Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je iets doen om je (loeiheet wordende) uitlaat(bochten) te beschermen tegen roest?
Hittebestendige verf zou kunnen, maar zijn er ook andere opties?
Ik kan anders wel bevestigen dat die hittebestendige lak goed helpt. Het blijft er uiteaard niet zo mooi uitzien als pas gespoten, maar het helpend effect blijft wel.
 
Kun je iets doen om je (loeiheet wordende) uitlaat(bochten) te beschermen tegen roest?
Hittebestendige verf zou kunnen, maar zijn er ook andere opties?
Het begint met de kwaliteit van het metaal, daar zit echt enorm veel verschil in Hoe zijn je uitlaten er nu aan toe? Als je aangeeft welk type motor het betreft zijn er wellicht mensen die kunnen inschatten wat überhaupt de kansen zijn.

Zelf heb ik geen ervaring met hittebestendige lak op uitlaten maar het schijnt er wel te zijn.
 
Strooiwagens gaan weer de weg op
Redactie 06-11-2017 22:42 print
Rijkswaterstaat gaat in de nacht van maandag op dinsdag voor het eerst dit winterseizoen weer strooiwagens inzetten, omdat het gaat vriezen en er op veel plaatsen nachtvorst wordt verwacht. Vooral afritten en bruggen kunnen dan glad worden, zei een woordvoerster van Rijkswaterstaat. De wagens gaan in Twente de weg op.

Als het nodig mocht zijn, wordt er ook in andere delen van het land gestrooid. Volgens Weeronline gaat het bijna het hele land vriezen met temperaturen van 1 tot 5 graden onder nul.

fok.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Einde motorseizoen was vroeg voor mij: half oktober zijn de motoren in opslag gegaan....april kunnen ze weer van stal.
 
Laatst bewerkt:
Idd, viel me op dat het hele blokje beschermt was ipv alleen wat hij besmeert had. Het kruipt dus ook nog.
Die eigenschap heeft elk olie- en vergelijkbaar middel op metaal. Als je een plaatje ijzer pakt en je doet er een druppeltje olie op dan is de volgende dag het hele plaatje vettig.
 
Laatst bewerkt:
Die eigenschap heeft elk olie- en vergelijkbaar middel op metaal. Als je een plaatje ijzer pakt en je doet er een druppeltje olie op dan is de volgende dag het hele plaatje vettig.

En toch heeft in dat filmpje alleen de acf gekropen wat ik wel interessant vind.
 
En toch heeft in dat filmpje alleen de acf gekropen wat ik wel interessant vind.
Daar zul je als drupje verlopen motorolie toch bang van worden :)

Verkopen ze ook droog water?

Zoals ik al zei het is nep nieuws van de Russen. Die willen het westen in vertwijfeling brengen zodat we niet meer weten wat we nu wel en niet moeten geloven. Blijkbaar lukt dat inmiddels ook buiten de politieke bij de gewone man.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei het is nep nieuws van de Russen. Die willen het westen in vertwijfeling brengen zodat we niet meer weten wat we nu wel en niet moeten geloven. Blijkbaar lukt dat inmiddels ook buiten de politieke bij de gewone man.

Het begon ermee dat de Russen het nieuws in de wereld in hebben gebracht dat pekel slecht voor voertuigen is. Nu hoeven ze alleen nog maar te pekelen in de winter om te voorkomen dat wij ze aanvallen en dat is veel goedkoper dan een mijnenveld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan