Gilera GP 800

Ok de mode knop doet drie dingen, kilometers per tankbeurt/kilometerstand/tijd. Bij ingedrukt houden varieert ie daartussen. Set ingedrukt houden zet ie kilometers per tankbeurt terug naar 0 km en verbruik etc. Wat ik bedoel is dat er rechtsboven een signaal van een moersleutel knippert. Die moet weg. Ideeen....?
 
ja bij de piaggio groep is dat met 1 van die 2 manieren

eerst de knop indrukken dan de scooter op contact zetten

is het een model van voor 2003 dan kan er ook nog een reset knop bij de koplamp zitten zoals bij een X9
 
Laatst bewerkt:
Nee hij komt uit ‘07. Vet vaag, lees zonet inderdaad op internet bij zo’n mp3 pagina dat je de set knop moet indrukken en dan sleutel omdraaien. Daarna zouden zowel de riem als moersleutel moeten gaan knipperen. Daarna time knop 1 x indrukken gaat of riem of moersleutel knipperen(kan je kiezen) en daarna 3 sec ingedrukt houden om te verwijderen. Maar goed dat doet ie dus niet hahaha jankbrommert
 
Yes problem solved. Mode en set indrukken sleutel om en zeker 8 sec ingedrukt houden. Dan kun je keuze maken en het signaal uitzetten. Top! Maar nu..... Gaat t waarschuwing lampje branden van je injectie. Pfff wat moet er nu gebeuren. Sorry geen geweldige sluetelaar... Tips?
 
Hi allemaal, hierbij mijn eerste post!

Heb alle pagina’s aan info even doorgelezen en wat een vette dingen heb ik voorbij zien komen..

Ben opzoek naar een goed onderhouden aprilia met een zo laag mogelijke meterstand.

Nu rij ik nog rond op een beverly 350 die prima voorruit komt en best zuinig rijd alleen ik heb behoefte aan meer kracht😂😂

Zo heftig als de blauwe 1000cc hoef ik het niet een snelle vario is wel genoeg denkik(hoopik)

Hoe gaat het met de 1000cc van sossa lang geen updates gezien, leven jullie nog?

Mvg Tallo
 
Hoe gaat het met de 1000cc van sossa lang geen updates gezien, leven jullie nog?
Mvg Tallo

Welkom op MF *O*
Onlangs nog een whatsapp filmpie van sossa gehad waarin hij ging rijden op de GP1000.
Denk dat Sossa momenteel meer met andere dingen bezig is dan MF, hij komt ongetwijfelt wel weer eens buurten.

Mvg. Jan
 
Hallo Tallo, (en de rest)

Jazeker nog vollop bezig met de SRV
Jammer genoeg is het stil op het forum omtrent de gp/srv, op facebook zijn er wel enkele Italiaanse en Franse pagina`s waar veel leven is.

Greetz
 
gp1000 leeft nog altijd ook al maak ik minder km geniet er nog evenveel van.
en ja die bev 350 is ook een van mijn fav hoor.
zeker voordat die c600 en 650 en de nc700 en nc750 er waren
evenals de aprilia cup 300 haha.
het hoeft niet altijd groot te zijn om veel lol te hebben.

met mij brommer gillera dna heb ik toch ook veel lol gehad voor een brommer haha zou ik in deze tijd niet eens meer durven met een brommer.

daaaaaag oma
 
Dat is zeker waar sossa, de lol moet altijd voorop staan en dat is zeker gelukt met hoe wendbaar de bev 350 was...

die is inmiddels de deur uit en heeft plaats gemaakt voor de srv die ik komende week op ga halen!
 
Dit is m trouwens..

Hoop weer wat leven te blazen in dit topic:z


8A894136-438E-488E-A332-9710A0F38451.jpeg
 
Hey maxiscooterers!
Ik ben erg benieuwt naar jullie KMstanden!! Ik heb een oude Tmax carb versie met 60k erop. En zit na te denken over een GP of SRV, de aprilia wordt nog steeds gemaakt volgens mij. Ik merk wel dat de tmax erg duur is in vergelijking met de gp of srv in verhouding tot wat je ervoor krijgt. Maar zijn die gp en srv net zo betrouwbaar..??
 
Toen die SRV nog gemaakt werd was die €10.000 tov €12.000 voor de tmax.

Ik moet ook zeggen...je ziet er extreem zelden eentje rijden en dat geeft toch te denken.

Denk als je snel wilt, je eerder naar een Honda X ADV gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan