Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Oohhhh zal daar ook een paar foto's van neer zetten. Flat tracker gebouwd voor mijn zoon van 16 om te flat tracken en was zo maar een foto om te proberen via tel hier foto's te plaatsen
 
Mooie BMW met gave details zo! Persoonlijk vind ik wel de einddemper teveel bling ten opzichte van de rest van de motor en met name niet passen bij het caferacer-beeld. Ieder zijn ding natuurlijk :)
Verder erg mooi gedaan!
 
Mooie BMW met gave details zo! Persoonlijk vind ik wel de einddemper teveel bling ten opzichte van de rest van de motor en met name niet passen bij het caferacer-beeld. Ieder zijn ding natuurlijk :)
Verder erg mooi gedaan!
Uitlaten zwart coaten, misschien met een kermamisch vlamspuit procede.
En dan de remmen ook zwart maken. :+ :+

Geweldig ding. :} :9~
 
Laatst bewerkt:
full

full

full

full

full

full

full

full

full


Een Yamaha YZ 250 F. Tot het laatste boutje uit elkaar geweest. Alles opnieuw gepoedercoat (altijd makkelijk als dat in eigen huis kan) alle bouten opnieuw laten verzinken, nieuw plastic, vering laten verlagen en aanpassen door Hypepro,19 inch wielen erin, voor rem eraf en de stalen schoen.
 
Ik heb de BMW in het echt gezien. De onderdelen zijn heel mooi gemaakt.

Marcel heeft er ook voor gezorgd dat de elektra is aangepast met een nieuw tellers en dat alles weer werkt. Deze BMW modellen hebben een cockpit met daarin diverse aansturingen verwerkt. Als de cockpit verwijderd wordt doet de hele motor niks meer. De cockpit verwijderen en alles weer goed werkend te krijgen is niet makkelijk.

Eén van de beste eigenschappen van Marcel is het oog voor detail. Dit zie je ook terug in de details foto's in deze topic. Ik veel motoren van bouwers op internet en in het echt gezien, maar weinig durven detailfoto’s online te plaatsen. Onderdelen gemaakt door Marcel kun je zelfs laten polijsten (zie pagina 1,4, enz.), terwijl bij vele heel veel plamuur nodig is.

Ik hoop dat snel ook foto’s van zijn nieuwe werkplaats online komt en niet alleen de café racers, maar ook de vele andere custom motoren.
 
Aluminium tank en spatbord gemaakt voor een Triumph. Mooi racing green laten spuiten door onze vaste huis spuiter.
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar pics van het MV project. Tank met ruimte voor de inlaat kelken die door de tank komen. Moet volledige aluminium tank, zitje en kuip maken.
full

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan