Ducati Due Valvole specials en racers topic

op je website lees ik: De race op de beschikbare Ducati 2 klepper verliep bijzonder goed, tijden van 1.55 op een motor met 110 pk!

Laat ik vooropstellen: ik doe het je niet na.
Maar hoe moet je dan een tijd van 2.00 op een motor met 60 pk noemen? (Luke Notton, Seeley Matchless G50 Classic eenpitter)
 
op je website lees ik: De race op de beschikbare Ducati 2 klepper verliep bijzonder goed, tijden van 1.55 op een motor met 110 pk!

Laat ik vooropstellen: ik doe het je niet na.
Maar hoe moet je dan een tijd van 2.00 op een motor met 60 pk noemen? (Luke Notton, Seeley Matchless G50 Classic eenpitter)
Wat dacht je van 1:38 met 90pk (Mike Velthuijzen - Yamaha Supermono). :W
 
Moriwaki cup, fietsjes met een Honda CRF250 blokje met 40pk. Jeffrey Buis rijdt hierin mee, is 14 jaar en rijdt op Assen 1:56. Dus tsja..

Als je maar lol hebt, dan gaat het om dan ik dan.
 
Het is al een tijd stil en met de winter voor de deur komen er wellicht weer nieuwe projecten bij ? Iemand ergens mee bezig ?
 
Het is al een tijd stil en met de winter voor de deur komen er wellicht weer nieuwe projecten bij ? Iemand ergens mee bezig ?

Ja ik, maar krijg met geen mogelijkheid hier n link heen van foto's of link naar mn Facebook account. Zal me er binnenkort s in verdiepen.
Compleet nieuwe motor opgebouwd. Frame uitlaat tank zit en kuip. Alles self-made
 
Laatst bewerkt:
Ja ik, maar krijg met geen mogelijkheid hier n link heen van foto's of link naar mn Facebook account. Zal me er binnenkort s in verdiepen.
Compleet nieuwe motor opgebouwd. Frame uitlaat tank zit en kuip. Alles self-made

Oke ik ben benieuwd wat je gebouwd hebt, klinkt ambitieus. :)
 
Ja ik, maar krijg met geen mogelijkheid hier n link heen van foto's of link naar mn Facebook account. Zal me er binnenkort s in verdiepen.
Compleet nieuwe motor opgebouwd. Frame uitlaat tank zit en kuip. Alles self-made

Je kan altijd iets als photobucket gebruiken (gratis)
 
op je website lees ik: De race op de beschikbare Ducati 2 klepper verliep bijzonder goed, tijden van 1.55 op een motor met 110 pk!

Laat ik vooropstellen: ik doe het je niet na.
Maar hoe moet je dan een tijd van 2.00 op een motor met 60 pk noemen? (Luke Notton, Seeley Matchless G50 Classic eenpitter)

JFB rijdt met een Seeley ABSAF met 58 pk, 1:58 op Assen, dus ik denk dat Notton wel sneller rond gaat dan 2:00. ;) Hij heeft 2 pk meer he?! :P
Om ontopic te blijven van dit mooie topic, dezelfde JFB rijdt met de laatste versie Startwin(startrick) Ducati 1:43 :$ :t op Assen in 2015.

Hier een foto van mijn Supertwin project:

txbw8rfnaitzv.jpg


Ondertussen ook al de schetsen van het frame klaar, oja sorry geen Ducati.... :+
 
Wil met mijn Monster 1100S waar ik zo 2.05 (assen) mee rijd meedoen aan de DuoValvole tijdens de DCR. Heeft dat zin of gaan die echte tweekleps racers veel sneller?
 
Wil met mijn Monster 1100S waar ik zo 2.05 (assen) mee rijd meedoen aan de DuoValvole tijdens de DCR. Heeft dat zin of gaan die echte tweekleps racers veel sneller?

Snelste zit rond de 1.55 per rondje. Hebben ook 125 pk tot hun beschikking.
Middenmoot zit tussen 2.01-2.08 schat ik zo in
 
hou ons zeker up to date G-flater! ben benieuwd!

Het project schiet niet erg op maar zo staat het er nu bij. Ik had nog een stalen frame liggen dat ik kan gebruiken als proefopstelling.
Voorkant bestaat uit RC8 voorvork, Yamaha R1 T-stuk en kroonplaat, Aprilia RSV4 Brembo remklauwen en een gsxr voorwiel met schijven. _O- :+

d7xytu14koz.jpg


Het wordt uiteraard een buizenframe :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan