Deze is ook niet echt geweldig, heb nog een IPhone van de zaak die veel betere foto's maakt. Maar de foto's van de samsung hoef ik niet te verkleinen voor hier op MF, gemakt dient de mens :+

Bij deze helpt het wel om een beetje te spelen met de licht invalshoek, dan geeft hij vooral de kleuren soms heel anders weer.
 
Mist en rijp in de uiterwaarden van de IJssel vanochtend.

full
 
Nice :t

Morgen fotogeniek weer! Wie waagt het er op tussen de hagel en donderbuien te laveren? :]
Ik moet morgen werken, dus ik zal motor rijden. Maar of wij ook dat weer krijgen, en als er net dat uitvalt wanneer ik rijdt ...


... eigenlijk hoop ik vooral op sneeuw, veel sneeuw komende winter }) :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet morgen werken, dus ik zal motor rijden. Maar of wij ook dat weer krijgen, en als er net dat uitvalt wanneer ik rijdt ...


... eigenlijk hoop ikmvooral op sneeuw, veel sneeuw komende winter }) :]


Oke sneeuw. Een plaatje uit het verleden 3 motorfietsen terug
full
 
In de terugweg naar huis regen en hagel, maar het was slechts lichte hagel, zou moeilijk geweest zijn op de foto te kunnen zien.

Zie net wel op het nieuws dat we vandaag in de Ardennen de eerste sneeuw gehad hebben :o
 
Mooie foto's !, hier eentje van mij, met de storm een tijdje terug. Helaas alleen mij telefoon mee....

full


deze genomen ergens begin oktober, in de vroege ochtend.

full


geen lucht te zien in de tweede, maar wel een prachtige oranje rode gloed van de zon opkomst in een heiige ochtend.

Deze is genomen ergens begin september, ergens op de oostvaardersdijk.

full


Vandaag weer winterstalling klaar gemaakt. Ondanks het slechte weer dit jaar toch nog ongeveer 12.000 km gereden (inclusief retourtje Zuid-Spanje).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie foto's !, hier eentje van mij, met de storm een tijdje terug. Helaas alleen mij telefoon mee....

[afbeelding]

deze genomen ergens begin oktober, in de vroege ochtend.

[afbeelding]

geen lucht te zien in de tweede, maar wel een prachtige oranje rode gloed van de zon opkomst in een heiige ochtend.

Deze is genomen ergens begin september, ergens op de oostvaardersdijk.

[afbeelding]

Vandaag weer winterstalling klaar gemaakt. Ondanks het slechte weer dit jaar toch nog ongeveer 12.000 km gereden (inclusief retourtje Zuid-Spanje).

Thanks voor je mooie bijdrages!! *O*

ff gespiekt in je profiel... Technische natuurkunde? Dan kunnen we elkaar de hand schudden *D

Oostvaardersdijk... kom je uit Flevoland? Daar liggen mijn roots ook :)
 
Volgens mij bijna dezelfde plek als de foto in de OP, alleen dan zonder zonsondergang, maar een redelijke heldere hemel en een stevig briesje. Ik vond toen het effect van de windmolens wel geinig, viel me op, maar helaas weer alleen mijn telefoon bij me.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan