Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet natuurlijk niet waar hij mee bezig is geweest he, voor hetzelfde geld meteen een lange run op het droge, zien hoe zijn banden het houden. Q2 is toch onhaalbaar voor Michael, dus waarom meteen voor een goede tijd gaan, hij kan beter richting race goed opbouwen en alle 4 de trainingen en Q1 gebruiken om de snelheid te vinden. Pieken op zondag!!

Oh en genieten, vooral genieten!!!
 
Je weet natuurlijk niet waar hij mee bezig is geweest he, voor hetzelfde geld meteen een lange run op het droge, zien hoe zijn banden het houden. Q2 is toch onhaalbaar voor Michael, dus waarom meteen voor een goede tijd gaan, hij kan beter richting race goed opbouwen en alle 4 de trainingen en Q1 gebruiken om de snelheid te vinden. Pieken op zondag!!

Oh en genieten, vooral genieten!!!

Dit is ook wel de beste manier denk ik. Zorgen dat je in de race mee kunt komen.
 
Race pace en banden gevoel lijkt mij ?!

Misschien maar eens een Zarco achtige combi van soft soft proberen op dat warme asfalt :P
 
Warme asfalt? 12 graden voor zowel lucht als asfalt temperatuur is niet echt warm eh ;)

En in FP2 20 voor de lucht en 24 voor het asfalt, ook niet bijzonder warm!

Desondanks echt flinke verbetering voor Michael, in FP3 sws sneller dan Lowes? ik hoop het...
 
Je weet natuurlijk niet waar hij mee bezig is geweest he, voor hetzelfde geld meteen een lange run op het droge, zien hoe zijn banden het houden. Q2 is toch onhaalbaar voor Michael, dus waarom meteen voor een goede tijd gaan, hij kan beter richting race goed opbouwen en alle 4 de trainingen en Q1 gebruiken om de snelheid te vinden. Pieken op zondag!!

Oh en genieten, vooral genieten!!!


Staat wel in het artikel op racesport.
 
Luister net het interview met vdM en was blij te horen dat door de woorden heen toch wel goed de teleurstelling te horen was bij vdM. Hopelijk geeft deze ‘reality check’ extra motivatie om dan maar wat meer risico’s te nemen op een fiets die misschien niet perfect aanvoelt!
 
Zegt ook wel iets over het niveau in de motogp. Michael is in de wsbk echt wel een toprijder. En daarmee ben je er dus nog lang niet in dd motogp. Wat niet wegneemt dat het wel gewoon gaaf is dat hij er rijdt!
 
DOVZGzzWsAAe4vQ
 
Zegt ook wel iets over het niveau in de motogp. Michael is in de wsbk echt wel een toprijder. En daarmee ben je er dus nog lang niet in dd motogp. Wat niet wegneemt dat het wel gewoon gaaf is dat hij er rijdt!


Mooi makkelijk vergelijk wat je maakt ;) Die jongen rijd op een baan waar je heel veel ritme moet hebben om snel te zijn.. op een fiets waar hij voor het 2de weekend op zit en waar mee hij vorige keer al heeft laten zien er toch wel wat mee te kunnen.

Vind dat je pas mag oordelen als hij de fiets naar eigen hand heeft kunnen zetten, wat nu zeker niet zo is !!
 
Mooi makkelijk vergelijk wat je maakt ;) Die jongen rijd op een baan waar je heel veel ritme moet hebben om snel te zijn.. op een fiets waar hij voor het 2de weekend op zit en waar mee hij vorige keer al heeft laten zien er toch wel wat mee te kunnen.

Vind dat je pas mag oordelen als hij de fiets naar eigen hand heeft kunnen zetten, wat nu zeker niet zo is !!

Vanmiddag wat betere baan temperatuur en dan verbeteren qua tijd ,....en belangrijkste is ....hij houd hem wel heel !!!

EN VOORAL GENIETEN ....morgen is een sensatie voor hem ,...vuurwerk en een fanatiek publiek die de sfeer maken.
 
Hij maakt het gewoon waar, jongensdroom. En wij maar een beetje lullen en stoer gas geven. Als we durven. M. rijdt gewoon op zijn droom, hij doet het gewoon. Rijdt bij de beste mannen ter wereld!

Super Michael!
 
Hij maakt het gewoon waar, jongensdroom. En wij maar een beetje lullen en stoer gas geven. Als we durven. M. rijdt gewoon op zijn droom, hij doet het gewoon. Rijdt bij de beste mannen ter wereld!

Super Michael!

Rijdt achter de beste mannen ter wereld!

evengoed Super Michael!
 
Tegenvallen is misschien het verkeerde woord, maar ik ben wel een beetje teleurgesteld in hoe het tot nu toe is gegaan. Ik had verwacht dat Van der Mark zeker wel mee zou kunnen met het achterste achterveld. Ik heb Q1 gemist, ik neem aan dat hij als laatste van start zal gaan?

Hopelijk kan hij morgen aanpikken en leren, Valencia is een lastige baan op zo'n krachtige machine.
 
... Ik heb Q1 gemist, ik neem aan dat hij als laatste van start zal gaan?
...


Volgens mij als 24e aangezien Espargaro vanuit de pits vertrekt.
En het gat t.o.v. Lowes was 0.7.

Had ook gehoopt dat ie er iets beter bij zou zitten, maar denk dat ie het zeker niet slecht doet. Het hele veld op hem na zit binnen 2 sec van de poletijd, als je de superronde van Marquez weglaat zelfs op 1,7. Het is gewoon (gelukkig) een supercompetitieve klasse geworden. Een paar jaar geleden reden de laatsten nog op 3 a 4 sec van de leiders rond. En als je naar bv Karel Abraham kijkt, die in de SBK totaal geen partij was voor VDM, die rijdt een 18e tijd. Denk dat het daarom vooral een kwestie van ervaring is met deze motoren. De meesten rijden het hele seizoen er al op, VDM heeft pas een paar sessies en een race gehad. Dus met dat in het achterhoofd heeft ie het wat mij betreft prima gedaan. Go VDM! *O*
 
Laatst bewerkt:
Geen halfgod, rijdt wel lekker mee maar geen wonder..

Lekker mooi lang meedoen in de sbk stemt mij ook al blij.

Groeten,

Laurens
 
Ik hoop dat Michael vooral een goeie start heeft en aan kan pikken in een groepje en dan lekker in een ritme komen , en hoop ook dat ze in de warm up nog wat vinde zodat hij zich nog wat verbeterd .
 
Laatst bewerkt:
Offtopic
Niets mis met een Manta.
Alleen jammer dat de huidige Manta verkoper denkt dat hij een oude Ferrari
in bezit heeft.
De prijzen die ze vragen :X
(en denk wel dat ik de zwakke plekjes weet te vinden na 14jaar Manta's gehad te hebben)

Ontopic
We gaan het morgen zien, lekker vrije dag, besteden vóór de kijkbuis
En genieten, bakkie thee erbij, pootjes op tafel, pennywafels in hand bereik, en niemand
die mij lastig valt O-)


Offtopic... ik doe daarom mijn beide Manta's nooit weg ;)
Wat je ziet op MP -O- de prijzen zijn niet normaal.
3000 euro en meer voor rotte boten.
Wel grappig dat je hier ook actief bent al ben ik je snelweg verhaal op de motor nooit vergeten.
Spiegel eraf slaan snelweg O-)

Ontopic ik verwacht dat Michael het redelijk goed gaat doen.
Tenslotte hij is de machine nog niet gewend :]
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Michael vooral een goeie start heeft en aan kan pikken in een groepje en dan lekker in een ritme komen , en hoop ook dat ze in de warm up nog wat vinde zodat hij zich nog wat verbeterd .


Hij doet het niet slecht :t . Hij blijft erop zitten de motor blijft heel morgen de race wie weet wat voor verrassingen er kunnen ontstaan?

Vergelijk je VdM met Vinales dan doet die het veel slechter })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan