Marc Marquez topic deel II

Lees de biografie van Rossi eens en dan met name de overstap van Honda naar Yamaha.
De Yamaha was een hok.
Alles was af te stellen, maar het team deed maar wat.

Rossi heeft met zijn team (want je doet het niet alleen, kijk naar Schumacher bij Ferrari) er binnen een korte tijd een winnende fiets van gemaakt en de onverslaanbaar geachte Honda verslagen.

Bij Ducati is het hen, om verschillende redenen, helaas niet gelukt om het huzarenstukje te herhalen.

Wel had ik graag willen zien hoe het hem vergaan was, wanneer hij in zijn topjaren, al concurrentie had gehad van een Stoner en Marquez, want dit zijn toch wel de 3 beste coureurs sinds de start van de MotoGP

Volgens mij schrijf ik nergens dat Stoner beter is, maar vergelijkbaar met een Rossi en Marquez.
 
Je zei dat Stoner er een titel mee won, dat was niet zo.

IN 2007 won hij een titel met de Ducati, alle daarop volgende jaren met de Ducati ging hij steeds verder achteruit.

Dat gezegd hebbende, de Ducati lag hem kennelijk wel meer dan andere.
Ik zei dat Stoner races en een titel won op machines waar de overige Ducati rijders weinig mee konden. Zei nergens dat hij in 2010 de titel pakte. In 2007 werd Capirossi bijvoorbeeld op ruim 200 punten achterstand slechts 7e in het WK.

Problemen bij Ducati aan de voorkant werden ook steeds groter, maar alsnog won hij races op een machine die een stuk minder was dan de concurrentie. Vervolgens stapte hij over naar Honda en won met gemak de titel.

Als je de laatste 10 jaar bekijkt dan steken er 2 rijders bovenuit qua pure snelheid en dat zijn Marquez en Stoner. Waarbij ik nog maar moet zien of Marquez hetzelfde kan doen als wat Stoner bij Ducati presteerde.
 
Deze geweldenaar gaat vandaag zeer waarschijnlijk weer wereldkampioen worden alhoewel ik er ook geen enkele moeite mee heb als toch AD dat wordt.
Zat op zijn Wikipedia te kijken maar MM heeft tot dit moment in zijn carrière gewoon een betere staat van dienst dan ene VR. Eerste jaar MotoGP eerste wedstrijd gewonnen en wereldkampioen. Laatste 7 kampioenschappen gaat hij waarschijnlijk er 6 wereldkampioen van worden. Kan me wel voorstellen dat VR hem als bedreiging zit van GOAT.
Deze kerel steekt er toch wel met kop en schouders boven uit. Ik heb vooral respect voor zijn taaiheid, lef, durf, en spectaculair alles of niets stijl en natuurlijk ongelofelijke talent. Racen is voor hem gewoon een spel.
Op zijn laatste persconferentie gewoon lachend reageren dat hij met met de 2 gevaarlijkste coureurs straks de eerste bocht in gaat,
Ik ben hem dit jaar toch wel steeds meer gaan bewonderen :} :} :} :}
 
Deze geweldenaar gaat vandaag zeer waarschijnlijk weer wereldkampioen worden alhoewel ik er ook geen enkele moeite mee heb als toch AD dat wordt.
Zat op zijn Wikipedia te kijken maar MM heeft tot dit moment in zijn carrière gewoon een betere staat van dienst dan ene VR. Eerste jaar MotoGP eerste wedstrijd gewonnen en wereldkampioen. Laatste 7 kampioenschappen gaat hij waarschijnlijk er 6 wereldkampioen van worden. Kan me wel voorstellen dat VR hem als bedreiging zit van GOAT.
Deze kerel steekt er toch wel met kop en schouders boven uit. Ik heb vooral respect voor zijn taaiheid, lef, durf, en spectaculair alles of niets stijl en natuurlijk ongelofelijke talent. Racen is voor hem gewoon een spel.
Op zijn laatste persconferentie gewoon lachend reageren dat hij met met de 2 gevaarlijkste coureurs straks de eerste bocht in gaat,
Ik ben hem dit jaar toch wel steeds meer gaan bewonderen :} :} :} :}

Het is ook een leuk kereltje , ik heb hem paar keer mee gemaakt en die is buiten de box net zo als voor de camera´s ......dus niks nagemaakt .
 
'Business as usual' voor Marquez. Moet gek lopen wil hij niet opnieuw wereldkampioen worden vandaag, en ondanks 3x een DNF dat toch voor elkaar te krijgen heb ik erg veel respect voor. 2017 is wederom een prachtig seizoen geweest! :}
 
Deze geweldenaar gaat vandaag zeer waarschijnlijk weer wereldkampioen worden alhoewel ik er ook geen enkele moeite mee heb als toch AD dat wordt.
Zat op zijn Wikipedia te kijken maar MM heeft tot dit moment in zijn carrière gewoon een betere staat van dienst dan ene VR. Eerste jaar MotoGP eerste wedstrijd gewonnen en wereldkampioen. Laatste 7 kampioenschappen gaat hij waarschijnlijk er 6 wereldkampioen van worden. Kan me wel voorstellen dat VR hem als bedreiging zit van GOAT.
Deze kerel steekt er toch wel met kop en schouders boven uit. Ik heb vooral respect voor zijn taaiheid, lef, durf, en spectaculair alles of niets stijl en natuurlijk ongelofelijke talent. Racen is voor hem gewoon een spel.
Op zijn laatste persconferentie gewoon lachend reageren dat hij met met de 2 gevaarlijkste coureurs straks de eerste bocht in gaat,
Ik ben hem dit jaar toch wel steeds meer gaan bewonderen :} :} :} :}

Dat had Rossi allemaal meteen al door, wel knap dat hij (VR) hem nog steeds af en toe partij kan geven.

Marquez heeft onze bewondering iig verdiend door zijn acties op het circuit, wat een spectaculaire rijder!
 
Het enige wat hij moest doen om kampioen te worden was rondjes rijden, en dan brengt hij nog zo'n race. _O- Wat een knettergek mannetje is het toch.
Kan niet wachten op komende Zarco - Marquez gevechten *O*
 
Super vandaag weer MM. Ligt hij 2e, de buit is binnen, gaat meneer aanvallen. Heerlijke gast, een enorme aanwinst voor de motorsport :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan