Valencia

Sporttravel.nl weekend kaart tribune blauw nog beschikbaar volgens mij

Toen ik dat de 17e probeerde kon ik nog maar 1 kaart krijgen, ik moest er meer. Het lijkt erop dat ik er nu toch voldoende heb weten te scoren. Heb ze wel al betaald, maar nog niet in huis. Even duimen dus nog... O-)
 
typuhM5V.jpeg
 
klare sache zoals de duitsers zeggen. En zoals Dovi zelf ook al zei, hij moet gewoon winnen. de rest is het lot. ik denk zowiezo dat MM93 geen "hamiltontje"gaat doen maar volle bak eraan zal gaan. die wil gewoon winnen in Valencia.
 
klare sache zoals de duitsers zeggen. En zoals Dovi zelf ook al zei, hij moet gewoon winnen. de rest is het lot. ik denk zowiezo dat MM93 geen "hamiltontje"gaat doen maar volle bak eraan zal gaan. die wil gewoon winnen in Valencia.

Ik verwacht dat de meeste topteams dezelfde pace hebben, ik verwacht de fabrieksteams van Ducati , Honda, Yamaha en misschien zelfs Suzuki wel voorin.
Laat daar Zarco nog eens bijkomen en wat jongens op oudere duc's ( Petrux , Bautista ) en een Espargaro op de aprillia, en natuurlijk VD mark ook dik in de punten.

Zo ontstaat er toch een behoorlijk kopgroep en als MM dan een beetje pech heeft of te voorzichtig doet kan hij maar zo buiten de top 10 eindigen

Of misschien is dat gewoon hetgeen waar ik het beste mee kan leven, Dovi champ *O*
 
VDM zal vast wel eens gereden hebben op Valencia, maar kent hij de baan daar goed? Iemand die dat weet?
Zou er zelf ook dolgraag eens willen rijden.
 
Op speedweek.de staan 2 artikelen over Yamaha MotoGP testteam Europa.
Als het komt wordt Michael van der Mark in beiden artikelen genoemd als testrijder...
 
Toch is het spannend, Marquez moet er wel op blijven zitten. En er rijden allemaal gek geworden italiaantjes mee.
 
Hoop dat het een sportieve race word zonder dat er mensen Marquez of Dovi dwarsbomen. Voor de sport zou het mooi zijn als Dovi kampioen werd. Zodat Ducati een 2e titel kan winnen. Ben een Marqeuz fan en hoop dat hij de titel pakt. Maar mocht dovi het toch redden is het hem wat mij betreft gegund.
 
Hoop dat het een sportieve race word zonder dat er mensen Marquez of Dovi dwarsbomen. Voor de sport zou het mooi zijn als Dovi kampioen werd. Zodat Ducati een 2e titel kan winnen. Ben een Marqeuz fan en hoop dat hij de titel pakt. Maar mocht dovi het toch redden is het hem wat mij betreft gegund.
Met je eens. Er is momenteel gewoon geen betere racer dan Marquez, daar kunnen we niet omheen ;)
Maar het zou wel super tof (en afwisselend) zijn als Dovi het eindelijk eens wordt.

(daarna graag nog 1x Rossi en 1x Pedrosa en dan mag MM 'm weer vele malen winnen :P )
 
Zo ontstaat er toch een behoorlijk kopgroep en als MM dan een beetje pech heeft of te voorzichtig doet kan hij maar zo buiten de top 10 eindigen

MM eindigd alleen buiten de top 10 als hij crasht. Als hij op 85% van zijn max gaat rijden eindigd hij nog in de top 10
 
Terug
Bovenaan Onderaan