Motorbeurs Utrecht 2018

Valt mee heb dan een twee delig pak, pveral vind ik ook niks.

Goed om te weten :)
Als mijn textiel pakken aan vervanging toe zijn, toch eens kijken wat zo'n leerpak doet op mijn lijf... Blijft wel lokken hoor, leer... Hoewel ik ook prima tevreden ben met mijn textiel pakken.
 
Daar was het me niet direct om te doen, maar wel om je standpunt te benadrukken.

We hadden op de landmachtdagen lui die zeiden: ik pak zo'n geweer niet beet, dat is om mensen mee dood te schieten. Wat doe je daar dan? omdat het gratis is??? Zo ook op die beurs. Je wordt raar aangekeken omdat je in blauw leer loopt...

Blijf vooral denken dat het daaraan ligt. :+
 
Goed om te weten :)
Als mijn textiel pakken aan vervanging toe zijn, toch eens kijken wat zo'n leerpak doet op mijn lijf... Blijft wel lokken hoor, leer... Hoewel ik ook prima tevreden ben met mijn textiel pakken.
Heb ook beiden. Leer zit net wat fijner.
Vooral met zomersweer tot een graat of 23 voor mij dan.
 
Ik zweer bij leer...
Tweedelig pak voor straat rijden en een overal voor circuitwerk.
Ik héb wel een textiel pak (textiel jas en een doorwaai textiel broek), maar die doe ik alleen aan als ik met 30+ graden ga rijden. Anders ga ik áltijd in het leer.
 
Je bedoelt toch wel de nieuwe motormodellen of toch de modellen die ernaast staan te pronken ? :9~~

Oh ja.. ook zo lekker realistisch. Van die schaars geklede vrouwen die niet eens weten hoe ze normaal op een motor moeten gaan zitten en vooral bezig zijn met verleidelijk kijken. Ja... dan is het plaatje compleet hoor.. ik denk dan bij mezelf: meid, heb je het niet koud? Doe wat beschermende kleding aan! En bijvoorbeeld zo'n leren pak kan er ook heel 'verleidelijk' uitzien.. Wel een stuk realistischer... *O* :]
 
Oh ja.. ook zo lekker realistisch. Van die schaars geklede vrouwen die niet eens weten hoe ze normaal op een motor moeten gaan zitten en vooral bezig zijn met verleidelijk kijken. Ja... dan is het plaatje compleet hoor.. ik denk dan bij mezelf: meid, heb je het niet koud? Doe wat beschermende kleding aan! En bijvoorbeeld zo'n leren pak kan er ook heel 'verleidelijk' uitzien.. Wel een stuk realistischer... *O* :]


En veelal NOG aantrekkelijker om te zien ook :t
Niets mooiers om te zien dan vrouwke strak in het pak
 
Ik ga er komend jaar ook heen. Stiefdochter wordt volgend jaar 12 en "dan mag ik eindelijk achterop toch?" Dus even kijken of we wat knappe kleding en helm kunnen scoren. Iemand nog tips over gehoorbescherming bij kinderen? Wil haar eerst sowieso eens naar school brengen enzo. Blokje om de wijk, rustig opbouwen.

Voor een kind en bijrijder kan je misschien van die 'gewone' oordopjes van Alpine (of ander merk) kopen. Zijn vaak tussen de 20-25 euro voor een setje. Niet geweldig, maar dempt in ieder geval een deel van de windruis weg voor die keren dat ze achterop mee rijd.
 
Dag oma :W

Ik heb er wel weer zin in hoor, lekker dagje uit :)

Ben in de markt voor nieuwe handschoenen en laarzen dus heb nog een goede reden om te gaan ook.
Kijk al uit naar het kleffe broodje kroket! :t
 
Misschien vloeken in de kerk, maar... naar een motorbeurs.... Dan ga je toch met de motor naar toe?

Jaa handig....
  • allereerst verkleumen op de heenweg en je motor met een beetje pech een pekeldouche geven
  • kan je je helm + jas in de betaalde garderobe hangen
  • die textiele waterdichte broek + laarzen zijn geweldig om de hele dag in rond te lopen, super comfortabel ook, èn reuze handig als je wat wil passen
  • En koop je dan wat leuks, zie het dan maar handig mee naar huis te nemen als je geen grote koffers hebt...
  • en als je na de lange dag rondsjouwen (want ik loop er minimaal 6 uur rond) bekaf bent, wat is er dan heerlijker dan weer een paar uur door de kou te rijden. Liefst nog wat natte sneeuw erbij...fantàstisch!

Nee hoor, ik hoef niet zo nodig op de beurs te showen dat ik ècht wel motor rijd. En iedereen mag mij een sneue mooiweerrijder vinden omdat ik mijn motor 's winters lekker op stal zet. Vind er maar van wat je wil.

Nee hoor deze dame rijdt lekker met manlief in koekblik naar Westraven. 5 euro voor parkeren en OVkaartje voor iedereen naar de jaarbeurs. Rijdt heel vaak zodat je geen rekening met dienstregeling hoeft te houden en het is maar een klein stukje. Ideaal!
 
Laatst bewerkt:
Och het is maar net wat je wilt. Maar jij bent door schade en schande wijs geworden lees ik :-p
 
Och het is maar net wat je wilt. Maar jij bent door schade en schande wijs geworden lees ik :-p
Dat wel, maar nog nooit op de motor naar de beurs geweest. Ik denk dat het ook wel scheelt dat ik meer dan 2 uur rijden van Utrecht woon. En snelwegritten hebben mij nooit kunnen boeien.

Wat dat schade en schande betreft, hier de tips:
Rijd niet met de auto helemaal naar de beurs, parkeren is heel duur, en gauw vol
Kies niet het verkeerde transferium, met een waardeloze busverbinding (Uithof)
Of naar Motozoom rijden met de gratis pendeldienst in een oude dubbeldekker. Eens en nooit weer, heenrit was dat ding kapot waardoor we lang moesten wachten, en ook voor de terugweg hebben we een uur moeten wachten.
Neem een rugzak mee. Een rugzak is reuze handig om niet alle gekregen en gekochte troep continu in je hand te moeten houden.
Ga niet met een groepje naar de beurs. De keer dat ik dat deed, was ik meer als een Moeder de Gans bezig de meute bij elkaar te houden en heb zelf niet zoveel gezien. Wat wel een optie is met een groep: opsplitsen en periodiek afspreken voor een gezamenlijke vette hap of schraal biertje.
Verwacht vooral niets van het eten daar. Of je neemt je eigen proviand mee, of je legt je erbij neer en ziet het eten en het daarmee getild worden als markant onderdeel van de Cult. Minimaal wat waterflesjes mee scheelt je al gauw behoorlijk in de eurootjes.
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat duur is? € 16,50 voor een parkeerplekje voor de beurs!
Notabene nog duurder dan een dagkaart voor de beurs in de voorverkoop (€ 14,50)...

Maakt jou het uit waar je zo'n dag je geld aan kwijt bent?? :)
Duurder is duurder ;)
En dan wat kleding scoren voor 30 euro minder als bij een winkel,voor 50 euro P.P. voor zo'n dagje :t

Affijn,ieder voor zich :Y
 
@ Lady_Di
Wat kun jij zeuren zeg, de tandjes. 3 posts vol met hoe duur de motorbeurs is.
Je moet dit gewoon vergelijken met een dagje Efteling ofzo, goedkoop is het niet maar een dagje uit kost gewoon geld, leg je erbij neer, of ga niet.
 
Laatst bewerkt:
@ Lady_Di
Wat kun jij zeuren zeg, de tandjes. 3 posts vol met hoe duur de motorbeurs is.
Je moet dit gewoon vergelijken met een dagje Efteling ofzo, goedkoop is het niet maar een dagje uit kost gewoon geld, leg je erbij neer, of ga niet.
Efteling is leuker dan de beurs, daar krijg je tenminste nog waar voor je geld *D . 1 keer geweest, mij zien ze niet meer op de beurs, meer naam als daad.
 
Efteling is leuker dan de beurs, daar krijg je tenminste nog waar voor je geld *D . 1 keer geweest, mij zien ze niet meer op de beurs, meer naam als daad.

Heb je enig idee hoeveel parkeergeld je tegenwoordig kwijt bent bij de Efteling?

Ik ga ervan uit dat je je niet hebt ingeschreven dus voor de kans op kaartjes voor de beurs.
 
Laatst bewerkt:
@ Lady_Di
Wat kun jij zeuren zeg, de tandjes. 3 posts vol met hoe duur de motorbeurs is.
Je moet dit gewoon vergelijken met een dagje Efteling ofzo, goedkoop is het niet maar een dagje uit kost gewoon geld, leg je erbij neer, of ga niet.

:^

Ik lees dit topic om mee te genieten van de voorpret, niet om me te irriteren aan gezeur B|

Tip: open een nieuw topic: "Waarom ga ik NIET naar de motorbeurs". Dan hoef ik die niet aan te klikken *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan