Marc Marquez topic deel II

Ene Rossi noemde hem Rossi Marc 2, dat zegt genoeg :)

filmpje van kleine Marc ;


Marc is in mijn ogen racer pur sang; hij wil gewoon winnen en 100 % gaan.
Marquez style gaat hem dan ook beter af dan verstandig rijden.

Verdient kampioen en grote kans dat Marc de nieuwe GOAT wordt.
 
Het enige wat hij moest doen om kampioen te worden was rondjes rijden, en dan brengt hij nog zo'n race. _O- Wat een knettergek mannetje is het toch.
Kan niet wachten op komende Zarco - Marquez gevechten *O*
:o
DOd8D6eWsAE3EPw
 
Kijkend door mijn gele VR bril,

But hey!
MM :} :t

Verdiend, is verdiend...
En hij heeft het verdiend!

En vergeet Dani niet..
Keurig achter zijn team maatje blijven hangen.
Tot het OEPS momentje.
 
Kijkend door mijn gele VR bril,

But hey!
MM :} :t

Verdiend, is verdiend...
En hij heeft het verdiend!

En vergeet Dani niet..
Keurig achter zijn team maatje blijven hangen.
Tot het OEPS momentje.


Daar zijn team maatjes voor, toch? :+
 
het is een geweldenaar op de motor zeker kwa beheersing maar om de GOAT te worden moet er nog veeeel water door de zee stromen.
hij heeft er 9 jaar overgedaan om 2262 punten te halen dus zal hij nog 10 jaar moeten rijden om dat te evenaren evenals 5788 punten 350 starts 114 wins 225 podiums en 64 poles en 4 titels,dan nog ff een ander merk kampioen maken ik hoop dat het hem lukt want ik zie hem graag rijden al mag ik hem niet.
dus ik hoop voor je dat hij de GOAT wordt maar IK denk van niet.
ps. die ouwe is trouwens ook nog niet klaar!!!!!hahaha. _O-

Deze geweldenaar gaat vandaag zeer waarschijnlijk weer wereldkampioen worden alhoewel ik er ook geen enkele moeite mee heb als toch AD dat wordt.
Zat op zijn Wikipedia te kijken maar MM heeft tot dit moment in zijn carrière gewoon een betere staat van dienst dan ene VR. Eerste jaar MotoGP eerste wedstrijd gewonnen en wereldkampioen. Laatste 7 kampioenschappen gaat hij waarschijnlijk er 6 wereldkampioen van worden. Kan me wel voorstellen dat VR hem als bedreiging zit van GOAT.
Deze kerel steekt er toch wel met kop en schouders boven uit. Ik heb vooral respect voor zijn taaiheid, lef, durf, en spectaculair alles of niets stijl en natuurlijk ongelofelijke talent. Racen is voor hem gewoon een spel.
Op zijn laatste persconferentie gewoon lachend reageren dat hij met met de 2 gevaarlijkste coureurs straks de eerste bocht in gaat,
Ik ben hem dit jaar toch wel steeds meer gaan bewonderen :} :} :} :}
 
het is een geweldenaar op de motor zeker kwa beheersing maar om de GOAT te worden moet er nog veeeel water door de zee stromen.
hij heeft er 9 jaar overgedaan om 2262 punten te halen dus zal hij nog 10 jaar moeten rijden om dat te evenaren evenals 5788 punten 350 starts 114 wins 225 podiums en 64 poles en 4 titels,dan nog ff een ander merk kampioen maken ik hoop dat het hem lukt want ik zie hem graag rijden al mag ik hem niet.
dus ik hoop voor je dat hij de GOAT wordt maar IK denk van niet.
ps. die ouwe is trouwens ook nog niet klaar!!!!!hahaha. _O-

Dan zou ie maar tot zijn 34e hoeven te racen ...makkie dus als je tegenwoordig ziet hoe lange sommige rijders door rijden :+
Hoe fantastisch VR ook is (geweest) je kunt niet ontkennen dat door de jaren zijn kaarsje heel langzaamaan uit dooft. Het moet ook niet zielig worden maar dat weet ie volgens mij zelf als eerste.
 
ik zei ook dat die ouwe nog niet klaar is en dan moet marc op zijn 34e ook de jonkies nog de baas kunnen en hoezo zielig hij reed voor zijn breuk nog zeker voor de titel en wordt nog 4e in het WK dus zo zielig is hij nog niet wat erg is er zijn andere rijders die zielig zijn dat ze nog meerijden b.v. pedrosa crutchlow die hebben nog niks gepresteerd het wordt tijd dat deze plek maken voor de nieuwelingen voor b.v. vd mark.
en dat uitdoven heb ik hier 4 jaar geleden al gelezen.

Dan zou ie maar tot zijn 34e hoeven te racen ...makkie dus als je tegenwoordig ziet hoe lange sommige rijders door rijden :+
Hoe fantastisch VR ook is (geweest) je kunt niet ontkennen dat door de jaren zijn kaarsje heel langzaamaan uit dooft. Het moet ook niet zielig worden maar dat weet ie volgens mij zelf als eerste.
 
ik zei ook dat die ouwe nog niet klaar is en dan moet marc op zijn 34e ook de jonkies nog de baas kunnen en hoezo zielig hij reed voor zijn breuk nog zeker voor de titel en wordt nog 4e in het WK dus zo zielig is hij nog niet wat erg is er zijn andere rijders die zielig zijn dat ze nog meerijden b.v. pedrosa crutchlow die hebben nog niks gepresteerd het wordt tijd dat deze plek maken voor de nieuwelingen voor b.v. vd mark.
en dat uitdoven heb ik hier 4 jaar geleden al gelezen.
in het geval van Pedrosa heeft hij toch 2 wedstrijden gewonnen tov Rossi, dus zo zielig is hij niet :]
 
ik zei ook dat die ouwe nog niet klaar is en dan moet marc op zijn 34e ook de jonkies nog de baas kunnen en hoezo zielig hij reed voor zijn breuk nog zeker voor de titel en wordt nog 4e 5de in het WK dus zo zielig is hij nog niet wat erg is er zijn andere rijders die zielig zijn dat ze nog meerijden b.v. pedrosa crutchlow die hebben nog niks gepresteerd het wordt tijd dat deze plek maken voor de nieuwelingen voor b.v. vd mark.
en dat uitdoven heb ik hier 4 jaar geleden al gelezen.

Alles wat in deze tekst staat maak je zelf nutteloos doordat je de eindstand niet juist hebt en precies Pedrosa noemt als iemand die niets gepresteerd heeft terwijl die vóór Rossi staat.
Zet je gele bril even af. Pedrosa is de enige coureur die 13 jaar achter elkaar elk seizoen weet te winnen en heeft bijna net zoveel podia als Agostini (wat hij nog wel in gaat halen)
 
:t *O*
Alles wat in deze tekst staat maak je zelf nutteloos doordat je de eindstand niet juist hebt en precies Pedrosa noemt als iemand die niets gepresteerd heeft terwijl die vóór Rossi staat.
Zet je gele bril even af. Pedrosa is de enige coureur die 13 jaar achter elkaar elk seizoen weet te winnen en heeft bijna net zoveel podia als Agostini (wat hij nog wel in gaat halen)
 
Wees eens een beetje lief voor de echte diehard Rossi fans.
Straks wil Rinus niets meer posten. ;)
 
hmm,welk kampioenschap dan ook 13 jaar geleden?? _O-

Alles wat in deze tekst staat maak je zelf nutteloos doordat je de eindstand niet juist hebt en precies Pedrosa noemt als iemand die niets gepresteerd heeft terwijl die vóór Rossi staat.
Zet je gele bril even af. Pedrosa is de enige coureur die 13 jaar achter elkaar elk seizoen weet te winnen en heeft bijna net zoveel podia als Agostini (wat hij nog wel in gaat halen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan