Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervoersmiddel voor komende weekjes vandaag ook opgehaald, nog lelijker kan haast niet :+ . Vandaag rondje hoofdstad Phnom Penh met bezoek aan killing fields en andere wetenswaardigheden van Pol Pot regime. Morgen gelukkig de stad verlaten en het rustige binnenland van Cambodja in. Voorlopig al benzine lekkage, olielekkage (wat nou teflon tape, beetje kit gaat ook :X ) en het feit dat hij in zijn vrij bij gasgeven er vandoor wilt klopt volgens mij ook niet helemaal. Ach , we gaan het zien. Monteur zit in de volgauto.
full
 
Laatst bewerkt:
Vervoersmiddel voor komende weekjes vandaag ook opgehaald, nog lelijker kan haast niet :+ . Vandaag rondje hoofdstad Phnom Penh met bezoek aan killing fields en andere wetenswaardigheden van Pol Pot regime. Morgen gelukkig de stad verlaten en het rustige binnenland van Cambodja in. Voorlopig al benzine lekkage, olielekkage (wat nou teflon tafel, beetje kit gaat ook :X ) en het feit dat hij in zijn vrij bij gasgeven er vandoor wilt klopt volgens mij ook niet helemaal. Ach , we gaan het zien. Monteur zit in de volgauto. [afbeelding]

Toch zijn die dingen hartstikke leuk... in Laos hebben we zo'n ding gehad.
Alleen waren die modderpaden geen succes, gezien het royale littekenweefsel op mijn knie.

Heel veel plezier daar... een bijzonder land om doorheen te rijden.
Ga je wel naar o.a. Tuol Sleng in Phnom Pennh? Ik vond dat een angstaanjagende plek.
 
Laatst bewerkt:
De Nederlandse economie draait duidelijk bij de gratie van haar gepensioneerden... en wij maar werken... :+

Hey hey hey, ik krijg pas AOW als ik 66 jaar en 8 maanden ben en dat is nog lang niet het geval. Dat ik wel met pre-pensioen ben, is alleen omdat wij hier in NL onze zaakjes goed hebben geregeld. Je mag dus jaloers zijn, maar s.v.p. geen afgunst.
 
Ik ben benieuwd hoe de RS wordt afgeveerd, of hij spijkerhard is of meer ala GS. Ik vind de RS minder lelijk dan de GS, maar hoe hij rijdt, geen idee.

Veerwegen zijn uiteraard wat korter, maar het blijft nartuurlijk een BMW. Ik ging met dezelfde gang als altijd over richels en drempels. No worries.

Gefeliciteerd TC, nu afwachten hoe snel Janneke weer een andere motor heeft. :P

Dank u wel, mijnheer Detox. Het ligt in de bedoeling om eerst een verlaagd zadel aan te schaffen want dan moet-ie ook haar passen. En dan kunnen we zelf bepalen wie, wanneer en waarom op welke machine rijdt. Dat is toch so cool.
 
Toch zijn die dingen hartstikke leuk... in Laos hebben we zo'n ding gehad.
Alleen waren die modderpaden geen succes, gezien het royale littekenweefsel op mijn knie.

Heel veel plezier daar... een bijzonder land om doorheen te rijden.
Ga je wel naar o.a. Tuol Sleng in Phnom Pennh? Ik vond dat een angstaanjagende plek.
In die school annex Martel gebouw zijn we vandaag ook geweest. Erg indrukwekkend allemaal.
 
Gaat je lukken, tenzij je lompe kolenschoppen hebt. :Y


helaas geen mini handjes nee... en dat deksel zat verrekte vast :( was toch een klein kwartiertje aankloten maar er het werkt weer :) bij het tankstation wilden ze 35 euro voor een H7 lampje hebben :')
 
Laatst bewerkt:
224 KG voor de 750GS en 229 voor de 850GS.
Dit is toch echt wel veel in vergelijking met de concurrentie...

En ook tov de R1200GS als je het mij vraagt.

15 liter tankinhoud vind ik ook een tegenvaller... er zit misschien nog een "adventure" uitvoering in de schuif?

Geef mij dan maar die Honda Africa Twin "adventure sport"

Mooie retro kleuren trouwens. :t
Honda_CRF1000L_Africa_Twin_Adventure_Sports_6.jpg

Africa-Twin-XRV650-RD03-88-89.jpg
 
Laatst bewerkt:
standaard philips, net zo goed als de osram die eruit kwam :) Had liever eentje gekocht met meer opbrengst maar dat stellen we nog maar even uit :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan