MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ontbrekende voorwiellager is binnen. Nog even een achterwiellager erin rammen, dan het lagertje voor nog even en dan staat de brommer weer helemaal vers gelagerd op de wieltjes. *D

Nou ja, nog wat kleine meuk om te zorgen dat het past, anders staat de brommer helemaal niet op de wieltjes. :')
 
Dusseldorff is er vroeg bij...meerdere leuke lokaties in de omgeving van de Konings allee...
Overuren voor de creditcard vrees ik want er gaan 3 vrouwen met mij mee......... (of ik met hun....? )
 
In Amsterdam worden het nu een soort spaanse edelheren, maar ook daar is al volop kritiek op.
Dat waren slavenhandelaren, dus ook niet goed.

En als je 14 bent. Iemand flink verkracht, vermoord en dan verstopt... krijg je in NL maximaal een jaar cel en jeugd TBS.
Want zo kort mogelijk behandelen. Lang behandelen levert schade op :')



[me="Xtra"]is het spoor compleet bijster :t[/me]
 
TBS is ook nog in een inrichting hè, het is niet alsof ie volgende kerst weer thuis is.

Maar het voelt inderdaad niet heel rechtvaardig.
 
haha, mooi synchroon :Y




TBS is ook nog in een inrichting hè, het is niet alsof ie volgende kerst weer thuis is.

Maar het voelt inderdaad niet heel rechtvaardig.
Lijkt alsof ze hem er niet lang gaan houden.
Zo'n monster verdient geen 2e kans in mijn ogen :N
 
In Amsterdam worden het nu een soort spaanse edelheren, maar ook daar is al volop kritiek op.
Dat waren slavenhandelaren, dus ook niet goed.

En als je 14 bent. Iemand flink verkracht, vermoord en dan verstopt... krijg je in NL maximaal een jaar cel en jeugd TBS.
Want zo kort mogelijk behandelen. Lang behandelen levert schade op :')



[me="Xtra"]is het spoor compleet bijster :t[/me]

Jeugdtbs kan ook omgezet worden naar TBS met dwangverpleging

"Omdat er ook een langdurige behandeling nodig is, vroeg de officier daarnaast de maatregel PIJ op te leggen, ook wel jeugd-tbs genoemd. Deze maatregel kan maximaal zeven jaar duren en kan daarna worden omgezet in tbs met dwangverpleging als daar gronden voor zijn."

FOK.nl cookie-informatie
 
Laatst bewerkt:
:N over maximaal 7 jaar weer vrij.
Daar kun je als ouder toch niet mee leven :/
 
Na die 7 jaar jeugd-tbs zou hij dan overgaan op ‘gewoon’ tbs maw dan blijft hij langer vast dan de 7 jaar toch
Of lees ik de quote verkeerd?

Nou denk ik persoonlijk dat iemand die op die leeftijd al zover is gegaan nooit echt meer zal functioneren en lijkt het me zonde van de tijd die hij wel krijgt terwijl hij die van een ander heeft afgenomen
 
Wat mij betreft kan zo één niet meer los inderdaad.
Kans gehad, verspeeld en doei :W




En nou moek meer koffie :Z
 
In Amsterdam worden het nu een soort spaanse edelheren, maar ook daar is al volop kritiek op.
Dat waren slavenhandelaren, dus ook niet goed.

En als je 14 bent. Iemand flink verkracht, vermoord en dan verstopt... krijg je in NL maximaal een jaar cel en jeugd TBS.
Want zo kort mogelijk behandelen. Lang behandelen levert schade op :')



[me="Xtra"]is het spoor compleet bijster :t[/me]
Ik kom wel eens in TBS instellingen (te vaak) en man man man, wat een gribusbende. Ik zit liever een paar jaar in de bajes :') .

Maar daar hebben de nabestaanden niets aan natuurlijk....
 
Zegt ook weinig allemaal. Als ze verlof krijgen is het ook maar de vraag of ze terugkomen en niet nog iemand vermoorden.
 
In Amsterdam worden het nu een soort spaanse edelheren, maar ook daar is al volop kritiek op.
Dat waren slavenhandelaren, dus ook niet goed.

En als je 14 bent. Iemand flink verkracht, vermoord en dan verstopt... krijg je in NL maximaal een jaar cel en jeugd TBS.
Want zo kort mogelijk behandelen. Lang behandelen levert schade op :')

[me="Xtra"]is het spoor compleet bijster :t[/me]

Je moet wel onderscheid maken tussen volwassenen/jeugd..Dat vind ik zeker.
Maar iemand die iemand anders om zeep helpt... daar is toch wel serieus wat mis mee.

Maar goed... hij gaat eerst een jaartje de cel in.
Vervolgens de tbs in en dan is het maar te bekijken hoe lang ze denken dat iemand behandeld moet worden.

Wat een verschrikking voor die ouders... het zal je kind maar zijn (zowel slachtoffer als dader).
 
@#$& f*cking vooras is te kort. En de klauw die ik heb is te breed, komt in de spaken. B|

Zou redelijk plug en play moeten zijn dit, nog maar eens een keertje rustig over denken. Jammer, want ik had zin om de motor morgenochtend nog even vies te maken. -O-
 
Spacer voor het achterwiel geofferd. Voorwiel zit... *D

Nu alleen nog de remmen oplossen. Zal denk ik toch een origineel systeem op de kop moeten tikken, want deze klauw past niet... -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan