Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aprilia zou je dat wel doen? :X


rij al 10 jaar aprilia de oer tuono gaat bijna niks aan stuk

generatie 2 dynamo

huidige V 4 is vanaf 2014 goed ( heb ik ook gekocht _)

alleen tijdig kleppen stellen is belangrijk

moet verder goed zijn ...............
 
rij al 10 jaar aprilia de oer tuono gaat bijna niks aan stuk

generatie 2 dynamo

huidige V 4 is vanaf 2014 goed ( heb ik ook gekocht _)

alleen tijdig kleppen stellen is belangrijk

moet verder goed zijn ...............



Ik had een falco. En niks dan ellende maar goed dat wil inderdaad niet zeggen
Dat alle appie slecht zijn.
 
Iemand die "flushmount" knipperlichten (van die dingen die in de kuip vallen) op z'n 954 heeft? Ik heb net mn tweede setje binnen naar die past ook niet zijn veels te groot |( wil nu ff zeker weten dat ik de goeie ga bestellen.
 
Iemand die "flushmount" knipperlichten (van die dingen die in de kuip vallen) op z'n 954 heeft? Ik heb net mn tweede setje binnen naar die past ook niet zijn veels te groot |( wil nu ff zeker weten dat ik de goeie ga bestellen.
Ken die dingen niet. Heb mijn knippers op de plek van het stadslichtje gezet en gaasjes voor de gaten in de kuip. Achter geïntegreerd in het achterlicht dus rijd rond zonder die uitstekende delen.
 
Geaccepteerd. :t


Maar even serieus, ben wel benieuwd wie dat ding gekocht heeft en of het zonder mankementen is.
800 euro is niet veel, zelfs (beter: zeker) niet voor een Blade van die leeftijd.


Thx :t
Denk gewoon een handelaar die er een leuke prijs voor zal krijgen.
T is dat ik geen geld en ruimte heb want dan zou ik die leuke koopjes niet laten staan. :Y
 
Iemand die "flushmount" knipperlichten (van die dingen die in de kuip vallen) op z'n 954 heeft? Ik heb net mn tweede setje binnen naar die past ook niet zijn veels te groot |( wil nu ff zeker weten dat ik de goeie ga bestellen.
Hebbie een fotootje ervan hoe dat gemonteerd zou moeten komen te zitten?
 
Iemand die "flushmount" knipperlichten (van die dingen die in de kuip vallen) op z'n 954 heeft? Ik heb net mn tweede setje binnen naar die past ook niet zijn veels te groot |( wil nu ff zeker weten dat ik de goeie ga bestellen.

Euhh, ja ik..
Maar nu ga je waarschijnlijk moeilijke vragen stellen als foto's en waar besteld.. :?

Ze zijn smoke, led, en vallen in de kuip. Originele rubber ring zit er nog in (opnieuw besteld) en vastgezet met een kledder siliconenkit want de vorige eigenaar had een zelfde poging gedaan en aan de binnenzijde veel vernacheld. -O-
 
Hebbie een fotootje ervan hoe dat gemonteerd zou moeten komen te zitten?


Zoiets:

TS-MT224-006-x-3.jpg
 
Euhh, ja ik..
Maar nu ga je waarschijnlijk moeilijke vragen stellen als foto's en waar besteld.. :?

Ze zijn smoke, led, en vallen in de kuip. Originele rubber ring zit er nog in (opnieuw besteld) en vastgezet met een kledder siliconenkit want de vorige eigenaar had een zelfde poging gedaan en aan de binnenzijde veel vernacheld. -O-

Tja een fotootje zou al veel doen.... :Y
Dan denk ik dat ik er wel uit kom
 
@ Joep, justbeingawesome, Kasprr en srad-rob: Hebben jullie wat nieuwe foto's voor in de OP? Die van jullie doen het niet meer :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan