Motorbeurs Utrecht 2018

Nog een bespaar tip dan, als je niet op de brommert wil komen.
Rij dan met een maat (vrouw/kind/oma/ ec etc) mee, bespaar je ook brandstof en parkeer kosten mee :+
 
Ik ga niet. Ik heb niets nodig aan kleding/nieuwe motor etc, het eten is er smerig en veel te duur, het is te druk, en de entreeprijs is te hoog. En ik heb nog steeds nachtmerries van die veel te oude paaldanseressen twee jaar terug.
_O- _O- _O- _O- _O-
 
Nog een bespaar tip dan, als je niet op de brommert wil komen.
Rij dan met een maat (vrouw/kind/oma/ ec etc) mee, bespaar je ook brandstof en parkeer kosten mee :+

Met het OV ook prima te doen, hoef je ook niet in een koekblik te zitten :+
 
Het is afhankelijk van of ik tegen die tijd de A op mijn rijbewijs erbij heb. Dan is het wel leuk om naar motoren daar te gaan kijken

Qua prijs kan ik niet echt klagen als ik daar komend jaar voor moet betalen

De eerste keer dat ik daar op de motorbeurs was, was ik aan het werk bij de ICT afdeling en kon ik dus gratis de beurs vloer op :+
 
Laatst bewerkt:
ik ga wel naar toe :) heb pas mijn motorbewijs gehaald, dus heb pak, helm, handschoenen nodig.
ik heb nog geen motor dus zal wel met de auto gaan.
is het verstandig (prijs/kwaliteit) om je outfit daar te halen of in een outlet bij een motorzaak?
 
ik ga wel naar toe :) heb pas mijn motorbewijs gehaald, dus heb pak, helm, handschoenen nodig.
ik heb nog geen motor dus zal wel met de auto gaan.
is het verstandig (prijs/kwaliteit) om je outfit daar te halen of in een outlet bij een motorzaak?

Laat ik eens de eerste zijn die er op reageert :)

Het hangt echt helemaal af van wat je wilt en zoekt. Kijk goed rond, in verschillende zaken en ook hoe intensief je je outfit wilt gebruiken. Dat kan je ook anders doen kijken naar je budget.

Soms kun je ook leuk slagen op Marktplaats, met een outfit dat weinig of niet gedragen is, maar wel een leuk eerste pak voor je kan zijn.
Of toch liever helemaal nieuw, leather look.. Tja.. zoveel mensen, zoveel wensen...
Veel rijplezier gewenst :) :]
 
Voor de super scherpe deals hoef je opzich niet naar de motorbeurs. Je vind dezelfde aanbiedingen tijdens de wintersales e.d.
Dus even goed rond zoeken :)
 
De motorbeurs is in februari. De meeste motorrijders rijden niet als de R in de maand zit.

maaRt,apRil,septembeR,oktobeR,novembeR evenals Rei,juRi en Ruli,AuguRtus :)
Ik rij niet met pekel (lang verhaal,maar mijn eigen schuld :$ ).
Kou en regen deren me niet,dus meestal vanaf maart/april tot ver in december :]
 
Laatst bewerkt:
Voor de super scherpe deals hoef je opzich niet naar de motorbeurs. Je vind dezelfde aanbiedingen tijdens de wintersales e.d.
Dus even goed rond zoeken :)
2 a 3 jaar geleden wel geluk gehad met mijn lerenpak (combi).
50 tot 60 euro goedkoper dan de goedkoopste op internet die ik kon vinden.

full



Toen iets van 650 voor betaald
 
Misschien vloeken in de kerk, maar... naar een motorbeurs.... Dan ga je toch met de motor naar toe?
Dat zou je wel zeggen, JA!
Echter heeft de belastingdienst dat voor mij afgesneden. :(
Met een old-timer in de overgang wordt je niet op de weg verwacht tussen 1/12 en 1/3. :X

Overgangsregeling voor old-timers. Ik ben toch al niet een liefhebber van kou, sneeuw, nattigheid en pekel. Dus mij zie je niet in de winter. (geen bikkel/ ik ben van suiker) Toch is eind febr vaak al prima weer voor een tochtje. Dan ga ik niet voor dat ene ritje naar de beurs het hele jaar MRB betalen. Dat is me te gek!!
 
Voor de super scherpe deals hoef je opzich niet naar de motorbeurs. Je vind dezelfde aanbiedingen tijdens de wintersales e.d.
Dus even goed rond zoeken :)

Alleen vind je ze nu allemaal bij elkaar in de Jaarbeurs. En er zitten echt wel pareltjes bij, maar ook vaak modellen van vorig jaar, of het jaar ervoor, of daarvoor. Ik zie het vooral zo: Veel zaken hebben alles op voorraad, webshops wel, maar daar kun je het weer niet zien/passen voor je het koopt. De motorbeurs is het bste van twee werelden, veeeeeeel keuze EN je kunt het zien/ruiken/voelen/passen voor je het koopt. En als je dan iets kunt kopen voor een scherpe prijs, is dat mooi meegenomen.
 
2 a 3 jaar geleden wel geluk gehad met mijn lerenpak (combi).
50 tot 60 euro goedkoper dan de goedkoopste op internet die ik kon vinden.

[afbeelding]


Toen iets van 650 voor betaald

voordat ik met dat logo van monster ga rond lopen/rijden,moet er geld bij :+
 
voordat ik met dat logo van monster ga rond lopen/rijden,moet er geld bij :+
Een pak met een logo, merkembleem of een explicite kleur NOOIT kopen.

Rijd je met een dik embleem van BMW op je pak met een Honda....... :r
of met een gifgroen pak van Kawasaki op een Ducati....... :X
 
Een pak met een logo, merkembleem of een explicite kleur NOOIT kopen.

Rijd je met een dik embleem van BMW op je pak met een Honda....... :r
of met een gifgroen pak van Kawasaki op een Ducati....... :X


Uhm boeiend... Ondanks ik het ook niet zou doen, ieder lekker zn ding laten doen. Vind het overigens wel een gaaf pak!
 
Leer...
lijkt me echt super gaaf, maar het idee om Mn hele lijf er elke keer in te moeten wurmen...
 
Wil komende beurs een paar nieuwe laarzen en handschoen scoren. Maar dat gaat vast goed komen. En ja ga gewoon elk jaar.
 
Een pak met een logo, merkembleem of een explicite kleur NOOIT kopen.

Rijd je met een dik embleem van BMW op je pak met een Honda....... :r
of met een gifgroen pak van Kawasaki op een Ducati....... :X
Ach verschil moet er zijn :+

Mwha ging me niet zo zeer om het merk.
Vomd gewoon iets hebben :) (energy drank in algemeen vindt ik niet te zuipen overigens dus daar ligt niet aan _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan