Het gekste wat je met de motor vervoerd hebt

Een bos bloemen _O- was ze wel blij? Of durfde je hem niet meer te geven
 
Deze
toolland-tc78049n-regelbare-elektrische-convector.jpg


Nieuw in doos.

Op een DR500 van Breda naar Tilburg.
 
Kist gereedschap, elektromotor, wat stukken rvs en kunststof plaat, makita accuboor in koffer en nog wat kleine zooi. Allemaal tegelijk en helaas geen foto van. Klinkt als n sterk verhaal maar was weinig uitdagend in n zijspan... :+
 
Kist gereedschap, elektromotor, wat stukken rvs en kunststof plaat, makita accuboor in koffer en nog wat kleine zooi. Allemaal tegelijk en helaas geen foto van. Klinkt als n sterk verhaal maar was weinig uitdagend in n zijspan... :+
Pffff

Die doos lag op de tank.

Stuuruitslag beperkt. uitdagend.


Ben wel binnendoor gegaan ipv snelweg. Maar kan me nog herinneren dat wind ivm snelheid en sturen een probleem was...
 
zit te wachten op een suzuki met een steekschop :+
U vraagt, wij draaien!

full


Laat de commentaar maar komen, ik heb een brede rug })

ja ik weet het, achteraf gezien niet zo slim, als er ene achterop in rijdt ... al komen zowat alle auto's tegen het achterwiel terecht alvorens die schup te raken ... maar toch ... er zijn ook busjes ...
... ach, ik ben er mee geraakt waar ik geraken moest, en mijn kont is tot nu toe enkel verticaal verdeeld zoals het hoort te zijn ...
 
Bij het stoppen bij mijn vorige werkgever wilde ik mijn uniformen inleveren na mijn laatste shift ZONDER in de file te staan.
full


Tijd geleden moest ik een bestelling elektro materiaal ophalen voor de werken in mijn huisje, bleek die niet in de rugzak te passen, gelukkig ben ik goed voorzien en heb ik steeds minstens 1 spanriem bij:
full


Zakken cement, kalkpleister, en dergelijke kunnen ook mee de motor op.
full

Zo lagen er 4 op, maar vergeten een foto van te maken en geen zin die andere 3 weer naar de motor te dragen

Persoonlijk vind ik het allemaal niet zo gek om die dingen mee te nemen op de motor, maar mensen bekijken je wel alsof je het onmogelijke doet ... mensen hebben echt het gedacht dat je op een motor niks kan meenemen :')
zulke mensen moeten dringend eens naar Zuid Oost Azië gaan ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bandjes wisselen van de racer, ook eens met voor en achter velg gedaan en dan een band om je middel :+

1k0.jpg


ook eens een Zundapp frame achterop vast gehouden als duo. tuinstoel kussens vast moeten houden als duo, pfff die vangen veel wind.

cement idd, past mooi in de topkoffer blijft het droog.

en nog veel meer, we hebben als familie nooit een auto gehad tot een aantal jaar terug dus alles ging op de motor mee of met de fiets.
 
Laatst bewerkt:
bandjes wisselen van de racer, ook eens met voor en achter velg gedaan en dan een band om je middel :+

[afbeelding]

ook eens een Zundapp frame achterop vast gehouden als duo. tuinstoel kussens vast moeten houden als duo, pfff die vangen veel wind.

cement idd, past mooi in de topkoffer blijft het droog.

en nog veel meer, we hebben als familie nooit een auto gehad tot een aantal jaar terug dus alles ging op de motor mee of met de fiets.
Ook ooit eens 2 banden meegenomen op de motor, maar zonder velg. Zijdelings aan de topkoffer gebonden. Heb die foto ooit eens ergens gepost op MF, maar weet niet meer waar.
 
Ook ooit eens 2 banden meegenomen op de motor, maar zonder velg. Zijdelings aan de topkoffer gebonden. Heb die foto ooit eens ergens gepost op MF, maar weet niet meer waar.
Gevonden!

full
 
Ik heb wel eens een auto accu vervoerd in de topkoffer van mijn (indertijd) Diversion.

Een 80Ah exemplaar. Het ding wel goed vastgezet in de topkoffer, zodat het niet kon gaan schuiven. Best veel massa en op een onhandige plek, zo hoog en zo ver achterop.

Een andere keer de oma van mijn vriendin. Haar oma was toen 88 jaar (inmiddels 94, en zodanig verouderd dat het echt nieer zou gaan) en stond erop om een ritje achterop te mogen maken (wel kort, om het blok).
 
Laatst bewerkt:
Doe ook regelmatig boodschappen voor het restaurant van de vrouw, geen foto van, maar wat in 1 rit mee kan:

2 zakken rijst a 20kg/st
12 literpakken kokosmelk
2 blikken bamboe shoot (2.5 kg/blik)
can oestersaus a 4.5l
2 kg ongebakken kroepoek
5 stuks tofu
10 stuks noodles a 500gr/stuk
5kg tauge
1 kg kouseband
5 zakjes basilicum
 
Ik heb wel eens een auto accu vervoerd in de topkoffer van mijn (indertijd) Diversion.

Een 80Ah exemplaar. Het ding wel goed vastgezet in de topkoffer, zodat het niet kon gaan schuiven. Best veel massa en op een onhandige plek, zo hoog en zo ver achterop.

Een andere keer de oma van mijn vriendin. Haar oma was toen 88 jaar (inmiddels 94, en zodanig verouderd dat het echt nieer zou gaan) en stond erop om een ritje achterop te mogen maken (wel kort, om het blok).
Op de Filipijnen 2 nichtjes van mijn vrouwtje op de motor, de ene naar school gebracht, de andere naar haar werk. Haar neefje van 12 wilde ook nog mee, maar wegens "gebrek aan ervaring met het rijden met een "motorbus"" zei ik dat ik het genoeg vond met de 2 nichtjes achterop.

Maar dit is off topic, want het topic is HET GEKSTE WAT JE MET DE MOTOR VERVOERD HEB, en dat is ginder helemaal niet gek.
O ja, wegens het dragen van een rok/kleed zaten ze er ook nog in amazonezit op ... ook dat is daar niet gek ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe ook regelmatig boodschappen voor het restaurant van de vrouw, geen foto van, maar wat in 1 rit mee kan:

2 zakken rijst a 20kg/st
12 literpakken kokosmelk
2 blikken bamboe shoot (2.5 kg/blik)
can oestersaus a 4.5l
2 kg ongebakken kroepoek
5 stuks tofu
10 stuks noodles a 500gr/stuk
5kg tauge
1 kg kouseband
5 zakjes basilicum

import taiwan bride zeker _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan