Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.speedweek.com/motogp/news/118224/Valentino-Rossi-in-Valencia-Revanche-an-Marquez.html


Leuke quote:

Irgendwann hatte Rossi die Schnauze voll, der Italiener Rossi verlor die Geduld und die Nerven, er beförderte Márquez in einer Rechtskurve so weit nach außen an den Streckenrand, bis dieser im Dreck ausrutschte und stürzte.


:}
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik bedoel precies wat ik zeg?

Als Rossi het Marquez net zo moeilijk maakt als andersom in 2015, vindt je dan ook dat Rossi een lange schorsing verdient?
OK, zo had ik het niet begrepen.
Nee, als VR precies hetzelfde doet als MM in 2015 verdient hij geen enkele straf. En als MM VR opzettelijk laat crashen verdient hij wel straf.

Het enige probleem van jouw scenario is dat VR waarschijnlijk alleen maar MM kan hinderen als hij op 1 ronde achterstand rijdt. Bij bocht 1 is MM als zover weg dat VR zich alleen maar kan laten afzakken. En als hij dit als achterblijver gaat doen, dan zit hij natuurlijk wel fout.....
 
OK, zo had ik het niet begrepen.
Nee, als VR precies hetzelfde doet als MM in 2015 verdient hij geen enkele straf. En als MM VR opzettelijk laat crashen verdient hij wel straf.

Het enige probleem van jouw scenario is dat VR waarschijnlijk alleen maar MM kan hinderen als hij op 1 ronde achterstand rijdt. Bij bocht 1 is MM als zover weg dat VR zich alleen maar kan laten afzakken. En als hij dit als achterblijver gaat doen, dan zit hij natuurlijk wel fout.....

Eens. En toch zijn er onsportieve mogelijkheden om dat te omzeilen. Heb die al eens vermeld. Echter gaat dat niet gebeuren, anders was dat al lang gebeurd.
 
Ik hoop dat we een mooie seizoens finale krijgen zonder alle shit scenario's die ik hier voorbij zie komen :W

Shit scenario’s zijn goed voor de sport. Toen rossi mm een schop gaf wisten plots de niet motogp kijkers Dat er motogp bestond *D
Ik hou wel van spectakel tot op de grens van wat wel niet acceptabel is.....
 
Shit scenario’s zijn goed voor de sport. Toen rossi mm een schop gaf wisten plots de niet motogp kijkers Dat er motogp bestond *D
Ik hou wel van spectakel tot op de grens van wat wel niet acceptabel is.....


Eens :t ,
T is m.i allemaal net ff te netjes geworden,spektakel willen we ,niet lopen zeuren over een inhaalactie oid,
Het is geen dammen :N
 
Eens :t ,
T is m.i allemaal net ff te netjes geworden,spektakel willen we ,niet lopen zeuren over een inhaalactie oid,
Het is geen dammen :N
En dan moet Rossi ophouden om over die Yadrama te zeuren gewoon gasgeven en niet zeiken (past toch ook in het rijtje "niet zeuren") :]
 
En dan moet Rossi ophouden om over die Yadrama te zeuren gewoon gasgeven en niet zeiken (past toch ook in het rijtje "niet zeuren") :]


Dan hebben ze allemaal wel wat..

MM geeft aan dat de Honda nergens in uitblinkt
Dovi geeft aan dat de Gp17 geen kampioensfiets is


Alleen die verrekte Crutchlow geeft na elke race aan dat hij had kunnen winnen :+
 
~
Dan hebben ze allemaal wel wat..

MM geeft aan dat de Honda nergens in uitblinkt
Dovi geeft aan dat de Gp17 geen kampioensfiets is


Alleen die verrekte Crutchlow geeft na elke race aan dat hij had kunnen winnen :+~



:P :P
 
Als hij de enige is die start zeker :+
May the best driver win,




zolang het niemand maar te makkelijk wordt gemaakt..
 
Als hij de enige is die start zeker :+
May the best driver win,




zolang het niemand maar te makkelijk wordt gemaakt..

En zelfs dan is het nog niet zeker want voor je het weet ligt hij weer ergens op de kop in de grindbak! :+
 
Is hier niets te melden ? of iedereen blij dat de lijdensweg even voorbij is hoewel elke keer de schuld aan de banden gegeven wordt maar de concurrentie rijdt er toch ook mee.
 
Is hier niets te melden ? of iedereen blij dat de lijdensweg even voorbij is hoewel elke keer de schuld aan de banden gegeven wordt maar de concurrentie rijdt er toch ook mee.

Als er iets gemeld moet worden, is het misschien dat Yamaha op Valencia blijkbaar toch wat 2016-materiaal uit de kast getrokken heeft. Dat hebben ze aangepast aan het '17-motorblok, en er vanaf de warmup mee gereden. Rossi heeft daarmee p5 gered (nadat er dus twee Ducati's vóór hem gingen liggen), Viñales bleef er onzichtbaar mee.

Dus ja, weinig te melden: Yamaha's malaise zal niet in één dag verholpen worden. Zonde, want een fiets waar Rossi mee vechten kan is een fiets waar een teamgenoot ook mee vechten kan!
 
Als er iets gemeld moet worden, is het misschien dat Yamaha op Valencia blijkbaar toch wat 2016-materiaal uit de kast getrokken heeft. Dat hebben ze aangepast aan het '17-motorblok, en er vanaf de warmup mee gereden. Rossi heeft daarmee p5 gered (nadat er dus twee Ducati's vóór hem gingen liggen), Viñales bleef er onzichtbaar mee.

Dus ja, weinig te melden: Yamaha's malaise zal niet in één dag verholpen worden. Zonde, want een fiets waar Rossi mee vechten kan is een fiets waar een teamgenoot ook mee vechten kan!

Rossi gaf ook aan dat de uitkomst met het 2017 frame niet anders geweest zou zijn ...
 
En doooor naar 2018.
Wellicht dat het dan zijn (laatste?!?) jaar wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan