ik hik daar wat tegenaan.
 
Training hoeft niet. Gewoon beetje rond prutsen daaro...

Bilstain is ook niet ideaal om te beginnen ivm het ruigere terrein met veel steen.

Beste optie lijkt me dan toch ergens een route zien te scoren ;)
 
Beste optie lijkt me dan toch ergens een route zien te scoren ;)
Noord Frankrijk is een optie, je kan daar een hotel pakken waar ze een trippy hebben liggen voor de route. Nog geen idee wat het kost.

Edit; ik heb ze een mailtje gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Hoe heet dat mooie rots-achtige gebied als je naar de Eifel rijdt?
 
Proest :') _O-






Nou de winter is wat mij betreft echt geland. M'n klauwen vriezen voor m'n gevoel al van 't handvat af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan