Kawasaki Z900RS

Ik zie dit niet als retro maar meer als gewone motoren. Zonder dat insektachtige uiterlijk dat mij tot nu toe er van weerhield om een Kawasaki te kopen.
 
Ik zie dit niet als retro maar meer als gewone motoren. Zonder dat insektachtige uiterlijk dat mij tot nu toe er van weerhield om een Kawasaki te kopen.

In mijn ogen wel een "retro", lijkt sterk op mijn Z900 muv de 4in4.......

Natuurlijk is het geen replica van het origineel (gelukkig maaR) en zal dus ook een heel stuk beter rijden.
Dat hij niet op een insekt lijkt ben ik ook heel blij om en kan je daar dus alleen maar groot gelijk in geven.

Echt, als ik de centjes vrij zou hebben mocht hij bij mij in de garage komen naast de Z900 en de Z650 (van mijn vrouw)
full
 
Nog mooier dan de originele, de motor die we vroeger (bijna) allemaal wilden hebben. Zelf moest ik het doen met een Honda 750.
 
Dit begint er al op te lijken alleen nog een supercharger, wat wel weer pijn in je portomnnee doet. :)
full
 
In mijn ogen wel een "retro", lijkt sterk op mijn Z900 muv de 4in4.......

Natuurlijk is het geen replica van het origineel (gelukkig maaR) en zal dus ook een heel stuk beter rijden.
Dat hij niet op een insekt lijkt ben ik ook heel blij om en kan je daar dus alleen maar groot gelijk in geven.

Echt, als ik de centjes vrij zou hebben mocht hij bij mij in de garage komen naast de Z900 en de Z650 (van mijn vrouw)
[afbeelding]
Zie in jouw profiel dat ik net zolang motor rij als jouw. Ook ik dus opgegroeid met o.a jouw z900. Blijft nog steeds een fraaie motor om te zien vindt ik. De nieuwe is in mijn ogen zeker wel een Retro Bike maar kan uiteraard niet vergeleken worden met de oer z900.. Andere tijden en andere motoren toch? Desondanks vindt ik de nieuwe toch fraai.
 
Terug
Bovenaan Onderaan