ervaringen Alpa motoren naaldwijk?

Klinkt als SSDD...
Same Shit, Different Day!

Gezien de eerdere ervaringen van anderen zal ik er waarschijnlijk niet snel binnen stappen.
 
Ik weet dat zij 125cc overgenomen hebben. Maar misschien bestond Alpa daarvóór al wel, en is het nu dus anders. Vandaar mijn vraag. Wie ervaring heeft met Alpa, níet 125cc.
 
als het dezelfde is als 125cc.nl, zou ik er met een hele grote bocht om heen rennen.
ooit een Honda NSR 125 gekocht, zag er goed uit, liep ook goed,
tot ik hem ging wassen 2 weken later, die eikel had een scheur in het frame dichtgestopt met iets,
wat er dus bij het wassen uitkwam. Teruggegaan kon ik een 2e kopen voor onderdelen,
terugnemen deed hij niet, want ik kon er ook mee gevallen zijn etc etc. (waarbij ik dus een frame laat scheuren en geen kapschade had, net de fabeltjeskrant dus)
Advies is dus NIKS KOPEN daar.
 
als het dezelfde is als 125cc.nl, zou ik er met een hele grote bocht om heen rennen.
ooit een Honda NSR 125 gekocht, zag er goed uit, liep ook goed,
tot ik hem ging wassen 2 weken later, die eikel had een scheur in het frame dichtgestopt met iets,
wat er dus bij het wassen uitkwam. Teruggegaan kon ik een 2e kopen voor onderdelen,
terugnemen deed hij niet, want ik kon er ook mee gevallen zijn etc etc. (waarbij ik dus een frame laat scheuren en geen kapschade had, net de fabeltjeskrant dus)
Advies is dus NIKS KOPEN daar.
Klinkt triest inderdaad
Lekker gevaarlijk ook
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er niks kopen. Tenminste geen motor. Ik heb misschien een zaak nodig met VEEL sjoege van 125's als ik niet snel de Mito weer aan de praat krijg..
 
Alpa motoren is niet van de oude eigenaar van Moto-World en/of 125 cc.
Andere eigenaar andere zaak. Zitten momenteel te wachten op een nieuw pand waar ze in willen trekken.

Ik heb er geen motor gekocht maar weet wel wie de eigenaar is en wie de eigenaar was van Moto-World en 125cc.
 
als het dezelfde is als 125cc.nl, zou ik er met een hele grote bocht om heen rennen.
ooit een Honda NSR 125 gekocht, zag er goed uit, liep ook goed,
tot ik hem ging wassen 2 weken later, die eikel had een scheur in het frame dichtgestopt met iets,
wat er dus bij het wassen uitkwam. Teruggegaan kon ik een 2e kopen voor onderdelen,
terugnemen deed hij niet, want ik kon er ook mee gevallen zijn etc etc. (waarbij ik dus een frame laat scheuren en geen kapschade had, net de fabeltjeskrant dus)
Advies is dus NIKS KOPEN daar.

Je moest eens weten hoe vaak dit geen fabeltjes krant is. Ik snap jou gedachtengang maar snap ook zeker die van Moto-World met dit voorgeschreven geval. Echt, consumenten zijn echt niet Roomser dan de paus en daar moeten jij en ik het nadeel van ondervinden.
 
Ik ga er niks kopen. Tenminste geen motor. Ik heb misschien een zaak nodig met VEEL sjoege van 125's als ik niet snel de Mito weer aan de praat krijg..

Hoi yana,

Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd: 2takt-kennis-> brom/scoot-handel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tot nu toe 2 keer kleine beurt bij hem laten. Ook nieuwe bandjes en lekkende voorpoten laten repareren.
Niks mis mee, prima gozer en niet duur. Moet binnenkort weer eens voor een winterbeurtje.
Oud topic, ik weet het, maar ik was verbaasd over de negatieve benadering zonder dat ze er geweest waren.
Hij zit trouwens in Hoek van Holland.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan