Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Krijg mijn foto zo vlug hier niet neergezet..maar van dit jaar lijkt het er echt niet op...
Nou benieuwd naar je foto. F-SIX
 
5hJXRk7.jpg

AcXkiQx.jpg


Denk dat de kant waar we vanaf kwamen jij de foto hebt gemaakt...en zijkant zijn spijlen op jou foto niet toch ...?
 
Als je op SV kijkt is te zien dat het eerste deel van de reling inderdaad geen spijlen heeft. Wat verder op de brug wel. Ben er inderdaad wel eens overheen gereden, in 2007 toen we met Horizon motorreizen in Le Marronnier zaten :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed zelf ook dat er ooit het e.e.a. is ingestort. en dat oogt bij mij als dat nieuwe bruggetje rechts. De wegen daar zijn wel vaker afgesloten. Je hebt er behoorlijk stijle klimmetjes in de buurt liggen. Ooit een keer de D168 moeten nemen toen de weg naar de brug was afgesloten en ook 1 x de D227.

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Als je op SV kijkt is te zien dat het eerste deel van de reling inderdaad geen spijlen heeft. Wat verder op de brug wel. Ben er inderdaad wel eens overheen gereden, in 2007 toen we met Horizon motorreizen in Le Marronnier zaten :)
Ik was in 2008 met Horizon in de Vercors, waarschijnlijk dezelfde route gereden. :)
 
Oh, maar dat alleen degene die een foto heeft geraden een foto mag plaatsen is nooit een regel geweest in deze groep (en ik doe al mee vanaf het begin). Wel hebben we altijd de regel gehad dat er geen nieuwe foto wordt geplaatst voordat de laatste foto is geraden.
Maar ik wil wel even kijken of ik nog een foto heb.

:)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had je alleen de stad goed maar dat je het niet kon herinneren... en zonder SV Link... (al zal dat voor mijn foto ook lastig worden want ze mochten er niet in). Verder is wat ik tot nu toe hoor niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Kan je er nu nog rijden? Ik weet dat de Fransen een paar jaar geleden zo'n weg hebben afgesloten vanwege instabiliteit.
 
Volgens mij had je alleen de stad goed maar dat je het niet kon herinneren... en zonder SV Link... (al zal dat voor mijn foto ook lastig worden want ze mochten er niet in). Verder is wat ik tot nu toe hoor niet goed.


Hmm had meteen de link naar precies dezelfde foto.
En daar zag je de foto met beschrijving.
Jullie doen ook niet altijd met SV toch.
Maar goed Zwitserland dus
dan frankrijk ...zoeken zoeken...
 
Kan je er nu nog rijden? Ik weet dat de Fransen een paar jaar geleden zo'n weg hebben afgesloten vanwege instabiliteit.
Ah, je zegt het al: SV mocht er niet in. Dacht er gereden te hebben maar volgens info was deze weg tijdens de hierboven genoemde Horizon vakantie al twee jaar dicht '(

Maar dat is dus 99% zeker wel de oplossing ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan