Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Dat zie ik zo ,het oude reservoir heeft aan de zijkant een "tuutje",bij mij is de SR nu netjes
"doorgelast" :)

Wat ik al zei,ik wil best mee gaan kijken,ik heb nu reeds wat ervaring met de euvels O-)

zou fijn zijn! volgende week zal men wel bellen dat ik kan proefrijden, als modificaties WEL gedaan zijn en hij probleemloos loopt wil ik hem nl graag kopen.
maar ik wil beslist geen mogelijk probleemgeval kopen. Hoe kom ik in contact?
 
zou fijn zijn! volgende week zal men wel bellen dat ik kan proefrijden, als modificaties WEL gedaan zijn en hij probleemloos loopt wil ik hem nl graag kopen.
maar ik wil beslist geen mogelijk probleemgeval kopen. Hoe kom ik in contact?

Ik stuur je vanavond laat of morgen een prive bericht :) .
Ik moet nu weg.
 
Vanmiddag ook bezig geweest met led pinkers erop te zetten en wilden ook dat regelbare relais erin drukken maar dat gaat hem niet worden dat ding is veels te groot en heeft maar 2 pinnen terwijl de originele er 5 hebben dus het werd me al weer te ingewikkeld allemaal het raarste was nog wel dat toen ik alle 3 de relaties eruit haalden de pinkers gewoon bleven knipperen dus mijn vraag is waar zit dat knipperlicht relais nou precies.
 
Ik wilde vanmiddag gaan proefrijden maar motor moest eerst door de werkplaats omdat ik had aangegeven dat er olie onder de motor stond, zal wel dichtgeplakt worden.
zou best met vorige eigenaar willen buurten.
Heb de Moto Morini gisteren uitgebreid kunnen bekijken. Het blijven prachtige machines!
Er stond geen vloeistof/olie onder de motor. Zag er allemaal prima uit. Maar hoe lang staat die Moto Morini er al? Volgens het kaartje zaten er nieuwe banden op, maar dat was al bijna niet meer te zien? :?
 
Vanmiddag ook bezig geweest met led pinkers erop te zetten en wilden ook dat regelbare relais erin drukken maar dat gaat hem niet worden dat ding is veels te groot en heeft maar 2 pinnen terwijl de originele er 5 hebben dus het werd me al weer te ingewikkeld allemaal het raarste was nog wel dat toen ik alle 3 de relaties eruit haalden de pinkers gewoon bleven knipperen dus mijn vraag is waar zit dat knipperlicht relais nou precies.

Het origineel heeft ook 2 aansluitingen en zit achter het voorscherm. 't is Nr 6

26408713209_a6dd300b03_b.jpg


ps: na update kunnen je relais(3,4,5) ook ad andere kant zitten.
 
Wel weer ouwe wijn in nieuwe zakken, jammer dat ze niet eens met écht iets nieuws komen. Geen geld, ik weet het, maar toch...

Je kunt niet zeggen dat ze geen optimaal gebruik maken van de (beperkte) beschikbare middelen :P
 
Mwa - koop je een nieuwe motor zijn de bandjes al glad ;)

Moto_Morini_Ti22_1.jpg


Tankontluchting behoorlijk ouderwets - sorry, retro, wel makkelijk schoonblazen.

En tja, zo'n kuipje had ik in m'n jeugd op m'n toen gloednieuwe yamaha - ding was zo onbetrouwbaar als de neten. Dus voor mij alleen goudkuipje :+
38185307432_1f39cfd244_z.jpg


en de nieuwe scrambler vinnik ook eng...
285710


ps: hombre, probeer daar maar eens een middenbok onder te flansen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier meer plaatjes:
2018 Moto Morini Milano

[afbeelding]

Mooi is anders vinnik.... iets te hoekig, nog steeds die radiator en uitlaat :N
Maar kan ook aan de hoek waaronder gefotografeerd is liggen. Misschien zie ik er ooit 1 in het echt :+

edit: al beter zo ;)
[afbeelding]

Moto Morini Milano, la “vecchia” 3 ½ in chiave moderna
De link met de 3 1/2 vind ik wel leuk.
Ik was destijds een klein opn*ukertje,maar die fiets is me wel altijd bijgebleven ,vooral de keurenstelling.
Hier in tilburg All Italian Motorcycles A.I.M. Tilburg - Oozo.nl staat er nog 1 ,evenals een benelli sei :9~
die meneer vind onze 1200 maar overkill :') ,zijn niet echte motoren is zijn stelling :$
 
Laatst bewerkt:
Die Ti22 is al een stuk beterrrr 8-)


Zekers! Hebbe! :9~


Die nieuwe Scrambler krijg ik het ook niet echt warm van, dat malle ding om die achterband ook...
Overigens gaat de middenbok óók onder m'n Scrambler passen (zeggen ze), dus dat is mooi. Scheelt een hoop ergernis...
 
De link met de 3 1/2 vind ik wel leuk.
Ik was destijds een klein opn*ukertje,maar die fiets is me wel altijd bijgebleven ,vooral de keurenstelling.
Hier in tilburg All Italian Motorcycles A.I.M. Tilburg - Oozo.nl staat er nog 1 ,evenals een benelli sei :9~
die meneer vind onze 1200 maar overkill :') ,zijn niet echte motoren is zijn stelling :$

Oh AIM, die heeft destijds mijn 3 1/2 opgebouwd. Prima vent, echt een vakman, maar ook met z'n eigenaardigheden. Ben er nog eens geweest met m'n 9 1/2 en die 'gekke wielen' vond-ie dan wel weer erg mooi, "typisch iets voor een eigenwijs merk als Morini"
 
Terug
Bovenaan Onderaan