Kawasaki Z1 900 Deel 9

Die "ouwe mannen", waar ik er ondertussen ook één van ben, zijn naarmate ze ouder geworden zijn al gaan wennen aan steeds meer vermogen in hun nieuwere machines.
Dus dat kan het niet zijn :N :N

Maar wees eens eerlijk, hoe vaak staat jouw gaskraan op 100% OPEN? en waar doe je dat dan!

Als je dan zo nodig meer nodig hebt, zijn er voldoende andere fietsen........
Marcel was als aardigheidje bedoelt naar aanleiding van de opmerking "te weinig vermogen " mijn Gpz 1100 B1 heeft voor mij ook genoeg vermogen en voluit hoef je binnendoor nooit. :]
 
Marcel was als aardigheidje bedoelt naar aanleiding van de opmerking "te weinig vermogen " mijn Gpz 1100 B1 heeft voor mij ook genoeg vermogen en voluit hoef je binnendoor nooit. :]

Tja wat moet en kan je er tegenwoordig nog mee.
Voor mij is mijn huidige fiets voldoende vermogend, beetje meer is grappig maar niet echt nodig.
Heb met mijn 1,98 meter sowieso geen kms :N
 
Als ik de Japanners mag geloven ( kan het niet lezen maar de cijfers staan er wel)en de huidige koers er bij pak, dan gaat de RS €10.000,00 kosten in Japan, dan hebben we nog 2 mnd om door te sparen. :$ :Y
 
Als ik de Japanners mag geloven ( kan het niet lezen maar de cijfers staan er wel)en de huidige koers er bij pak, dan gaat de RS €10.000,00 kosten in Japan, dan hebben we nog 2 mnd om door te sparen. :$ :Y


Ik zag de RS in Duitsland al voorbij komen voor prijzen vanaf 12.990 euro. Dus het zal in Nederland hetzelfde of meer worden :)
 
BPM moest toch afgebouwd worden ? Want wat NL doet mag niet volgens EU ;(

Reken maar op zo'n 14.000 voor de RS hier.... B|
 
BPM moest toch afgebouwd worden ? Want wat NL doet mag niet volgens EU ;(

Reken maar op zo'n 14.000 voor de RS hier.... B|

De naam is hetzelfde gebleven, wordt nu echter over CO2 uitstoot geheven..... waardoor auto‘s als de Subaru WRX en Mitsubishi Evo helemaal uit het straatbeeld zijn verdwenen ...
 
Voor motorfietsen schijnt bpm niet over de CO2 uitstoot te gaan. Helaas rekenen onze vrienden in Den Haag ca. 19% van de kale catalogus prijs er op.
( info belastingdienst),
 
Laatst bewerkt:
Voor motorfietsen schijnt bpm niet over de CO2 uitstoot te gaan. Helaas rekenen onze vrienden in Den Haag ca. 19% van de kale catalogus prijs er op.
( info belastingdienst),

Inderdaad! Dat wist is niet. Echter bij 0% CO2 uitstoot hoef je geen bpm te betalen. Ze doen dus maar wat. En dat is dan weer voorspelbaar ;)
 
Deze is echt :9~

niqkKMr.jpg


Het is dat ik al een retro fiets heb, anders zou ik de Z900RS serieus overwegen :Y
 
ik ben er qua uiterlijk op de fotos niet kapot van..
het geheel is het gewoon niet.
de tank loopt niet door tot het balhoofd en de verhouding van de zijdeksels kloppen ook niet.
mmm, dat samen met de te korte kont en een miezerige 111pk voor een 14/15 mille wat ie hier na bpm en andere struikroverij hoogstwaarschijnlijk gaat kosten.....
nee dan kan ik me wel iets anders verzinnen.. :N :N
 
Moet Jan ook heen gaan,kan hij zijn vooroordeel misschien bijstellen????


Als t een beetje weer is ,trap ik m an :] ,wil t ding ook wel in t eggie zien,zekers :t
t is en blijft een oordeel op foto s ,en dat oordeel is nog niet o.k,misschien live wel zo goed dat ik m meteen bestel :t
ik mot toch wat _O-
 
Maar, zoals ik in dat topic ook al opmerk, ik vind het toch wel een misser dat het ding geen stereo-vering en 4 dempers heeft. Voor dat laatste is een mooie taak weg gelegd voor de accesoire industrie. Wie weet, als er voldoende van verkocht worden....
 
Als t een beetje weer is ,trap ik m an :] ,wil t ding ook wel in t eggie zien,zekers :t
t is en blijft een oordeel op foto s ,en dat oordeel is nog niet o.k,misschien live wel zo goed dat ik m meteen bestel :t
ik mot toch wat _O-

Denk niet dat je ´m meteen besteld :N

Bekenden van mij die op de Eicma zijn geweest vonden de tank veel te breed van boven.
Kan ook niet anders met zo´n frame maar het is nou éénmaal geen replica van het origineel

Een 4in4 zoals onze Dep al geschreven heeft zou leuk zijn maar een setje spaakwielen zal ´m ook goed doen (waarschijnlijk heeft SWC in DE snel iets beschikbaar)
 
Denk niet dat je ´m meteen besteld :N

Bekenden van mij die op de Eicma zijn geweest vonden de tank veel te breed van boven.
Kan ook niet anders met zo´n frame maar het is nou éénmaal geen replica van het origineel

Een 4in4 zoals onze Dep al geschreven heeft zou leuk zijn maar een setje spaakwielen zal ´m ook goed doen (waarschijnlijk heeft SWC in DE snel iets beschikbaar)

Doremi heeft al een 4 in 4 in het (mat) zwart op hun aangepast model zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan