ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Nee joh we gaan wel weekendje met de boot vanuit IJmuiden naar Engeland. Zaterdag wielen halen, in de namiddag de pub in en zondag de boot terug. Bootovertocht is niet zo duur. Gezellig!!!
 
Vandaag eindelijk naar de RDW. Ik vind/vond het leuker om rijdend naar de keuring te gaan ipv op een aanhanger, alleen een beetje jammer dat het in de regen moet. De oem demper is achteraf niet nodig verwacht ik, de Bos is met de Db killer al veels te stil ;)
Maar, beter mee verlegen dan.. Stefan nogmaals bedankt.
 
Vandaag eindelijk naar de RDW. Ik vind/vond het leuker om rijdend naar de keuring te gaan ipv op een aanhanger, alleen een beetje jammer dat het in de regen moet. De oem demper is achteraf niet nodig verwacht ik, de Bos is met de Db killer al veels te stil ;)
Maar, beter mee verlegen dan.. Stefan nogmaals bedankt.

Graag gedaan!!!
 
kent iemand die zrx die bij verhoeven motoren staat ? Heeft een Tuono factory voorvork en dito wielen. Lijkt me een mooi apparaat..... De lage km stand is echter weer verdacht. Want wie rijdt er nu slechts 1000km/jaar...
 
Laatst bewerkt:
Iemand van hier in bezit van de door mij verbouwde ZRX1100R ? In 2008 verkocht door mij meen ik aan iemand uit Hoofddorp O-)
full
 
Laatst bewerkt:
kent iemand die zrx die bij verhoeven motoren staat ? Heeft een Tuono factory voorvork en dito wielen. Lijkt me een mooi apparaat..... De lage km stand is echter weer verdacht. Want wie rijdt er nu slechts 1000km/jaar...

Deze ZRX komt mij niet bekend voor. Ik vermoedt dat het een import is. Dit wellicht te controleren met het kenteken. Wel mooie spullen er op echter ik vindt het raar dat de stickers van de kuip er af zijn. Zeker lage kilometerstand maar ja als hij goed er uit ziet en rijdt lijkt mij dit geen probleem toch.
 
kent iemand die zrx die bij verhoeven motoren staat ? Heeft een Tuono factory voorvork en dito wielen. Lijkt me een mooi apparaat..... De lage km stand is echter weer verdacht. Want wie rijdt er nu slechts 1000km/jaar...


ziet er netjes uit, maar lijkt mij een schademotor, kontje is van een 2003, tank is nieuwer model, kuipje ook geen originele kleurstelling, maar mooi gemaakt met die voorvork, als die lekker rijdt, laat gaan laat gaan, maar heb zelf een veel mooiere te koop staan dus bij intersse graag bericht!
 
Gister meegekeken en foto's gemaakt bij het stralen en coaten van mijn velgen. Vandaag de banden om laten leggen *O*

De velgen zijn hetzelfde gecoat als origineel, met in het midden van de velg zandstructuur en aan de rand 70% glans net als de rest van het frame :9



Velg1.jpg


Velg2.jpg


Velg3.jpg


Velg4.jpg


Velg5.jpg


Hier zie je mooi het verschil tussen zandstructuur en de glanzende rand.

Velg6.jpg




 
Laatst bewerkt:
die groene heb ik ook nog niet eerder gezien. staat een defective grijze op MP, willen ze nog bijna 2000 voor hebben :')

Ben benieuwd hoe de wielen eruit zien in de motor :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan