Moffen zijn een godsgeschenk

Een hogedrukspuit is handig tegen blubber.

De handmoffen-doelgroep lijkt me niet het soort dat veel blubber tegenkomt. :P
 
Het zal best functioneel zijn en ondanks ik 9 van de 10 keer de stelling "function over fashion" aan hou vind ik dit net ff te veel "function". Het ligt ook wellicht aan het type motor dat je hebt.

Mijn winterhandschoenen doen het prima tot ongeveer 5 graden. Daarna wordt het wel koud.

Maar ja... dan is het ook gewoon koud.
 
Laatst bewerkt:
Mijn winterhandschoenen doen het prima tot ongeveer 5 graden. Daarna wordt het wel koud.
Maar ja, dan is het ook gewoon koud.
Mijn winterhandschoenen houden tot ongeveer de zelfde temperatuur.
Wordt het nog kouder dan doe ik in de winterhandschoenen ook gewone dunne onderhandschoentjes aan. Mijn handen blijven dan warm tot ongeveer het vriespunt.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed met een verwarmd vest en Rukka wanten 2x2 vingers. Dat ging altijd wel 45 min goed in combinatie met handkarren en de handvatverwarming.

Maar nu ben ik oud en kocht ik een....auto :+ . Een cabrio dat dan weer wel :}
Ik dacht voor het laatste jaar van m’n werkzame leven maak ik het me toch wat makkelijker en file staat er vrijwel nooit op mijn traject.


En uh handmoffen, het mag functie boven vorm zijn, maar eg nie!!
 
Zo, vandaag weer lekker warme handen gehad, maar mijn modificatie heeft blijkbaar niet geholpen omdat ze toch omklapten en de rem-en koppelingshendel aanraakten bij kruissnelheid.
Dus maar even m'n oude handkappen (niet van Givi) in stukken gezaagd en gebruikt als brace dat ze niet meer in elkaar klappen :)
Werkt als een zonnetje!
 
Laatst bewerkt:
T nadeel van die moffen is wel als je op je tetter gaat :Y ,moet je niet doen :N ,maar toch ;(
 
T nadeel van die moffen is wel als je op je tetter gaat :Y ,moet je niet doen :N ,maar toch ;(

Vraag me af of dat ook zo is als je met gewone handkappen op je tetter gaat.
Barkbusters bvb. heeft metalen bars, als je daar nu eens met je polsen door gaat terwijl je valt, dan is het :W handjes -O-
 
Het is natuurlijk net wat je kan hebben en ook hoe lang je door rijdt. Ik ben van plan de hele winter door te rijden behalve als het ijzelt en dergelijke. Dan is het wel fijn om na te denken over hoe je omgaat met de kou.

Vorig jaar met verwarmde handvaten en thermo handschoen geprobeerd, maar toch regelmatig koude handen, echt helemaal bevroren en pijnlijk.

Met de Gerbing handschoenen kom ik na 65 km op de motor met warme (ook met vriestemperaturen) handen van de motor af. Toch iets om over na te denken als je een keuze moet maken over hoe je het warm houdt op de motor in de winter.
 
Vraag me af of dat ook zo is als je met gewone handkappen op je tetter gaat.
Barkbusters bvb. heeft metalen bars, als je daar nu eens met je polsen door gaat terwijl je valt, dan is het :W handjes -O-


Tja, Ik heb t dan ff over gewone handschoenen natuurlijk, morgen voor t eerst de winteruitvoering aan dit seizoen :t
 
Het is natuurlijk net wat je kan hebben en ook hoe lang je door rijdt. Ik ben van plan de hele winter door te rijden behalve als het ijzelt en dergelijke. Dan is het wel fijn om na te denken over hoe je omgaat met de kou.

Vorig jaar met verwarmde handvaten en thermo handschoen geprobeerd, maar toch regelmatig koude handen, echt helemaal bevroren en pijnlijk.

Met de Gerbing handschoenen kom ik na 65 km op de motor met warme (ook met vriestemperaturen) handen van de motor af. Toch iets om over na te denken als je een keuze moet maken over hoe je het warm houdt op de motor in de winter.

Exact dit. Ik heb alleen een motor en scooter, dus als het half gaat, rij ik. Zodra ik na grofweg een 300-400 meter de wijk uit ben en de N-weg op kan, is in mijn ervaring het leed geleden tot de parkeerplaats op het werk.
 
Ik was even op het verkeerde been gezet door de topic titel, ik dacht alweer aan razzia's en klappende hakken. Ik zou de titel verbouwen tot; "Moffen zijn voor zieke hoeren, net als thee". :Y
 
Ik was even op het verkeerde been gezet door de topic titel, ik dacht alweer aan razzia's en klappende hakken. Ik zou de titel verbouwen tot; "Moffen zijn voor zieke hoeren, net als thee". :Y

_O-

Moffen een godsgeschenk, daar schijnt ook niet iedere generatie het mee eens te zijn.
 
Maar wat doe er er aan?
full

(Only once)
 
Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk net wat je kan hebben en ook hoe lang je door rijdt. Ik ben van plan de hele winter door te rijden behalve als het ijzelt en dergelijke. Dan is het wel fijn om na te denken over hoe je omgaat met de kou.

Vorig jaar met verwarmde handvaten en thermo handschoen geprobeerd, maar toch regelmatig koude handen, echt helemaal bevroren en pijnlijk.

Met de Gerbing handschoenen kom ik na 65 km op de motor met warme (ook met vriestemperaturen) handen van de motor af. Toch iets om over na te denken als je een keuze moet maken over hoe je het warm houdt op de motor in de winter.

Een ouderwets kampvuur geniet m'n voorkeur, veel meer sfeer dan handschoenen.


Vraag me af of dat ook zo is als je met gewone handkappen op je tetter gaat.
Barkbusters bvb. heeft metalen bars, als je daar nu eens met je polsen door gaat terwijl je valt, dan is het :W handjes -O-

Denk dat dat wel meevalt als je 'normaal' onderuit gaat. Zijn zat motoren met handkappen terwijl er niet evenredig veel mensen hier op het forum vertellen dat ze beide polsen gebroken hebben doordat ze zijn blijven hangen. :t
 
ik had ze ook op de boxer "stuurmoffen"
was klote om sommige schakelaars te bedienen/te vinden
hinderde ook als je een tanktas gebruikte

leuk maar ruk :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan