Het grote BMW K1600 topic deel 2

Het menu zit niet bij op mijn motor. Vanaf welk jaar is de snelheid beschikbaar. Ik baal ervan.
 
Ik heb ff snel op webetk gekeken, maar ik vind daar bij de sensoren geen druksensor.. :)
 
Ik had ff gegoogled....zag ergens een druksensor. Wellicht daar verward met n andere sensor. Hoe dan ook...vreemd dat het er niet op zit....toch??
 
Software kan volgens mij geupdate worden want de motormanagementsoftware is ook door BMW geupdate, wat te zien is aan de groene N in het scherm wat voorheen dezelfde kleur had als de rest.

Of het toegestaan is door BMW om de extra functies te activeren durf ik niet te zeggen, want vaak word dit afgeschermd zodat klanten eerder geneigd zijn om een nieuwe motor te kopen.
 
Software kan volgens mij geupdate worden want de motormanagementsoftware is ook door BMW geupdate, wat te zien is aan de groene N in het scherm wat voorheen dezelfde kleur had als de rest.

Of het toegestaan is door BMW om de extra functies te activeren durf ik niet te zeggen, want vaak word dit afgeschermd zodat klanten eerder geneigd zijn om een nieuwe motor te kopen.

Kijk daar heb ik wat aan. Het is puur softwarematig. Want de display is gelijk. Ik zal bij motoport navragen of ze dit willen cq kunnen.
 
Ik heb mijn navi nodig. Maar wel geinig.

Hoop zo dat ik een update kan krijgen.
Vind het erg handig digitale teller op achtergrond menu.
 
Laatst bewerkt:
Vrees dat ze er niet voor open zullen staan. Hoop dat er rijders zijn, die meer kunnen vertellen over de update. Dit moet toch te realiseren zijn!
 
Ik heb contact gehad met motoport, zij zouden kunnen updaten zodat de digitale km teller in achtergrond menu komt.
 
Tegen welke kosten? Of kan dat gewoon meegenomen worden tijdens een reguliere beurt?

Inderdaad met de reguliere beurt. Denk dat ze klanten willen houden. Maar heb ook gezien dat ze niet veel duurder zijn dan Reco motorservice. Het komt uit de lengte of de breedte.
 
Ik heb contact gehad met motoport, zij zouden kunnen updaten zodat de digitale km teller in achtergrond menu komt.

Goed nieuws BMWroof, mijn K staat eind van de maand voor een beurt bij de dealer, ga ik vragen of ze of ze deze update ook direct kunnen meenemen. :)
 
Toch besloten mijn beurt uit te laten voeren bij motoport voor 1200 euro. Dit gezien de service en updates.

Een stempel van de dealer vind ik toch belangrijk.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat veel mensen de beurt niet volledig uit laten voeren. Echt alles wordt gegaan, schoonmaken radiateur etc. Ook cardanolie, remvloeistof, olie en koelie. Tevens heb ik dan nog remblokken voor. Olie en luchtfilter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan