MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe heet dat mooie rots-achtige gebied als je naar de Eifel rijdt?

Bedoel je het Muhlerthal :?

full
 
Daar dacht ik ook aan, maar dat ligt niet direct op weg naar de Eifel, maar zat wel in die hele grote long way home versie die ik destijds had gemaakt en die X ook heeft.
 
Volgens mij heb ik die toen na zo'n weekend Eifel achter X aan gereden. Dat was absoluut Luxemburg, dat weet ik nog, ik had toen héél erg hard brandstof nodig. :+

Edit: Maar dan hebben we het niet meer over offroad rijden toch? :?
 
Laatst bewerkt:
Luxemburg ja. Scooterk*tje wilde het weten, dus dit leek me een snelle oplossing :')

Die benzinenood herinner ik me ook nog. En de koffie de nergens te vinden was op maandag :(


Goeie ouwe tijd :o
 
Dit was in de tijd dat Google nog niet bestond en myactivity nog echt van mij was en niet in de cloud werd vastgelegd door de CIA. :+
 
Thanks Jeroen :Y


Luxemburg ja. Scooterk*tje wilde het weten, dus dit leek me een snelle oplossing :')

Die benzinenood herinner ik me ook nog. En de koffie de nergens te vinden was op maandag :(


Goeie ouwe tijd :o
Ik zou op oorlogspad gaan tot die koffie voor m'n neus zou staan.
 
Laatst bewerkt:
Was geloof ik even zoeken naar een tent die koffie had. :')

Besloten toch maar de lagers te wisselen van de crosswielen. Tandwieldragerlager (leuk voor scrabble) was sowieso verrot, voorwiellagers niet helemaal fris meer..

Lagers supersnel geleverd... *O*

Bestelling niet helemaal compleet... -O-

Maar ach, ik heb toch niet eerder tijd dan het weekend, mailtje binnen een half uur beantwoord en direct een mail dat de bestelling klaar staat voor verzending, dus geen reden tot klagen. :]
 
Voor wie geen FB heeft of niet in de groep zit: 26 nov eten en bowlen in Loosdrecht.
25-30 man/vrouw dus geef je hier ff op of zoek de groep MG Gooi parallel ff op FB.


Koffie :Z
 
Voor wie geen FB heeft of niet in de groep zit: 26 nov eten en bowlen in Loosdrecht.
25-30 man/vrouw dus geef je hier ff op of zoek de groep MG Gooi parallel ff op FB.


Koffie :Z

Klinkt goed, maar ik sla even over. Maandag een puppy ophalen en het verbouwen loopt ook nog steeds. Verbouw tempo is wel wat lager nu het weer bewoonbaar is en de pelletkachel werkt.
Het weekend van 26 november gaat de CV eruit en komt er op maandag een warmtepomp en dan kan eindelijk de vloerverwarming aan. Ik zal wel de fb groep even opzoeken.
 
Dus dat weekend heb je geen verwarming? Des te meer reden om even buiten de deur te eten en een avondje kegels om te gooien, beetje warm blijven. :t
 
Haha de pelletkachel verwarmd nu het huis. De radiatoren beneden zijn weg en daar ligt nu vloerverwarming, maar die wordt pas aangesloten als de warmtepomp er is.
Zondag de oude CV weghalen en waterleidingen ombouwen en dan komt maandag de warmtepomp. In de keuken zit een kokend water kraan, alleen douchen kan dan even niet thuis ( KNRM station op loopafstand om dat op te vangen )

En de pup heeft ook nog aandacht nodig.
 
Nog wat sloop en verbouw plaatjes.

Binnenwanden en cementdekvloer eruit.

Dropbox - 2017-06-30 19.46.53.jpg

Tussendoor een poort maken zodat ze motoren ook makkelijk de tuin in en uit kunnen en de schuur in.

Dropbox - 2017-07-09 18.18.07.jpg

De woonkamer/keuken leeg.

Dropbox - 2017-07-14 06.39.29.jpg

De vloerverwarming op geïsoleerde noppenplaten.

Dropbox - 2017-07-15 17.49.37.jpg

Cementdekvloer maken (uitbesteed)

Dropbox - 2017-07-24 07.52.39.jpg

Nieuwe binnen muren.

Dropbox - 2017-08-12 18.17.32.jpg
 
Mogguh :W

Voor wie geen FB heeft of niet in de groep zit: 26 nov eten en bowlen in Loosdrecht.
25-30 man/vrouw dus geef je hier ff op of zoek de groep MG Gooi parallel ff op FB.


Koffie :Z
Wij hebben ons via de datumprikker opgegeven, maar ik kom niet meer bij die afspraak om het te bevestigen of iets dergelijk.
Maar PY en ik zijn erbij *D


Erwin, Lekker bezig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan