MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vind ik Iwan-Patrick veel fijner om naar te luister dan Diederick-Patrick. Iwan snapt het spelletje verder wel.
:^ :^
Het is op 1 of andere manier wel even wennen aan die jolige humor, maar ik kan er wel om lachen, iig enthousiast!

Persoonlijk
Vind
Ik
Diede
Rick
Altijd
Zin-
Nen
Maken
In
Fax-
Woorden
En Patrick
Maar
Na
Lullen

Vrij irritant, maar ik zal verder niet klagen😋


:^
 
Laatst bewerkt:
Ik kan wel voor hem invallen. Ik ben een goed commentator want ik hou DE GEHELE WEDSTRIJD mijn bakkes.
 
Hebben we een keer een Nederlandse rijder erbij in de Moto GP vertellen de verslaggevers er bijna niets over. Of wend dat al zo snel? Of als je niet wint heb je geen vrienden?
 
het is fantastisch dat hij mee rijdt, maar het is de laatste motoGP race van het seizoen en in principe is de titel nog niet beslist. Er mag/ moet wel iets over gezegd worden over de nederlandse trots, maar waarom dan veel woorden vuil maken aan een superbike rijder die nu enkel als veldopvulling dient.
 
Laatst bewerkt:
Kervin gebruikte weer vaak "anticiperen", voor verschillende acties, zonder dat het ook maar 1 keer anticiperen betrof.
 
Ach hoorde Patrick nog zeggen Martin heeft percies 4 seconden voorsprong ,....en niet één keer maar met regelmaat ,....mij stoort het niet maar eigenlijk kom je niet professioneel over.

Maar Patrick spreekt enigszins in een dialect, wat ik zelf juist charmant vind. Bovendien is hij goed te volgen en ziet hij regelmatig ontwikkelingen in een race die ik zonder zijn commentaar zou hebben gemist.

Kervin heeft met zijn eigen ervaring als coureur natuurlijk ook meerwaarde.
 
Laatst bewerkt:
Wie worden volgend jaar de vaste commentatoren bij de moto gp? Als het aan mij ligt Patrick maar weer samen met Frank. Veel goede technische info...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan