malaguti F18 Warrior 125cc

Die vergelijking slaat echt _nergens_ op :XOmdat het totaal niet interessant is om je daar als fabrikant op te focussen.


lijkt mij juist een goede punt, meer omzet daar door, door meer te verkopen.

wat heb je liever een XL125 varadero Honda Varadero 125 11kW A1-rijbewijs en dit is misschien wel de beste die er ooit gemaakt is maar met 152 kg gewoon echt te zwaar of een motor die volgens spec 110 kg weegt en stipt 11 kw heeft en mega veel koppel waar bij je gewoon met speels gemak over de snelwegen kan rijden
 
mijn advies zou zijn, racekoppeling en andere uitlaat.

zit wel een aardig prijskaartje aan voor die 5pk die je hoogstwaarschijnlijk wint.
ik had een piaggo beverly 350 st, daar wilde ik ook een racekoppeling en andere uitlaat op en dat zou mij een deuk á 700,- enkel voor de uitlaat incl montage opleveren in den portommonea.

daarbij slijt de boel een stuk sneller, wat weer extra of eerdere onderhoudsbeurten tot gevolg heeft.
motor rijden doe je ook om dit soort perikelen van opvoeren te vermijden... denk toch maar andere scoot kijken 1 die 100cc meer heeft ofzo. Dit is net wat je tekort komt op de snelwegen om lekker mee te rijden. Ik heb niet altijd wind mee op mn 125cc thanks
 
Met een 125cc de snelweg op, mij niet gezien, leg niet alleen aan die uitlaat ;)

125 is leuk als je de stad nooit uit komt, die hoort toch niet op de snelweg thuis.....
Ja ik hoor je... wind mee is snelweg wel te doen maar verder merk je ook dat het ff te licht is. Tegenwind op de A-9 van Amsterdam naar Haarlem uit noodzaak toch regelmatig gereden en ja dan wel plat op het stuur met flinke tegenwind. Komt net ff 100cc tekort. (ben gauw tevreden) en is mn eerste 125cc scooter en in stad en eromheen is het wel aardig. toch maar verkopen deze Malaguti en ietsjes zwaarder zoeken. 250 of 300 cc dan hoef ik niet meer op mn stuur te liggen net als vanouds op mn snelle 50 Honda-Mt5.
 
Kijk eens naar een Malaguti Spidermax. Blijf je bij het merk, dat prima is. En je komt nergens meer iets te kort!
 
Dat dit blok nog niet de helft haalt van wat zou kunnen, maakt het tot een geknepen grasmaaierblokje. Waarschijnlijk met prima loopeigenschappen voor een scooter. Niet teveel toeren enzo. Maar dan moet je zo’n boodschappenwagentje niet “warrior” en “F18” noemen.
Nee, inderdaad. Zo'n scooter met stickers als "Grasmaaier" , "Kneus" of "Wilwelmaarkannie" te beplakken is marketingtechnisch veel beter... En niet te vergeten "F1" als in help.
8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan