Citeer notificatie

Primal-Menace

Die hard MF'er
18 jul 2017
542
3
Voorburg
Zou het mogelijk zijn om een optie/functie toe te voegen welke je zelf aan/uit kan zetten waarbij je een notificatie krijgt wanneer iemand jouw reactie in een topic citeert? Het is makkelijker om zo na te gaan wie er reageert op je reacties i.p.v. alle pagina's van een topic te moeten doorspitten als je een dag of paar dagen niet online bent geweest.
 
Laatst bewerkt:
Echt een vraag voor een Admin, maar zo te lezen zul je het met mijn antwoord moeten doen ;)

Er word op de achtergrond stevig doorgewerkt aan een compleet nieuwe software waar M-F op zal gaan draaien.
Ik weet zo niet of die software deze optie standaard al heeft.

In ieder geval, de huidige software houdt ons nog even in de lucht maar daar nog weer aan sleutelen zou zonde van de moeite zijn als we binnenkort over zouden kunnen gaan op de nieuwe software :)
 
full
 
Echt een vraag voor een Admin, maar zo te lezen zul je het met mijn antwoord moeten doen ;)

Er word op de achtergrond stevig doorgewerkt aan een compleet nieuwe software waar M-F op zal gaan draaien.
Ik weet zo niet of die software deze optie standaard al heeft.

In ieder geval, de huidige software houdt ons nog even in de lucht maar daar nog weer aan sleutelen zou zonde van de moeite zijn als we binnenkort over zouden kunnen gaan op de nieuwe software :)
Ok, dat is begrijpelijk inderdaad! Dan wachten we het nog even af op die nieuwe software. Ben benieuwd. Wordt de look & feel van het forum ook veranderd of blijft dat hetzelfde? Of is dat nog een geheim? ;)
 
Echt een vraag voor een Admin, maar zo te lezen zul je het met mijn antwoord moeten doen ;)

Er word op de achtergrond stevig doorgewerkt aan een compleet nieuwe software waar M-F op zal gaan draaien.
Ik weet zo niet of die software deze optie standaard al heeft.

In ieder geval, de huidige software houdt ons nog even in de lucht maar daar nog weer aan sleutelen zou zonde van de moeite zijn als we binnenkort over zouden kunnen gaan op de nieuwe software :)
Zit er ook een optie in om off topic reacties te filteren? ;)
 
Echt een vraag voor een Admin, maar zo te lezen zul je het met mijn antwoord moeten doen ;)

Er word op de achtergrond stevig doorgewerkt aan een compleet nieuwe software waar M-F op zal gaan draaien.
Ik weet zo niet of die software deze optie standaard al heeft.

In ieder geval, de huidige software houdt ons nog even in de lucht maar daar nog weer aan sleutelen zou zonde van de moeite zijn als we binnenkort over zouden kunnen gaan op de nieuwe software :)
Als in plaats van indien?
Oftewel het wordt niet op korte termijn verwacht?
Ik hoor al (denk ik) bijna 5 jaar over "de nieuwe software".....
 
Kijk hier eens rond: XenForo community

Dat gaat onze nieuwe software worden...

~[Edit] We wachten nog op de zogenaamde final versie van die software. Dan moet de boel nog gemigreerd worden van deze software naar het nieuwe, die software is ook al een eind heen af.

Het laatste grote punt is het thema/de huisstijl. Daar is al een variant van maar die is voor een oudere versie van Xenforo. Hoe lang die update gaat duren kan ik nu nog niet helemaal inschatten.
 
Laatst bewerkt:
En die is sinds gisteren uit.

Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de conversie-tool die het huidige forum moet converteren naar Xenforo 2.

Ik verwacht heel binnenkort een preview te kunnen geven.

Wat nog wel moet gebeuren is een MF-smaakje/huisstijl over die nieuwe software heen. Maar ik overweeg tijdelijk een semi-standaard thema te gebruiken want deze software kan echt niet meer en ik wil niet weken langer gaan wachten dan strikt noodzakelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan