ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Hoi hoi,

Ik heb sinds kort een zxr 750 H1 gekocht
Het doel is om hem klaar te maken voor oa de bikers classic op Spa. Ik las iets over een dat een achtershock van een zx9 er ook in past?
 
Hoi hoi,

Ik heb sinds kort een zxr 750 H1 gekocht
Het doel is om hem klaar te maken voor oa de bikers classic op Spa. Ik las iets over een dat een achtershock van een zx9 er ook in past?


Hey gaaf man! Dan gaan we elkaar volgend jaar vast tegenkomen.
Ik heb nog een H1 in onderdelen die in de verkoop gaat.
Mocht je wat nodig hebben dan hoor ik het wel.

Helaas is er weinig te gebruiken van nieuwere types.
Ik weet wel dat deZX9 remklauwen over te zetten zijn. De vering weet ik niet.
 
Nice! Heb toevallig dezelfde pijp op mijn RR... Is het een volledig systeem?

Dit is idd een volledig systeem, enkel zijn voorbochten en linkpijp van akrapovic, en is de termignoni demper er vakkundig op vastgemaakt ( oude beschadigde demper van akra gebruikt, en aansluiting ervan gebruikt, gelast op de termi demper)

fiets weegt 191 kg, rijklaar met benzine erin ( iets minder dan halve tank)
full
 
Het is zomaar rustig hier.
Dan maar een paar plaatjes van vader en zoon die samen de winterstop in gaan. Om de beurt mogen ze aan de druppellader:

full

full
 
Das een mooie combi!

Ik ga bijna verder met de H2.
Nog wat laatste spullen die binnen komen en dan wordt het slopen en opbouwen.

Nog wat kilo's klei van de laatste jaren boerenland weggetjes van de vorige eigenaar schoonkrabben.

Daarna op weg naar Assen en Spa Francorchamps
 
Ik ben ook weer een stapje verder:

Is spierwit maar in de winterzon lijkt het gebroken wit..

8zNT0TbzOxwQd1Aowocx1KtcgtGDQeUgC7BsYLxADLnGud2uV7pu7syjiN6y6xfWFnzOUk2HRqu1HTaLSmq3UDsSLzCSwIRdTzRc428NcjNsrgvRHg3hFV0XoLzxy3K8lCvfxE4NVYFuwx8ViMel56qVvTCE0N0Y4gg5PWq4TsIOJBUUE9fCA97e7QXqlgC_VFBuDsVJmQ73uwb77nPNnDGXn5hWbxob74UiWjL5p2kQ8wSXnBMtSQ9CQuKw2iOmwbJJlFSulqnTPuHVcZ8sY3sbtlsdU4Ppckhpvz-lpnjH_cLlN16Yz2yFYMTs5b1GoTsGnOR7pHVWPvUuVp8_9WifE74mSFTy4TlbG0hC9WDDLwY3lWqFg7Y8TBviydXGXYrFAYjF1PCfLBv_uvuAIYWhdDpSZdnTBRZtY_x4hXQ8WZSi9-Brrrza_g45-O_nwYnGp4iyUKN_OZrHAeojPQlCRM_H1Hs9SX7jua7o1haCQtoP_wy6Q-YX_0OSxhfp2YBcMxtKN-yCtyHZf1OAvWoGaIBHmYqhi2WPqU-Vg17CtmrlICo6L3ulAbdiqAeoBLkodPLGeYFuQRXI_BbqQhKcy0_9kVM_mtEzK1Jj_A=w1266-h949-no


Ook een setje 6-pot tokico's kunnen vinden...
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel mm. hebben jullie eigenlijk je vorkpoten uitsteken boven je kroonplaat?
Ik heb een zxr750L.
Wil de fiets iets scherper laten sturen oftewel door de vorkpoten verder door te steken of de achterschokbreker omhoog te draaien. Wat zou het best zijn?
 
achter omhoog....

Vrienden van me racen met de zxr750 en kroonplaat steekt niets door.... enkel kont in de lucht door schokbreker of dogbones ( verkorten of verlengen weet ik niet)
 
Origineel steken de voorpoten ook al circa 5 mm. door. Als zij dat niet hebben, doen ze dat waarschijnlijk om de grondspeling te vergroten.
 
hele tijd geleden dat ik hier gereageerd heb.

In een opwelling toch maar weer een L gekocht, voor er bij.
De motor lag helemaal uit elkaar, maar zou complete zijn. alleen de kleppen moisten gesteld worden.

Toen bleek dat het blok niet rond draaide was mijn angst dat er een klep afgebroken zou zijn. Na het verwijderen van de kop, bleek dat iemand een boutje in de cylinder had laten vallen. gelukkig geen schade en inmiddels hangt het blok er weer onder.

Ook bleek de radiateur te ontbreken en deze inmiddels ook al ergens op de kop getikt.

Nu mis ik de ophangbeugeltjes van de radiator aan de bovenkant en hoop ik dat iemand die hier nog heft liggen. verder zijn alle originele boutjes en andere kleine dingen ook van harte welkom.
Ook is de Nokkenaskettingspanner slecht.

Wie oh wie kan mij helpen dit beestje weer zo snel mogelijk op de weg te krijgen?
 
hele tijd geleden dat ik hier gereageerd heb.

In een opwelling toch maar weer een L gekocht, voor er bij.
De motor lag helemaal uit elkaar, maar zou complete zijn. alleen de kleppen moisten gesteld worden.

Toen bleek dat het blok niet rond draaide was mijn angst dat er een klep afgebroken zou zijn. Na het verwijderen van de kop, bleek dat iemand een boutje in de cylinder had laten vallen. gelukkig geen schade en inmiddels hangt het blok er weer onder.

Ook bleek de radiateur te ontbreken en deze inmiddels ook al ergens op de kop getikt.

Nu mis ik de ophangbeugeltjes van de radiator aan de bovenkant en hoop ik dat iemand die hier nog heft liggen. verder zijn alle originele boutjes en andere kleine dingen ook van harte welkom.
Ook is de Nokkenaskettingspanner slecht.

Wie oh wie kan mij helpen dit beestje weer zo snel mogelijk op de weg te krijgen?

Ik heb zelf niets nieuwer liggen dan '91 maar probeer: www.ricksmotorservice.nl eens, hij heeft zeer veel ZXR spullen.
 
dank,

ik heb ook nog wel een paar adresjes, maar de meeste dingen die ik nodig heb zijn de kleine dingen die normal overblijven.

kleine boutjes, beugeltjes etc.
 
heeft hij nog een hoop troep liggen?

zou mooi zijn. problem is dat hij het waarschijnlijk alleen maar wil ruilen tegen een M :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan