2 Girls, 8 days, a Gorge(ou)s Adventure!

Heb net als vorig jaar weer genoten van je reisverslag!
Nou maar eens gaan kijken waar ik heen ga volgend jaar, heb een vrij sportieve motor dus off-road gaat hem niet worden, maar ik moet er op uit.
Je hebt me aangestoken dus.. :+

Bedankt voor het delen! :t
 
Eigenlijk jammer dat je weer thuis bent, t was :t leesvoer.
 
Google Maps

Is een onderdeel van de vesting Zwitserland. Ondanks dat Zwitserland altijd neutraal is kunnen blijven heeft het zich wel tot de tanden bewapend. Overal kom je dit tegen en in de weg zitten ronde deksels waar betonnen pijlers (asperges) in geplaatst kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de positieve reacties. Hartstikke leuk.

Filmmateriaal heb ik ook nog maar daar moet ik nog een geheel van maken.
En aangezien ik dat nog nooit gedaan heb kan het wel een tijdje duren. :P
 
Leuk om te lezen :)

Jullie communicatie blijft zelfs op de snelweg verstaanbaar? Daar heb ik met de scala riders toch moeite mee.. boven de 80 is de verstaanbaarheid eigenlijk al weg.
 
Gaaf verslag, ik heb genoten. Bedankt !. Een week rondrijden in de Vercors staat bij mij op lijst om nog een keer te doen. Minder hoog, maar daardoor veel meer mogelijkheden en veel minder druk dan op de doorgaande passen (ik moet in het hoogseizoen). Tevens ruig en verlaten gebied. Ik zal mij eens verdiepen in 'onverhard Vercors'.
 
Wat een ontzettend mooi verslag weer! Ik krijg haast zin om op de motor te klimmen en te gaan rijden :] *D


Ik zeg:

Header-gewoondoen.png
 
8-) 8-) 8-)


Weer met enormveel plezier jullie reisverslag gelezen. Kijk er elke keer weer naar uit ;-)

Ga jullie verslag deze winter nog eens doorlezen en met de kaarten ernaast eens kijken of jullie route een beetje kan in elkaar knutselen om ze zelf eens te rijden.

Grtz Drummer
 
Prachtig.

En lekker veel tips.

Dank voor het opschrijven.
ik weet: schrijven is nog een keer genieten.
moet ik ook weer eens proberen.
 
Bedankt voor de positieve reacties. Hartstikke leuk.

Filmmateriaal heb ik ook nog maar daar moet ik nog een geheel van maken.
En aangezien ik dat nog nooit gedaan heb kan het wel een tijdje duren. :P

TIP: 'Filmora Wondershare' is een eenvoudige editor, en goedkoop.

Adobe meuk gaat al snel veel meer tijd in zitten, al heb je daar gelijk wel veel meer opties mee.
 
Je talent om het zo te schrijven dat ik het gevoel heb er bij te zijn vind ik geweldig. Stuk Zuid-Frankrijk zag er door de mooie foto's ook prachtig uit. Top gedaan, ik heb genoten!

Grtzz, Will.
 
Eindelijk de tijd genomen om jullie verhaal te lezen. Je schrijfstijl leest lekker weg. Had een soms een beetje moeite jullie route te volgen maar zie ook op de kaartjes dat jullie af en toe een "heen en weertje" doen. De herkenning van stukken waar je zelf ook ooit geweest bent is altijd leuk. Krijg nu weer helemaal zin in het voorjaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan