Silly Season 2018

Ja ik ben niet achterlijk....waarom verdient hij het dan ;)


Waarom hij het verdiend Gerrit ?
ZIjn voor mij genoeg redenen voor, een daarvan is dat het waanzinnig is dat hij op zijn leeftijd nog mee kan strijden in de top en een andere reden is weer dat ik het die man zo erg gun nadat hij er toch een paar keer net naast heeft gegrepen.
 
Als Rossi voor de 10e wil gaan, of Viñales voor de titel wil dan zal Yamaha toch wel zijn huiswerk moeten doen en flink aan bak moeten.
Zo niet zie ik Rossi toch echt stoppen eind 2018.
 
Als Rossi voor de 10e wil gaan, of Viñales voor de titel wil dan zal Yamaha toch wel zijn huiswerk moeten doen en flink aan bak moeten.
Zo niet zie ik Rossi toch echt stoppen eind 2018.
Ik ga het risico niet nemen en ga zsm Valencia 2018 boeken.
 
Zag net Torleif Hartelman in beeld. Gaat hij weer met Lowes mee naar de Moto 2 of blijft hij bij Aprilia?
 
Loi is dus bevestigd bij Reale Avintia KTM. En nieuwe RBR rookie Barry Balts rijdt voor dat team in het CEV Moto 3. Heeft het Zelos management heel goed gedaan. Waarom hebben wij zoiets niet in Nederland?
 
Loi is dus bevestigd bij Reale Avintia KTM. En nieuwe RBR rookie Barry Balts rijdt voor dat team in het CEV Moto 3. Heeft het Zelos management heel goed gedaan. Waarom hebben wij zoiets niet in Nederland?

Wij hebben een manager in NL die Iwema in de Moto2 heeft gekregen
Bendsneyder bij het KTM fabrieksteam en straks bij Tech3
Vd Mark eerst bij Ten Kate en later bij het Yamaha fabrieksteam en tot nu 2 races in de MotoGP
Elk jaar krijgen Nederlandse talenten een kans bij de RBR

Krijg toch niet het idee dat het qua management nu zo mis gaat in NL..?

En Loi heeft zijn plekje wel verdiend met een aantal mooie resultaten, jammer dat hij dat niet constant kan laten zien.
 
Laatst bewerkt:
Wayne Tessels gaat volgend seizoen op een Kawa deelnemen aan de Europese Wss wedstrijden, dus terug naar een 600. Hopen dat ie lekker kan meekomen met de andere jongens die het Ess rijden. 2de seizoen in de stock 600 reedt hij echt wel goed.
 
Wayne Tessels gaat volgend seizoen op een Kawa deelnemen aan de Europese Wss wedstrijden, dus terug naar een 600. Hopen dat ie lekker kan meekomen met de andere jongens die het Ess rijden. 2de seizoen in de stock 600 reedt hij echt wel goed.

Mooi, weer een extra reden om WSS te volgen. Wat zijn eigenlijk de plannen van Hartog en van Sikkelrus?
 
Mooi, weer een extra reden om WSS te volgen. Wat zijn eigenlijk de plannen van Hartog en van Sikkelrus?
Volgens mij nog niet bekend. Zie Hartog nog wel een jaartje doorgaan in WSS, hij reed op sommige circuits ook echt wel sterk en die fiets van em liep ook wel prima volgens mij. Wel 0 Nederlandse gasten in de Stock 1000 dan, maar misschien een wildcard op Assen in April :]
 
Zou mooi zijn, al is het maar om op zowel Phillip-island als Laguna Seca te mogen rijden.
Vanwege de grootte van de paddock rijdt het WSS niet op de Laguna Seca, is mij in ieder geval niet bekend dat dit voor 2018 zal veranderen. Het MotoAmerica rijdt dan namelijk ook dat weekend, dus de ruimte is beperkt.
 
Vanwege de grootte van de paddock rijdt het WSS niet op de Laguna Seca, is mij in ieder geval niet bekend dat dit voor 2018 zal veranderen. Het MotoAmerica rijdt dan namelijk ook dat weekend, dus de ruimte is beperkt.
Je hebt gelijk ja, is ook al jaren zo geloof ik :$ .
 
Hey, das jammer :/

Dutch Motorsport stopt: ‘Het was geweldig!’

http://www.dutchmotorsport.nl/dutch-motorsport-stopt-was-geweldig/

Bedankt mannen! :t

DSC02440.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan