Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Mapping 8 is gewoon synoniem voor grindbak,schijnt dat Dovi per ongeluk dezelfde melding kreeg _O-
Maar ff zonder gein,volstrekt kansloos van ducati om dat te vragen,zwaktebod in mijn ogen,als MM onderuit was gegaan kan ik het me wel voorstellen want dan moest Dovi minimaal winnen.
Als Dovi 2e of 3e werd was hij nog altijd kansloos voor het WK.

Verder leuk seizoen motogp dit jaar met een sterk progressie boekende Jlo,ben benieuwd naar 2018,laatste GP's was Jlo gelijk of beter dan Dovi.
Yamaha zal zich ook wel afvragen whut :?
 
Flink risico als je geen flauw idee hebt of je teammaat sneller kan zijn, maar je wel weet dat hij al de hele wedstrijd in je achterwiel hangt en ondertussen je team alles probeert om je te vragen hem te laten passeren... achja, Ducati/Dovi zeggen er geen problemen mee te hebben, waarom wij dan wel.

Het seizoen is over, benieuwd hoe Lorenzo er op terugkijkt, resultaten zijn vrijwel identiek als het eerste seizoen van Rossi, niet best voor een meervoudig wereldkampioen, had toch op het eind van het seizoen wat betere resultaten gehoopt voor hem om sterk zijn tweede jaar in te kunnen gaan, word hard werken deze winter.

Omdat er nu eenmaal geleurd en gezeurd dient te worden :')
Vooral door aanhangers van ene coureur waarvan gezegd wordt dat ie nooit zeurt en altijd positief is. :t

Zouden ze zelf eens een voorbeeld aan moeten nemen O-)
 


Hij kan zo meedoen

TV%2B-%2BGordon%2Bgaat%2BTrouwen%2B-%2B%2BTrouwprogramma%2Bronselt%2Bop%2B%2527Grindr%2Ben%2BFacebook%2527%2B%257E%2B28-07-2017.png
 
Die andere motogp coureur is toch meer van de jongens (zie nooit leuke vrouwen in z'n pitbox) :]

hoho, geen slecht woord over vd Mark.
das een topper.


maar als je heel toevallig O-) rossi bedoelt dan gaat het ook niet helemaal op

valentino_rossi_girls_02_original.jpg


volgens mij is die gewoon heel slim met wat hij wel een niet naar buiten wil laten komen in de pers.


edit, verdomme ze zijn allebei niet gay maar wel swingers :o :o :+

motogp-gp-of-the-americas-2015-grid-girls-and-jorge-lorenzo.jpg


motogp-gp-of-the-americas-2015-grid-girls-and-valentino-rossi.jpg


ik snap er niks meer van hoewel ik het verschil in de smile en de handen wel opvallend vind ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg het echt niet om JL te bashen, want er is niets mis met homo's, maar ik ben er wel van overtuigd dat Lorenzo nu echt typisch zo'n sporter is die pas na zijn pensioen blijkt altijd al gay geweest te zijn :Y
 
Dit bericht wordt om de paar minuten leuker en leuker. _O-
Ik zeg het echt niet om JL te bashen, want er is niets mis met homo's, maar ik ben er wel van overtuigd dat Lorenzo nu echt typisch zo'n sporter is die pas na zijn pensioen blijkt altijd al gay geweest te zijn :Y
En dat heb ik nu met Rossi. ;) :t
 
De column is echt ook deze keer weer fucking briljant:

"Did you tape your visor up when I wasn’t looking, or are you riding with your eyes closed again?"

Kleine passage:

"You weren’t riding fast enough to tow anyone anywhere. You were just in the way.

And then you crashed. And then of course Dovi crashed as well. He had obviously lost the will to race along with the will to live. The inside of his race suit was completely filled with his hopeless bitter tears and a few kilos of Spanish gravel.


I have no idea what we’re going to test on Tuesday.

Oh wait…I know! Let’s test Reading And Understanding Team Messages On Your Dashboard.

Here’s some homework. Learn this. There will be a test.

Suggest Mapping One – Lose a Tear-Off. It Might Help You See
Suggest Mapping Two – Come Back Into The Pits So I Can Slap You.
Suggest Mapping Three – Marquez Is Winning Again. Just Finish The Race Without Crashing
Suggest Mapping Four – Stop Mashing Your Fist Against The Dash. There Is No Map Four. It’s Code For Stop Mashing Your Fist Against The Dash.
Suggest Mapping Five – Try To Pass Someone. Anyone. Even Rabat Will Do At This Stage.
Suggest Mapping Six – Why Are You Waving At The Crowd? There’s Six Laps Left To Go.
Suggest Mapping Seven – You’re Going The Wrong Way.
Suggest Mapping Eight – Get Out Of the Way You Embarrassingly Slow Arsepigeon.

See you on Tuesday.

Fuck my life,

Gigi"

_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Wie is Paul Denning :9
Zoiets. :+
Of..
full


Jarenlang de baas van het Suzuki MotoGP team?
Yamaha World Superbike team met Sylvain Guintoli en Alex Lowes?

wsbk-2016-yamaha-wsbk-unveil-2016-sylvain-guintoli-and-alex-lowes-with-paul-denning-pata-y.jpg


Volgens mij is hij nog verbonden aan Yamaha WSBK, maar actief in het BSB.. :? :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan