Triumph 900 T400 "Steamer"

Stil hier...

Mochten jullie nog iemand weten, de nieuwe eigenaar heeft mijn oude Tiger weer te koop gezet voor €1.600. Eerlijk? Een spotprijs. Hij heeft blijkbaar een Harley gekocht :X en nu moet de Tiger er weer uit. Laten we maar zeggen dat hij er flink op afschrijft. Dus, als je iemand weet die een leuke Tiger wil... ;)
 
Ok... Voor de liefhebbers heeft de nieuwe eigenaar mijn oude Tiger weer in prijs verlaagd. €1400 voor een goede Tiger. Tsja. :Y
 
Toch maar weer eens opgestapt vorige week... De Biesbosch...
full
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha, ja, zodra je er aan gaat sleutelen weet je dat je echt gaat sleutelen. :) Maar als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt, dan raak je er aan gewend. Op een gegeven moment kon ik de hele voorkant uitkleden in 10 minuten.
 
Hahahahaha, oh, zo. :) Ja, dat maakt een enorm verschil. Had ik bij de XJ550 destijds ook. Ineens was die weer leuk om te rijden.

Nou, op naar de winterkilometers dan maar!
 
Blijft een mooie kleur dat blauw. :)

Maar ze lijken niet zo snel te verkopen op dit moment... Ik hoop dat deze snel een nieuw -enthousiast- baasje vindt.
 
Ik weet het, en ik heb er met ontzettend veel plezier 45.000 kilometer op rondgereden. Maar ik ben toe aan de volgende stap en ben naar een cilinder minder gegaan met een KTM 990 Adventure. Mocht ik de Tiger niet voor een aanvaardbare prijs kwijtraken, hij staat niet in de weg in mijn garage, dan heb ik twee motoren. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan